Η UPS παρουσίασε μια νέα υπηρεσία που ενδέχεται να έχει σημαντικό αντίκτυπο στο παγκόσμιο eCommerce: το UPS Global Checkout. Όπως διαβάζουμε στο Guru Focus, αυτή η νέα δυνατότητα διασφαλίζει ότι όλες οι τελωνειακές χρεώσεις, φόροι και δασμοί υπολογίζονται και οριστικοποιούνται πριν από την ολοκλήρωση της αγοράς από τον πελάτη, ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των απροσδόκητων χρεώσεων κατά την παράδοση.
Η new generation υπηρεσία και οι στόχοι
Η υπηρεσία είναι τώρα διαθέσιμη σε 43 χώρες, με αποστολές σε πάνω από 200 προορισμούς παγκοσμίως. Χρησιμοποιώντας ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο και υπολογισμούς φόρων μέσω AI, η UPS αντιμετωπίζει ένα σημαντικό πρόβλημα που, όπως αναφέρεται στην πηγ, έχει αποτρέψει 4 στα 10 άτομα από το να κάνουν διεθνείς αγορές.

Αυτή η υπηρεσία δεν στοχεύει απλώς σε μια αναβάθμιση τεχνολογίας, αλλά επιδιώκει τη δημιουργία εμπιστοσύνης από τους καταναλωτές και τη διευκόλυνση των διεθνών αγορών. Η UPS επιδιώκει να απομακρύνει τα εμπόδια που συνήθως προκαλούν αναστολή στις αγορές online, με διαφανή τιμολόγηση και ακριβείς υπολογισμούς του κόστους παράδοσης, χωρίς εκπλήξεις της «τελευταίας στιγμής».
Αυτό διευκολύνει τη διαδικασία αγοράς, ενθαρρύνει τις επαναλαμβανόμενες αγορές και συμβάλλει στην αύξηση των διεθνών πωλήσεων. Για τις επιχειρήσεις, η νέα υπηρεσία βοηθά στην μείωση των εμποδίων και ενισχύει τη συνολική εμπειρία αγορών, παράγοντα κλειδί για την αύξηση των μετατροπών.
Το Global Checkout ωφελεί τους καταναλωτές και ανοίγει νέες πόρτες για τους παγκόσμιους λιανοπωλητές. Με διαφανή τιμολόγηση και ακριβείς εκτιμήσεις τελωνειακών χρεώσεων, οι επιχειρήσεις μπορούν να επεκτείνουν την εμβέλειά τους χωρίς να ανησυχούν για απροσδόκητες χρεώσεις που ενδέχεται να διαταράξουν την πορεία του πελάτη.
Η UPS δεν είναι η μόνη εταιρεία που επιδιώκει να προσφέρει καινοτόμες λύσεις για τη διευκόλυνση του διασυνοριακού εμπορίου: Και η εταιρεία Amazon παρουσίασε μέσα στο 2024 το εργαλείο Export Central, το οποίο επιτρέπει στους πωλητές να επεκτείνουν την εμβέλειά τους σε όλη την Ευρώπη.

Ο ρόλος της εταιρείας στο παγκόσμιο eCommerce και το shipping
Η εταιρεία δεν είναι πλέον μόνο μια υπηρεσία παράδοσης – επαναστατεί στον τρόπο που λειτουργεί το παγκόσμιο eCommerce. Το Global Checkout αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής για την απλοποίηση του διασυνοριακού εμπορίου: Μαζί με άλλα εργαλεία και καινοτομίες, επιδιώκει να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν, χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες στις διασυνοριακές αποστολές.
Η UPS επενδύει στη χρήση τεχνολογίας για τη βελτίωση των logistics, καθιστώντας την πλατφόρμα της πιο απαραίτητη για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο digital και διασυνοριακό τοπίο του eCommerce.
Έτσι, γεννιέται η ανάγκη να γίνουν οι διεθνείς αγορές πιο ξεκάθαρες σε ότι αφορά τις χρεώσεις, χωρίς κρυφά κόστη και πιο απλές. Με μεγαλύτερη διαφάνεια στις τιμές, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν μια καλύτερη εμπειρία στους πελάτες τους. Αυτό θα οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις και σε μεγαλύτερη ευελιξία για επέκταση σε παγκόσμια εμβέλειά των λιανοπωλητών, χωρίς ανησυχίες για έξοδα που δεν έχουν υπολογιστεί.
Αυτή η κίνηση αναμένεται να ενθαρρύνει περισσότερες επιχειρήσεις να επενδύσουν στο διασυνοριακό eCommerce, καθώς οι διεθνείς συναλλαγές θα είναι πιο εύκολες και αξιόπιστες και θα προσφέρεται μια πιο ειλικρινής και ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών.