Generative AI φαίνεται να περιέχει η "επεκτατική πολιτική" του Alibaba στην προσπάθειά του να επεκταθεί στο εξωτερικό.

Σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της ανάπτυξης AI στη διεθνή μονάδα ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρείας, Zhang Kaifu τόνισε ότι το Gen AI αξιοποιείται για διαδικασίες όπως η παροχή μεταφράσεων για τους πωλητές στην πλατφόρμα της και η διαπραγμάτευση επιστροφών. Ο ίδιος ο Kaifu μάλιστα είναι κομμάτι μιας ομάδας που συστάθηκε από τα κεντρικά ακριβώς για να ασχολούνται με την ανάπτυξη generative AI εφαρμογών για τις διεθνείς eCommerce εργασίες της εταιρείας.

Το Gen AI φέρνει έχει αποτέλεσμα

Αφότου έγιναν αρκετές δοκιμές, φάνηκε ότι ορισμένες εφαρμογές, όπως αυτές της μετάφρασης που διευκολύνουν την επικοινωνία πωλητών και πελατών, εν τέλει συνέβαλαν αρκετά στην αύξηση των παραγγελιών με ένα εντυπωσιακό 30%.

Η ίδια η εταιρεία είναι υπέρμαχος της χρήσης AI και το προτείνει σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις με περίπου 500.000 πωλητές να αξιοποιούν τέτοια εργαλεία που βασίζονται στο μοντέλο Tongyi Qianwen AI της εταιρείας για εργασίες όπως δημιουργία περιεχομένου marketing, την επιλογή προϊόντων και την αλληλεπίδραση με τους πελάτες.

Ο ζήλος αυτός για ανάπτυξη των εργαλείων αυτών είναι κομμάτι από την προσπάθεια επέκτασης διεθνώς του Alibaba, μιας και εγχωρίως αντιμετωπίζει αυξημένο ανταγωνισμό. Η εταιρεία αναμένεται να δει αύξηση 20% μέσα στο τρέχον έτος κάτι που πιθανώς επηρεάζεται από τέτοιες προσπάθειες, παρόλο που το διεθνές eCommerce κομμάτι τη εταιρείας είναι ακόμη το μικρότερο αλλά ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα.

Ανάπτυξη 20% θα έχει το 2024 η Alibaba B2B πλατφόρμα
Η Alibaba B2B πλατφόρμα φαίνεται ότι ευημερεί και βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης για το 2024.

Το Alibaba μόλις πριν λίγο καιρό είδε ουσιαστικά την αναβίωση του που επέστρεψε ύστερα από διάφορες προκλήσεις που αντιμετώπιζε αλλά έχει ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό τοπίο να αντιμετωπίσει μιας και έχει να αντιμετωπίσει κολοσσούς όπως η PDD, μητέρα εταιρεία του Temu από την οποία και ηττήθηκε ως η πιο δημοφιλής εταιρεία στην Κίνα.

Το Alibaba ηττήθηκε, η PPD Holdings στο No.1 της Κίνας
Δεν κατάφερε να κρατήσει το βάθρο το Alibaba καθώς μετά τα πρόσφατα νούμερα η PPD Holdings γίνεται ο κυρίαρχος του κινεζικού eCommerce.

Αυτό ακριβώς το τοπίο είναι που έχει ωθήσει την κινεζική εταιρεία να επενδύσει στο AI με τον πρόεδρο Kuo Zhang να τονίζει ότι οι τεχνολογίες αυτές δίνουν δυνατότητες για εξίσωση των όρων ανταγωνισμού στο διεθνές εμπόριο.