Η εξάπλωση του eCommerce δεν σταματά και το τελευταίο διάστημα μια πολύ ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία αναπτύσσεται στον Βόλο με στόχο να στηρίξει το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο λόγος για το πρώτο eshop λαϊκής αγοράς!

Μια δυναμική πρωτοβουλία που θα τονώσει τους παραγωγούς!

Το online αυτό κατάστημα, που πουλά προϊόντα από λαϊκές αγορές, ξεκίνησε φέτος τον Ιούνιο από επαγγελματίες και παραγωγούς του Βόλου, μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βιομηχανικών Ειδών και Επαγγελματιών, πρόεδρος της οποίας είναι η Στεφανία Τζοάνου, που όπως μαθαίνουμε στοχεύει στην αύξηση των πωλήσεων και την ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού.

«Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να μπουν οι λαϊκές αγορές στην ψηφιακή εποχή, κάτι που αναμένεται να δώσει ώθηση στους πωλητές και τους παραγωγούς διευρύνοντας το καταναλωτικό κοινό, στο οποίο απευθύνονται, και ταυτόχρονα να εξυπηρετήσει καταναλωτές που για διάφορους λόγους δεν έχουν τη δυνατότητα να ψωνίσουν μόνοι τους», δήλωση η κ. Τζοάνου στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ.

Μέσα από την εφαρμογή www.elaikiagora.gr οι πωλητές έχουν πρόσβαση σε ένα ολοκληρωμένο eshop λαϊκής αγοράς που θα τους βοηθήσει να προωθούν τα προϊόντα τους και ήδη υπάρχουν τουλάχιστον 10 επαγγελματίες και παραγωγούς που συμμετέχουν. Στόχος φυσικά είναι να γίνει ευρέως γνωστή η πλατφόρμα αναβαθμίζοντας έτσι τον κλάδο των παραγωγών.

Με ποιο κριτήριο προχωρούν οι Έλληνες σε online αγορές
Τα στοιχεία μιας έκθεσης αποκαλύπτουν το κριτήριο σύμφωνα με το οποίο κάνουν online αγορές οι Έλληνες καθώς και περισσότερες πληροφορίες για το ελληνικό eCommerce.

«Είχαμε μία πρωτοποριακή ιδέα να αναβαθμίσουμε τις λαϊκές αγορές. Κάναμε ένα δικό μας eshop, ώστε να μπορούν οι έμποροι και οι παραγωγοί όλης της χώρας κάνοντας την εγγραφή τους να πωλούν διάφορα βιομηχανικά είδη, ενδύματα και υποδήματα 24 ώρες το 24ωρο και αντίστοιχα τα φρούτα και τα λαχανικά σε συγκεκριμένες ώρες και σε συγκεκριμένες λαϊκές», εξήγησε επίσης ο ίδιος.

«Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις είναι το μέλλον. Άλλωστε, με τον τρόπο αυτόν διευρύνουμε το κοινό μας περιλαμβάνοντας και τις μικρότερες ηλικίες που δεν πηγαίνουν στη λαϊκή, τουλάχιστον για να ψωνίσουν είδη ένδυσης και υπόδησης. Λέμε ότι η λαϊκή αγορά έχει εξελιχθεί και πρέπει να εξελιχθεί περισσότερο, αλλιώς θα αφανιστούμε», πρόσθεσε από την πλευρά της η κ. Τζοάνου.

Ποια είναι η σημασία αυτής της επιχειρηματικής ιδέας;

Το eshop λαϊκής αγοράς είναι ένα σημαντικό βήμα ανέλιξης, ιδίως για ένα κλάδο που δεν θα πίστευε κανείς ότι μπορεί να ωφεληθεί αλλά και να ωφελήσει μέσω των online πωλήσεων. Αρχικά, η δυνατότητα αγοράς προϊόντων παραγωγής online είναι ένα μέσο που θα προσελκύσει περισσότερο την Gen Z σε τέτοια marketplaces με τα οποία δεν είναι εξοικειωμένοι.

Έρευνα: Ποια η online αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων;
Εσύ ήξερες ότι 7 στους 10 Έλληνες έχουν κάνει online αγορά πρόσφατα; Αυτά και άλλα στοιχεια αποκάλυψε έρευνα για online αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων.

Από την άλλη είναι ένα μέσο εξυπηρέτησης για διάφορα ακόμη segment καταναλωτών τα οποία είναι οι ηλικιωμένοι, τα άτομα με μειωμένη κινητικότητα καθώς και το κοινό που εργάζεται τις ίδιες ώρες με τις φυσικές λαϊκές αγορές. Μέσα από ένα κλικ και με δυνατότητα μεταφοράς των προϊόντων με σωστό τρόπο, η λαϊκή αγορά θα γίνει καθημερινότητα για μεγαλύτερο κομμάτι του κοινού, βοηθώντας έτσι και τους παραγωγούς να διαθέσουν τα προϊόντα τους ευρέως.