Αλλάζουν οι προτεραιότητες δαπανών των baby boomers
Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές που ανήκουν στη γενιά των Baby Boomers επικεντρώνουν τις αγοραστικές του δαπάνες στην κάλυψη βασικών αναγκών έναντι των μην απαραίτητων προϊόντων.
Οι πρώτες ανάγκες ορίζουν τις δαπάνες
Το PYMNTS σε έρευνά του με περισσότερους από 3.400 καταναλωτές στις ΗΠΑ τον Μάρτιο σχετικά με τον οικονομικό τρόπο ζωής τους, βρήκε ότι οι baby boomers και οι ηλικιωμένοι ξοδεύουν περισσότερο από το προσωπικό τους εισόδημα για αγορές ειδών πρώτης ανάγκης από ό,τι άλλες γενιές, αλλά λιγότερο από το προσωπικό τους εισόδημα για αγορές που θα ήθελαν να έχουν.
Συγκεκριμένα, οι αγοραστές δήλωσαν ότι υπολογίζουν ότι ξοδεύουν το 23% του προσωπικού τους εισοδήματος για ψώνια και είδη πρώτης ανάγκης για το νοικοκυριό, ποσοστό μεγαλύτερο από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα ενώ από την άλλη, δήλωσαν ότι αναμένουν να δαπανήσουν μόνο το 5,7% για είδη ένδυσης, αξεσουάρ και προσωπικής φροντίδας, το χαμηλότερο ποσοστό που παρατηρήθηκε ανάμεσα στις γενιές.
Μέσα από την ίδια έρευνα διαπιστώθηκε επίσης ότι οι baby boomers και οι ηλικιωμένοι είχαν τις λιγότερες πιθανότητες να έχουν ήδη πραγματοποιήσει δαπάνες που σχετίζονται με είδη ένδυσης και προσωπικής φροντίδας κατά το προηγούμενο έτος, αλλά τις περισσότερες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν δαπάνες που σχετίζονται με το αυτοκίνητο ή άλλα οχήματα.
Είναι η γενιά που είχε τις λιγότερες πιθανότητες να αναφέρει τις αλόγιστες σπατάλες ως αίτιο για την οικονομική τους αστάθεια σε σύγκριση με όλες τις γενιές που ακολουθούν και είναι οι πιθανότεροι από όλους να είναι ιδιοκτήτες σπιτιού, επομένως δεν έχουν ως πρόσθετο έξοδο ένα ενοίκιο. Όντας η πιο πολυπληθέστερη ομάδα, οι συνήθειές τους δείχνουν ότι θέλουν να παραμείνουν σε πιο παραδοσιακές μεθόδους αγορών και πληρωμών, καθώς μόνο το 16% των αγοραστών αυτής της γενιάς αναζήτησε ή αγόρασε αγαθά ή υπηρεσίες μέσω social media σε αντίθεση με το 43% των καταναλωτών συνολικά και μόνο 1 στους 4 baby boomers χρησιμοποιεί ψηφιακά πορτοφόλια.