Jingle Bells... στην παραλία: Οι Βρετανοί πραγματοποιούν χριστουγεννιάτικες αγορές από τον Ιούλιο
Τα περισσότερα σχολεία του Ηνωμένου Βασιλείου δεν έχουν ξεκινήσει τις καλοκαιρινές διακοπές, αλλά το 63% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο σχεδιάζουν ήδη τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους, όπως διαβάζουμε στη σελίδα Decision Marketing.
Η έκθεση
Σύμφωνα με την έκθεση Bazaarvoice 2024 Global Holiday Season Consumer Behaviour, με βάση πληροφορίες από περισσότερους από 2.000 καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο από τους 8.000 παγκοσμίως, το 41% πιστεύει ότι δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για τους λιανοπωλητές να επιδείξουν εορταστικά είδη.
Η έκθεση αποκαλύπτει ότι οι αγοραστές σε όλο τον κόσμο προετοιμάζονται νωρίς για την εορταστική περίοδο, με χριστουγεννιάτικες αγορές. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 69% σχεδιάζει να ξεκινήσει τις αγορές του μέχρι τον Αύγουστο, το 77% τον Σεπτέμβριο και το 85% τον Οκτώβριο. Οι αγοραστές του Ηνωμένου Βασιλείου είναι πιο ενθουσιασμένοι για τα Χριστούγεννα σε σύγκριση με τους αγοραστές στις ΗΠΑ, με το 63% να ξεκινά πριν από τον Ιούλιο έναντι του 13% των αγοραστών στις ΗΠΑ. Οι Γερμανοί περιμένουν το μεγαλύτερο διάστημα, με το 63% να ξεκινά τον Νοέμβριο ή αργότερα.
Ωστόσο, το 30% των πελατών στο Ηνωμένο Βασίλειο πιστεύει ότι είναι πολύ νωρίς για είδη διακοπών πριν από τον Οκτώβριο, ενώ το 40% πιστεύει ότι δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς.
Ο πιο δημοφιλής τρόπος για τους καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου να ξεκινήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους είναι να επισκεφτούν τα website των αγαπημένων τους brands και εμπόρων λιανικής (30%). Οι οδηγοί δώρων είναι επίσης χρήσιμοι, με το 39% των Βρετανών να τους θεωρεί χρήσιμους.
Οι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου έκαναν το μεγαλύτερο μέρος των εορταστικών αγορών τους, online, πέρυσι (39%) σε σύγκριση με τα καταστήματα (24%). Είναι επίσης πιο πιθανό να αγοράσουν διαδικτυακά εάν τους προσφερθεί εκπτωτικός κωδικός (57%).
Ο ρόλος των social media
Τα social media παίζουν μεγάλο ρόλο, με σχεδόν τους μισούς Βρετανούς (48%) να λένε ότι οι χριστουγεννιάτικες αγορές τους στα social είναι σκόπιμες και αυθόρμητες. Το περιεχόμενο βίντεο είναι το πιο αποτελεσματικό για να τραβήξει την προσοχή τους (38%), ειδικά βίντεο διάρκειας 1-5 λεπτών (32%).
Όσον αφορά το προτιμώμενο περιεχόμενο στα social media κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, το 47% των αγοραστών στο Ηνωμένο Βασίλειο προτιμούν περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, το 44% προτιμά περιεχόμενο που δημιουργείται από brands και μόνο το 8% προτιμά περιεχόμενο που δημιουργείται από influencers. Οι περισσότεροι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο (62%) δεν αναζητούν περιεχόμενο δημιουργών κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.
Ο ανώτερος αντιπρόεδρος της Bazaarvoice EMEA, Ed Hill, δήλωσε ότι οι Βρετανοί κατανέμουν τις δαπάνες των διακοπών σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αλλά αγοράζουν γρήγορα όταν τους δίνεται έκπτωση ή σύσταση. Τα brands και οι έμποροι λιανικής θα πρέπει να αρχίσουν να παρουσιάζουν τα προϊόντα τους σύντομα για να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις από τις χριστουγεννιάτικες αγορές.