Το Target ανταγωνίζεται το Amazon Prime με νέα υπηρεσία shipping

Με νέα υπήρεσια shipping έρχεται το Target με το λανσάρισμα του Target Circle 360, μια ετήσια συνδρομή αξίας 99 δολαρίων που θα προσφέρει δωρεάν, απεριόριστο shipping και επείγουσα αποστολή σε online παραγγελίες, όπως μας λέει το The Verge.

Όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της κλήσης για τα κέρδη της Target την Τρίτη, η νέα αυτή υπηρεσία στοχεύει να ανταγωνιστεί παρόμοιες λειτουργίες των Walmart και Amazon που καταργούν τα έξοδα αποστολής έναντι ετήσιας συνδρομής. Τα μέλη του Target Circle 360 θα έχουν δωρεάν παράδοση εντός δύο ημερών και δωρεάν παράδοση την ίδια ημέρα σε παραγγελίες αξίας $35 και άνω. Η υπηρεσία θα κάνει ντεμπούτο στις 7 Απριλίου και η τιμή του θα ανέρχεται στα $49 δολάρια μέχρι τις 18 Μαΐου ως προωθητική ενέργεια έναρξης.

Rebranding για τη νίκη (πωλήσεων)

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το Target στρέφεται στις συνδρομές επί πληρωμή. Στην πραγματικότητα, το Target Circle 360 δεν είναι αμιγώς ένα νέο σχέδιο υπηρεασίας αλλά ένα rebranding και μια αναβάθμιση στις υφιστάμενες προσφορές παράδοσης. Η Shipt, η οποία ανήκει στη Target, προσφέρει ήδη δωρεάν παράδοση αυθημερόν από κοντινά καταστήματα Target για $99 ετησίως. Το Target.com επί του παρόντος προσφέρει δωρεάν παράδοση εντός δύο ημερών για online παραγγελίες αξίας $35 και άνω, χωρίς να απαιτείται συνδρομή.

Το νέο λοιπόν σχεδιο του Target Circle 360 φαίνεται να συνδυάζει τη συνδρομή Shipt και τη δωρεάν παράδοση δύο ημερών, χωρίς όμως ελάχιστο όριο παραγγελίας. Έτσι, για τους λάτρεις του Target που είναι ήδη συνδρομητές στο Shipt, το νέο σχέδιο των $99 δεν θα έχει και πολλή μεγάλη διαφορά. Το Target Circle 360 θα προσφέρει επίσης πρόσβαση στο Shipt Marketplace, που σημαίνει δωρεάν παράδοση και από άλλα καταστήματα.

Η νέα υπηρεσία του Target έρχεται σε μια εποχή που τα όρια μεταξύ eCommerce και φυσικών καταστημάτων είναι πιο συνδεόμενη από ποτέ. Τόσο το Target όσο και το Walmart αντλούν απόθεμα από κοντινά καταστήματα και αποθήκες για να διεκπεραιώσουν τις online παραγγελίες. Από την άλλη, το αχανές δίκτυο αποθηκών και κέντρων εκπλήρωσης παραγγελιών της Amazon σημαίνει ότι υπάρχει πάντα ένας κόμβος παράδοσης σε κοντινή απόσταση.

Η Amazon σχεδιάζει να κατασκευάσει ακόμη περισσότερες τοποθεσίες Same-Day Delivery φέτος, οι οποίες μπορούν να εκπληρώνουν, να ταξινομούν και να αποστέλλουν προϊόντα από μία τοποθεσία. Και οι τρεις εταιρείες βασίζονται τόσο σε εποχιακούς εργαζόμενους όσο και σε μεγάλους τρίτους συνεργάτες για την παράδοση, όπως η UPS, η Fedex και η USPS. Όλα αυτά επιφέρουν πρόσθετο κόστος εργασίας και αποστολής. Πιθανά, δύσκολα θα μπορέσει το Target να ανταγωνιστεί το Prime στην παράδοση. Ωστόσο, η προσφορά δωρεάν shipping σίγουρα θα δελεάσει μια μερίδα πελατών και θα έχει θετικό αντίκτυπο κερδίζοντας συνδρομητές και επομένως περισσότερες παραγγελίες, ιδίως δεδομένης της δημοτικότητας του brand στις ΗΠΑ.