Μια πρόσφατη αναφορά της FoxIntelligence που κοινοποίησε το Ecommerce News, υπογραμμίζει την εντυπωσιακή ανάπτυξη του Temu στη γαλλική αγορά eCommerce.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της αναφοράς, το 96% των πελατών της εταιρείας, τις τελευταίες 90 ημέρες ήταν επαναλαμβανόμενοι αγοραστές. Η επιτυχία της αποδίδεται στην εκπτωτική της πολιτική τιμών, στο ευρύ φάσμα προϊόντων και στις αποτελεσματικές εκστρατείες marketing.

Σειρά, μετά τους Γερμανούς, οι Γάλλοι: Πρόσφατη έρευνα ανέδειξε ότι εννέα στους δέκα Γερμανούς καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι με τις πλατφόρμες, καθώς το 32% των Γερμανών καταναλωτών αγοράζει προϊόντα από το Temu και το 22% των Γερμανών αγοράζει προϊόντα από το Shein.

Έρευνα: Ένας στους τρεις Γερμανούς ψωνίζει στο Temu
Πρόσφατη έρευνα αποκαλύπτει τις αγοραστικές συνήθειες των Γερμανών - Το Temu κατέχει υψηλή θέση στις προτιμήσεις τους.

Ταχεία ανάπτυξη και μερίδιο αγοράς

Η εταιρεία κυκλοφόρησε στη Γαλλία τον Απρίλιο. Χάρη στις εκπτωτικές τιμές και τη μεγάλη γκάμα προϊόντων, η πλατφόρμα προσέλκυσε γρήγορα πολλούς νέους πελάτες. Οι καμπάνιες marketing συνέβαλαν επίσης στην αύξηση της προβολής και της δημοτικότητάς του. Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία έχει τώρα ένα ποσοστό διείσδυσης 11,9% στη Γαλλία, σχεδόν ίσο με το 12,8% του Shein.

Δαπάνες πελατών και δημογραφικά στοιχεία

Οι Γάλλοι πελάτες ξοδεύουν κατά μέσο όρο 112,5 ευρώ ετησίως στο Temu, πραγματοποιώντας περίπου 3,3 αγορές ετησίως. Συγκριτικά, οι πελάτες της Shein στη Γαλλία ξοδεύουν κατά μέσο όρο 86,2 ευρώ ετησίως με την ίδια συχνότητα αγορών.

Η εταιρεία έχει σημαντικό αριθμό πελατών Gen X και Boomer, με δείκτη 145, ενώ το Gen Y παρουσιάζει επίσης ισχυρή παρουσία με δείκτη 107. Οι πελάτες Gen Z εκπροσωπούνται λιγότερο, με δείκτη 76, αλλά είναι περισσότερο παρόν στο Shein, με δείκτη 122.

Πηγή εικόνας: foxintelligence

Η δύναμη του Temu στη γαλλική online αγορά

Η ταχεία επιτυχία της εταιρείας στη Γαλλία, που ξεπέρασε το μερίδιο αγοράς της Shein μέσα σε τέσσερις μήνες, δείχνει τη δύναμη των αποτελεσματικών στρατηγικών τιμολόγησης και marketing στο eCommerce. Αυτό δείχνει ότι οι νεοεισερχόμενοι μπορούν να κερδίσουν γρήγορα σημαντικό μερίδιο αγοράς προσφέροντας ελκυστικές εκπτώσεις και μια ποικιλία προϊόντων. Το υψηλό ποσοστό επαναλαμβανόμενων πελατών (96%) υπογραμμίζει επίσης τη σημασία της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών.

Τα παραπάνω δημογραφικά στοιχεία τονίζουν περαιτέρω την ανάγκη ώστε οι eCommerce πλατφόρμες να απευθύνονται σε ένα ευρύ κοινό. Συνολικά, η ανάπτυξη της εταιρείας στη Γαλλία υπογραμμίζει τη δυναμική φύση της eCommerce αγοράς και τις ευκαιρίες για νέους παίκτες.