Το Shopify ενίσχυσε τις προσπάθειές του για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής το 2024, όπως διαβάζουμε στο επίσημο site του, πραγματοποιώντας επενδύσεις ρεκόρ στις κλιματικές τεχνολογίες και υποστηρίζοντας τους επιχειρηματίες στην ανάπτυξη λύσεων για την απομάκρυνση του άνθρακα.
Η εταιρεία, ύστερα από το Carbon Commerce, τη νέα πλατφόρμα για τη διευκόλυνση της μείωσης του αποτυπώματος άνθρακα συνεχίζει να εστιάζει σε επεκτάσιμα, καινοτόμα έργα που μπορούν να αντιστρέψουν την υπερθέρμανση του πλανήτη.

Τα βασικά σημεία
Επενδύσεις αφαίρεσης άνθρακα: Το Shopify υπέγραψε συμφωνίες αγοράς 36,3 εκατομμυρίων δολαρίων με 23 εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Terradot, CO280 και Alt Carbon. Αυτό ανεβάζει τη συνολική επένδυσή της στην αφαίρεση άνθρακα σε 83,9 εκατομμύρια δολάρια σε 51 εταιρείες.
Carbon neutral orders: Μέσω της εφαρμογής Planet, οι έμποροι πέτυχαν 23,6 εκατομμύρια παραγγελίες ουδέτερου άνθρακα, αντιμετωπίζοντας πάνω από 15.000 τόνους εκπομπών από τη ναυτιλία.
Carbon Commerce: Η εταιρεία παρουσίασε το Carbon Commerce, μια πλατφόρμα για τους επιχειρηματίες να πωλούν και να διαχειρίζονται πιστώσεις άνθρακα. Εταιρείες όπως η Graphyte, η Mast Reforestation και η Octavia Carbon έχουν ήδη ενταχθεί.
Πρόοδος στην αφαίρεση άνθρακα
Τα έργα που υποστηρίζονται από το Shopify σημειώνουν αξιοσημείωτη πρόοδο:
- Vaulted: Υποστηρίχτηκε με αγορές 6,4 εκατομμυρίων δολαρίων, παρέδωσε 12.000 τόνους αφαίρεσης άνθρακα από το 2023.
- Planetary: Δημιουργήθηκαν οι πρώτες πιστώσεις ενίσχυσης της αλκαλικότητας των ωκεανών το 2024, με την πλατφόρμα ως πρώτο πελάτη.
- Heirloom: Εξασφάλισε 150 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση της σειράς Β, εν μέρει χάρη στην υποστήριξη της εταιρείας.
Κοιτάζοντας μπροστά στο 2025
Το Shopify προτρέπει τους αγοραστές, τους χρηματοδότες και τις κυβερνήσεις να αυξήσουν τη συμμετοχή τους στην απομάκρυνση του άνθρακα. Ενώ τα τεχνολογικά σημεία συμφόρησης χαλαρώνουν, η έλλειψη εμπορικής υποστήριξης θα μπορούσε να εμποδίσει τις προσπάθειες κλιμάκωσης, θέτοντας σημαντικό κίνδυνο για τους παγκόσμιους στόχους για το κλίμα.
Αποχαιρετώντας το 2024, η εταιρεία επέκτεινε τις προσπάθειές της για την αφαίρεση άνθρακα με επενδύσεις σε:
- Ενισχυμένη διάβρωση βράχου: Mati (Ινδία)
- Biochar: Applied Carbon (ΗΠΑ), BIOSORRA (Κένυα), MASH Makes (Ινδία), Planboo (Παγκόσμια)
- Βελτίωση αλκαλικότητας ωκεανών: Planetary (Καναδάς)
Καθώς ο κόσμος κινείται προς το 2025, η εταιρεία παραμένει δεσμευμένη να χρηματοδοτεί τεχνολογίες αιχμής και να υποστηρίζει τους επιχειρηματίες στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης.
Για περισσότερα Shopify News, κλικ εδώ!
Τι σημαίνουν όλα αυτά για το eCommerce
Οι πρωτοβουλίες του Shopify για το κλίμα παρέχουν την ευκαιρία στις eCommerce επιχειρήσεις να ευθυγραμμιστούν με βιώσιμες πρακτικές. Καθώς η ζήτηση των καταναλωτών για φιλικά προς το περιβάλλον brands αυξάνεται, αυτά τα εργαλεία μπορούν να ενισχύσουν τη φήμη τους και να προσελκύσουν πελάτες που συνειδητοποιούν το περιβάλλον.