Η εταιρεία TikTok δοκιμάζει τη δυνατότητα image search (αναζήτησης με εικόνα) για το TikTok Shop, στις ΗΠΑ και την Νοτιοανατολική Ασία.
Αυτή η νέα και εξελιγμένη δυνατότητα θα επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν μια φωτογραφία που έχουν τραβήξει ή ανεβάσει για να βρουν παρόμοια αντικείμενα στο κατάστημα του TikTok, ανέφερε το TechCrunch
Η δυνατότητα αναζήτησης με εικόνα είναι πλέον διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Νοτιοανατολική Ασία και μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω ενός εικονιδίου κάμερας στη γραμμή αναζήτησης του Shop, ενός από τους κορυφαίους online beauty πωλητές στις ΗΠΑ.

Η λειτουργία επιτρέπει στους χρήστες να ψωνίζουν για συγκεκριμένα είδη στο TikTok Shop χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιούν περιγραφές κειμένου, ανέφερε η έκθεση.
Η διάθεση αυτής της δυνατότητας υποδηλώνει ότι το TikTok στοχεύει να ανταγωνιστεί την Google με το Google Lens και την Amazon, η οποία προσφέρει επίσης αναζήτηση εικόνων. Άλλες εταιρείες που προσφέρουν εργαλεία αναζήτησης εικόνων για αγορές περιλαμβάνουν την Klarna και την Cherry.
Αναφέρθηκε τον Απρίλιο ότι το Shop είχε περισσότερους από 500.000 έμπορους eCommerce που πουλούσαν σε Αμερικανούς χρήστες στα τέλη του 2023, υπερδιπλάσιος αριθμός από τον αριθμό που είχε ένα χρόνο νωρίτερα.
Η πλατφόρμα είχε επίσης περισσότερους από 15 εκατομμύρια πωλητές σε όλο τον κόσμο εκείνη την εποχή, αυξημένοι κατά 6 εκατομμύρια.
«Ενώ το παραδοσιακό σας μοντέλο μπορεί να περιηγείται σε μια λίστα προϊόντων σε ένα site, στοχεύουμε να δημιουργήσουμε μια εμπειρία όπου θα είναι κάτι πιο διασκεδαστικό και συναρπαστικό από αυτό», δήλωσε η Mary Hubbard, head of governance and experience στο TikTok Shop Americas, τότε στο Bloomberg. «Θέλουμε οι άνθρωποι να αισθάνονται ότι η εμπειρία αγορών τους είναι προσαρμοσμένη και σχετική σε αυτούς, με τον ίδιο τρόπο που αισθάνονται σχετικό το "For You Feed" τους».
Ενώ το Shop γνωρίζει ταχεία ανάπτυξη, η TikTok φέρεται να αποφάσισε να θέσει σε αναμονή τα σχέδιά της για επέκταση των eCommerce δραστηριοτήτων του σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.

Πριν από την παύση, η εταιρεία είχε προγραμματίσει να ανοίξει την πλατφόρμα αγορών της στην Ισπανία, την Γερμανία, την Ιταλία, την Γαλλία και την Ιρλανδία ήδη από τον Ιούλιο. Σκοπεύει επίσης να φέρει τη λειτουργία Shop στο Μεξικό και τη Βραζιλία.
Image search και brands
Το image search του TikTok Shop επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν προϊόντα ανεβάζοντας φωτογραφίες, διευκολύνοντάς τους να ανακαλύπτουν και να αγοράζουν αντικείμενα χωρίς να χρειάζονται ακριβή ονόματα ή περιγραφές. Αυτό αυξάνει την αφοσίωση, παρέχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και προσφέρει personalized εμπειρία αγορών, ωφελώντας τα brands βελτιώνοντας την προβολή και ενισχύοντας πιθανώς τις πωλήσεις.
Όταν κυκλοφορήσει στην Ευρώπη, αυτή η δυνατότητα θα δώσει και στα ευρωπαϊκά brands πρόσβαση σε μια μεγάλη αγορά, αν και θα πρέπει να προετοιμαστούν για αυξημένο και διεθνή ανταγωνισμό.