Η Amazon κυκλοφόρησε το Amelia, ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που στοχεύει να βοηθήσει third-party πωλητές να επιλύσουν γρήγορα προβλήματα λογαριασμού και να αποκτήσουν πρόσβαση σε δεδομένα πωλήσεων και αποθέματος.
Η εταιρεία ανακοίνωσε αυτήν την έκδοση beta για επιλεγμένους πωλητές στις ΗΠΑ, με σχέδια για μια ευρύτερη κυκλοφορία αργότερα μέσα στο έτος.
Το Amelia, που περιγράφεται ως ένας «all-in-one, εμπειρογνώμονας πωλήσεων που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη», θα είναι διαθέσιμο μέσω του Seller Central, της πλατφόρμας της Amazon για third-party εμπόρους. Αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας για να αυξήσει το πλεονέκτημα του generative AI, μετά την επιτυχία εργαλείων όπως ο βοηθός αγορών AI Rufus και τα chatbot Q και Bedrock.

Τα σχέδια της εταιρείας
Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να αναβαθμίσει τον φωνητικό βοηθό Alexa με generative AI δυνατότητες, όπως ανέφερε προηγουμένως το CNBC .
Ο CEO, Andy Jassy, τόνισε τη σημασία του generative AI που δημιουργείται, παρομοιάζοντας τις δυνατότητές της με αυτές του cloud και του διαδικτύου. Οι ανταγωνιστές της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της Google και της Microsoft, εισάγουν επίσης παρόμοια προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης καθώς η αγορά αναμένεται να ξεπεράσει το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια σε έσοδα μέσα στην επόμενη δεκαετία.
Η παρουσία του AI στην πλατφόρμα eCommerce της Amazon αυξάνεται. Η εταιρεία διαθέτει τώρα περιλήψεις κριτικών προϊόντων που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη και προσφέρει εργαλεία στους πωλητές για τη σύνταξη καταχωρίσεων και τη δημιουργία φωτογραφιών διαφημίσεων. Επιπλέον, η εταιρεία επεκτείνει τις δυνατότητες στους πωλητές να δημιουργούν διαφημίσεις βίντεο που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη και καταχωρίσεις bulk προϊόντων. Εφαρμόζονται επίσης προσωποποιημένες προτάσεις που βασίζονται στο ιστορικό αγορών, ενισχύοντας την εμπειρία αγορών.
Αυτές οι ανακοινώσεις έγιναν κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου πωλητών της εταιρείας στο Σιάτλ. Οι third-party πωλητές είναι σημαντικοί για τις επιχειρήσεις της Amazon, καθώς αντιπροσωπεύουν πάνω από το 61% των προϊόντων που πωλήθηκαν στην πλατφόρμα το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Ο Dharmesh Mehta, αντιπρόεδρος των υπηρεσιών συνεργατών πωλήσεων παγκοσμίως, της Amazon, σημείωσε ότι περισσότεροι από 400.000 third-party πωλητές χρησιμοποιούν τώρα τα AI εργαλεία της, μια σημαντική αύξηση από 200.000 τον Ιούνιο.
Οι λειτουργίες
Το Amelia έχει σχεδιαστεί για να απλοποιεί τη διαδικασία αντιμετώπισης προβλημάτων λογαριασμού για τους πωλητές, βοηθώντας στην ταχύτερη επίλυσή τους. Αντί να περνούν από τυπικά κανάλια υποστήριξης, οι πωλητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Amelia για να εξετάσουν και να διορθώσουν προβλήματα λογαριασμού. Για παράδειγμα, αντί να συμπληρώσουν μια φόρμα για το απόθεμα που λείπει, μπορούν να ζητήσουν από το Amelia να το κάνει για αυτούς.
Ο Mehta τόνισε ότι το Amelia χρησιμοποιεί το Bedrock, το οποίο ενσωματώνει μεγάλα μοντέλα γλωσσών από διάφορες εταιρείες, επιτρέποντάς του να έχει πρόσβαση σε δημόσια δεδομένα και στους πόρους πωλητών της Amazon χωρίς να θέτει σε κίνδυνο ευαίσθητες πληροφορίες πωλητών.
Χρησιμοποιώντας επαυξημένη παραγωγή ανάκτησης (RAG), το Amelia μπορεί να αντλήσει σχετικές πληροφορίες για τον πωλητή από τα συστήματα της εταιρείας, βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα της υποστήριξης χωρίς να αποθηκεύει ευαίσθητα δεδομένα.
Σημασία για το eCommerce
Η εισαγωγή του Amelia υπογραμμίζει μια σημαντική αλλαγή στο eCommerce, τονίζοντας τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στην ενίσχυση της υποστήριξης των πωλητών και στην απλοποίηση των λειτουργιών. Καθώς περισσότερες επιχειρήσεις υιοθετούν αυτά τα εργαλεία, μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα, να μειώσουν το χρόνο διακοπής λειτουργίας και τελικά να οδηγήσουν στην αύξηση των πωλήσεων.