Στα Google Ads στρέφονται όλο και περισσότερο οι πωλητές του Amazon

Μια προτίμηση στα Google ads φαίνεται να δείχνουν οι πωλητές του Amazon, που πρόσφατα επεκτάθηκε και στην Νότια Αφρική, στις προσπάθειές τους για να ξεχωρίσουν και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.

Amazon 🤝 Google ads

Το Bloomberg (μέσω PYMNTS) ανέφερε ότι καθώς πλέον αρκετές startup εταιρείες ειδικεύονται στην εξόρυξη ερωτημάτων Google για πιθανούς αγοραστές, οι πωλητές μπορούν πλέον να στοχεύουν σε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία και να τους φέρνουν στον Amazon.

To προηγούμενο έτος το Amazon, που έχει γίνει το νέο fashion destination των online αγοραστών, είχε 47 δισ. ad spend αλλά καθώς είναι ένα εκτενές και χαωτικό marketplace, η διαφοροποίηση των προϊόντων έχει γίνει πολύ πιο δύσκολη και έτσι οι πωλητές αναζητούν εναλλακτικές επιλογές διαφήμισης για να αναδειχθούν ανάμεσα στον ανταγωνισμό. Η Google λοιπόν βγαίνει στη σέντρα και αρπάζει την ευκαιρία για να βοηθήσει τους πωλητές του Amazon καθώς παρουσίασε ένα εργαλείο που βοηθάει με την εύρεση ευκαιριών για όσους ψωνίζουν με budget ενώ δοκιμάζει και νέες λειτουργίες που επιτρέπει στα brand να ανεβάζουν σύντομα βίντεο στα αποτελέσματα της αναζήτησής τους.

Amazon: Fashion destination για τους online αγοραστές
Οι online αγοραστές στρέφονται στην Amazon για ψώνια που αφορούν την εμφάνιση και το στυλ τους.

Όμως, οι νεοσύστατες επιχειρήσεις που έχουν αναπτύξει αλγόριθμους για να πιάνουν τα ερωτήματα και να εντοπίζουν αγοραστές είναι αυτές που θα αλλάξουν τα δεδομένα καθώς εταιρείες όπως οι Carbon6 και Ampd επιτρέπουν στους πωλητές να στοχεύουν πιθανούς αγοραστές μέσα από Google ads και να τους ανακατευθύνουν στο Amazon, ύστερα από ανάλυση διάφορων παραγόντων που υπολογίζουν την πιθανότητα ένας δυνητικός αγοραστής να προβεί σε αγορά.

Τα εργαλεία λογισμικού που παρέχονται από την Carbon6 και την Ampd είναι ιδιαίτερα πλεονεκτικά για τους πωλητές με προϊόντα μεσαίας και υψηλής αξίας και καθώς το κόστος των keyword δεν συνδέεται άμεσα με την τιμή ενός προϊόντος, οι πωλητές μπορούν δυνητικά να αποκτήσουν μια δωρεάν αγορά διαφήμισης εάν το κόστος του όρου αναζήτησης της Google είναι χαμηλότερο από την πίστωση που παρέχει η Amazon για τo traffic referral.

Νέα Google AI ads επεκτείνουν την εικονική δοκιμή ρούχων
Νέες προσπάθειες για ακόμη καλύτερη εικονική δοκιμή ρούχων με τα Google AI ads που ανακοίνωσε η εταιρεία.

Η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει επίσης διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην αυξημένη χρήση μηχανών αναζήτησης όπως η Google για την εύρεση προϊόντων καθώς σύμφωνα με την eMarketer, το ποσοστό των αγοραστικών διαδρομών που ξεκινούν από eCommerce marketplaces όπως το Amazon μειώθηκε από 52% το 2022 σε 40% το προηγούμενο έτος. Αντίθετα, σχεδόν το 30% των αγοραστών ξεκινούν τις αγορές τους από τις μηχανές αναζήτησης, από 25% το προηγούμενο έτος. Πρόσφατα μάλιστα ο τεχνλογικό κολωσσός ανακοίνωσε ένα νέο είδος AI Google ads, με στόχο την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στην ένδυση.