Shopify: Πώς βοηθά τους εμπόρους να προσεγγίσουν πελάτες με τη χρήση του AI

Το Shopify εργάζεται για να βοηθήσει τους πωλητές του να προσεγγίσουν αγοραστές όπου κι αν βρίσκονται, online, δήλωσε ο Πρόεδρος του Shopify, Harley Finkelstein την Τρίτη, 12 Νοεμβρίου,  κατά τη διάρκεια του third-quarter earnings call της εταιρείας. Κάνοντας τις online αγορές ευκολότερες, η πλατφόρμα θέλει να συνδέεται με δημοφιλείς εφαρμογές όπως το YouTube, το TikTok, το Roblox και το Instagram.

Σύμφωνα με όσα διαβάσαμε στο PYMNTS, ο κύριος στόχος της εταιρείας, όπως εξήγησε ο Finkelstein, είναι να βοηθήσει τους πωλητές να βρουν νέους πελάτες, ανεξάρτητα από το πού ψωνίζουν. Αυτή η στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνει επένδυση στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) για τη βελτίωση τόσο της εμπειρίας για τους πωλητές του, όσο και του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες βρίσκουν προϊόντα.

Ο Finkelstein μοιράστηκε ότι θέλουν να δώσουν στους πωλητές περισσότερους τρόπους να συνδέονται με τους πελάτες με πραγματικό τρόπο. Στόχος τους είναι να διασφαλίσουν ότι το Shopify είναι συνδεδεμένο με κάθε μέρος που ψωνίζει ο κόσμος. Θέλουν όλοι οι πωλητές του να προσεγγίζουν νέους αγοραστές. Η πλατφόρμα γίνεται μια μεγάλη επιρροή και το εργαλείο αναζήτησής μας, που υποστηρίζεται από AI, είναι πιο σχετικό και ελκυστικό από ποτέ».

Ο Finkelstein τόνισε επίσης νέα εργαλεία, όπως το Flow, το Finance και το Shop App, που βοηθούν τους πωλητές να συνδέονται καλύτερα με τους πελάτες.

Η επιχειρηματικότητα και οι online επιχειρήσεις αναπτύσσονται και το Shopify το εκμεταλλεύεται αυτό, πρόσθεσε. Μεγάλα brands από όλους τους τομείς — ακόμη και βιομηχανίες όπως το υλικό και η αυτοκινητοβιομηχανία — επιλέγουν την πλατφόρμα. Η αξιοπιστία και η εμπιστοσύνη είναι αυτά που το κάνουν να ξεχωρίζει, συμπλήρωσε.

Η πλατφόρμα σημείωσε αύξηση εσόδων 26% το τρίτο τρίμηνο, φτάνοντας τα 2,16 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ ο συνολικός όγκος πωλήσεων (GMV) αυξήθηκε 24% στα 69,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν επίσης στα 344 εκατομμύρια δολάρια, από 173 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι.

Αυτοί οι αριθμοί δείχνουν ότι η επιχείρηση είναι ισχυρή και ότι έχει πολλούς τρόπους να συνεχίσει να αναπτύσσεται, ενώ παράλληλα εξισορροπεί τις μελλοντικές επενδύσεις, δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής του Shopify, Jeff Hoffmeister.

Καθώς περισσότερες μεγάλες εταιρείες σε διαφορετικούς τομείς αρχίζουν να συνεργάζονται με την πλατφόρμα, ο Finkelstein παρατήρησε ένα κοινό αίτημα.

Αυτές οι εταιρείες θέλουν ένα ενιαίο σύστημα για να διαχειρίζεται τα πάντα, είπε. Πολλές μεγάλες εταιρείες θέλουν να συνδυάσουν όλα τα συστήματά τους σε ένα μέρος. Η πλατφόρμα και η σαφής τιμολόγηση τους διευκολύνουν να καταλάβουν τι παίρνουν.

