Το Temu βρίσκεται στο απόγειο του καθώς έχει αυξηθεί η δημοτικότητα, οι μετοχές και οι πωλήσεις του κατακόρυφα. Από είδη οικιακής χρήσης, μέχρι ρούχα και είδη ομορφιάς, είναι πλέον ο τοπ προορισμός για εύρεση ελκυστικών προσφορών. Και καθώς κανείς θα περίμενε το πιστό κοινό και εδώ να είναι Gen Z, που έχει κυριεύσει και άλλες πλατφόρμες, τα δεδομένα δείχνουν άλλα, σύμφωνα με το RetailWire.

Ανατροπή στο αγοραστικό κοινό του Temu

Οι πιο πιστοί πελάτες της πλατφόρμας που ανήκει στην κινεζική eCommerce εταιρεία Pinduoduo, δεν είναι άλλοι από τους Baby Boomers (άτομα γεννημένα μεταξύ 1946-1964) και Gen X (άτομα γεννημένα μεταξύ 1965-1981). Φαίνεται ότι και οι δυο γενιές έχουν αρχίσει και γίνονται ολοένα και περισσότερο πιο εξοικειωμένες με την τεχνολογία και τις διάφορες πλατφόρμες, παρόλο που δεν γεννήθηκαν με αυτή, όπως η Gen Z.

Όπως αναφέρει η εταιρεία ερευνών Attain του Σικάγο, οι δυο αυτές προαναφερθείσες γενιές ψώνιζαν συχνότερα μέσω της πλατφόρμας ενώ το Bloomberg αναφέρει ότι οι Boomers ξόδεψαν τα περισσότερα κατά το πρώτο χρόνο λειτουργίας της πλατφόρμας από οποιαδήποτε νεότερη γενιά, με την Attain να το επιβεβαιώνει καθώς πραγματοποιούσαν περίπου έξι παραγγελίες σε διάστημα 12 μηνών, διπλάσιες από τους αγοραστές της Gen Z (που κυμαίνονται μεταξύ 18 και 26 ετών).

Temu Boomers και Gen X

Πώς φτάσαμε όμως σε αυτό το μονοπάτι;

To Temu έγινε μία από τις eCommerce εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις όταν έκανε ντεμπούτο στις ΗΠΑ στα τέλη του 2022 και ήρθε ως μια εναλλακτική για το Amazon, ενώ υιοθέτησε και μια επιθετική στρατηγική marketing μέσω Facebook για να προσελκύσει αγοραστές, μια πλατφόρμα που έχει κυρίως απήχηση στο boomer κοινό.

Social media marketing: 30+ hot stats για eCommerce 2024
Social media marketing: Ποια είναι τα πιο hot στατιστικά και πώς να τα αξιοποιήσετε για τη στρατηγική της επιχείρησής σας.

Έχει επίσης αναπτύξει μια σειρά από ενέργειες κατά τη διάρκεια της αγοραστικής εμπειρίας, παρουσιάζοντάς τις ως ευκαιρίες για σχεδόν δωρεάν αγορές. Ο λόγος για τα στοιχεία gamification που έχει αξιοποιήσει η πλατφόρμα, πουσου εμφανίζει ρουλέτες για να κερδίσεις εκπτώσεις και δωρεάν προϊόντα. Αυτό σε συνδυασμό με άλλες πρακτικές όπως περαιτέρω ανταμοιβές κατόπιν σύστασης σε νέους χρήστες, δελεάζουν τους αγοραστές ώστε να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα στο site από ό,τι πιθανά να είχαν σκοπό.

Το Bloomberg, στην έρευνα του, έκανε αναφορά στην Emily Balcetis, αναπληρώτρια καθηγήτρια ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, σε ό,τι αφορά στην επίδραση της εφαρμογής στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών και στο γεγονός ότι το gamification παίζει έναν σημαντικό ρόλο. Θεωρεί ότι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία αγοραστές δεν συνειδητοποιούν πώς επηρεάζει το gamification τον τρόπο με τον οποίο ξοδεύουν καθώς οι διασκεδαστικές πτυχές της εμπειρίας ενθαρρύνουν περισσότερες δαπάνες.