Αυτή η κίνηση προς ένα ενοποιημένο σύστημα αντανακλά μια αλλαγή στον κόσμο του λιανικού εμπορίου. Οι επιχειρήσεις αναζητούν τώρα πλατφόρμες που μπορούν να χειριστούν πολλές λειτουργίες - όπως πωλήσεις, απόθεμα και εξυπηρέτηση πελατών - όλα σε ένα μέρος, είπε ο Finkelstein.

Για να υποστηρίξει αυτήν τη στροφή, η eCommerce πλατφόρμα προσθέτει νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που βοηθούν τους πωλητές να εργάζονται πιο εύκολα και να βελτιώνουν τον τρόπο με τον οποίο συνδέονται με τους πελάτες. Ένα βασικό εργαλείο ονομάζεται Shopify Sidekick, ένας βοηθός τεχνητής νοημοσύνης που βοηθά τους πωλητές να διαχειρίζονται τα καταστήματά τους. Το Sidekick μπορεί να παρέχει πληροφορίες για τη συμπεριφορά των πελατών, να δημιουργεί αναφορές και να βοηθά με εργασίες όπως ο ορισμός εκπτώσεων ή η δημιουργία λιστών πελατών. Αυτό το εργαλείο έχει σχεδιαστεί για να εξοικονομεί χρόνο σε κανονικές εργασίες και να επιτρέπει στους πωλητές να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη της επιχείρησής τους.

Μια πρόσφατη έκθεση της PYMNTS Intelligence διαπίστωσε ότι το 92% των εταιρειών χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να εξατομικεύσουν τις εμπειρίες αγορών και να προωθήσουν την ανάπτυξη, με το 77% των ηγετών των επιχειρήσεων να θεωρούν την τεχνητή νοημοσύνη ως βασική νέα τεχνολογία.

Το Sidekick είναι μόνο ένα από τα εργαλεία AI του Shopify. Η δημοφιλής πλατφόρμα επίσης πρόσφατα με την εταιρεία AI Coveo, δίνοντας στους πωλητές πρόσβαση στην τεχνολογία της Coveo για εξατομικευμένα αποτελέσματα αναζήτησης και προτάσεις προϊόντων. Αυτό το σύστημα που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τους πωλητές να παρέχουν μια πιο ομαλή εμπειρία αγορών για τους πελάτες.

AI & Shopify συνεργάζονται για την εμπειρία των αγοραστών
AI και eCommerce γίγαντες, συμπεριλαμβανομένου του Shopify, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να βελτιώσουν την εμπειρία των αγοραστών.

Όλα τα μέρη του Shopify χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να είναι πιο παραγωγικά, είπε ο Finkelstein. Για τους πωλητές μας, κατασκευάζουμε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να διευκολύνουμε την εργασία τους. Η τεχνητή νοημοσύνη είναι το μέλλον των online αγορών και εργαζόμαστε για να είμαστε όπου κι αν βρίσκονται οι αγοραστές. Χτίζουμε ένα ισχυρό δίκτυο αγορών στο διαδίκτυο. Tα σύγχρονα brands χρειάζονται σύγχρονα εργαλεία, γρήγορη εγκατάσταση και ένα ενιαίο σύστημα για όλες τις ανάγκες τους, συμπλήρωσε. 

Για το eCommerce, τα εργαλεία του Shopify που βασίζονται στο AI προσφέρουν στους πωλητές νέους τρόπους για να συνδεθούν με τους πελάτες και να βελτιώσουν τα online καταστήματά τους. Χρησιμοποιώντας το AI για πληροφορίες πελατών, ταχύτερες ρυθμίσεις και καλύτερη αναζήτηση, η πλατφόρμα βοηθά τους πωλητές να αναπτυχθούν σε μια ανταγωνιστική αγορά. Αυτή η στροφή προς το ενιαίο και με τεχνητή νοημοσύνη εμπόριο είναι μια σημαντική τάση για όλες τις online επιχειρήσεις.