Ένα από τα πιο δύσκολα κομμάτια στις online αγορές ρούχων είναι η δυσκολία να καταλάβεις εάν ένα ρούχο θα σου κάνει πραγματικά. Αυτό πρόβλημα λοιπόν θέλει να αντιμετωπίσει με νέο Google AI ο τεχνολογικός κολοσσός μέσω νέου είδους ads, αναφέρει το Wired.
Google AI fits all sizes!
Με την νέα δυνατότητα τεχνητής νοημοσύνης, τα brands θα μπορούν να προβάλλουν διαφημίσεις με γυναικείες και ανδρικές μπλούζες που θα δείχνουν στον αγοραστή πως δείχνουν πάνω σε διάφορα δέρματα και σωματότυπους.
Aυτή η μορφή ad είναι μια επέκταση από το Google AI εργαλείο που κυκλοφόρησε για να διευκολύνει τους χρήστες να εντοπίζουν πιο εξατομικευμένες επιλογές ρούχων.
Η εταιρεία ανέφερε ότι τα brand δεν χρειάζεται να μοιραστούν λεπτομερείς διαστάσεις των ρούχων για να αναπτυχθούν νέες εικόνες κάτι που όμως δεν αντικαθιστά 100% τα παραδοσιακά sizing charts εάν θέλετε να γνωρίζετε επακριβώς πως θα είναι οι διαστάσεις σε σχέση με το δικό σας μοναδικό σώμα.
Η μορφή της διαφήμισης αυτής είναι ένα μόνο από τα νεότερα εργαλεία που ανακοινώθηκαν στην ετήσια εκδήλωση της Google και συνεχίζει την προσπάθεια του τεχνολογικού γίγαντα γύρω από τον πειραματισμό και την ανάπτυξη διάφορων εργαλείων που θα αλλάξουν το online τοπίο.
Μία από τις νέες μορφές διαφήμισης που ανακοινώθηκε θα επιτρέπει στα brand να συνδέουν βίντεο μικρής διάρκειας με τις διαφημίσεις τους στη μηχανή αναζήτησης με τις περιλήψεις κειμένου να δημιουργούνται μέσω Google AI.
Η Google εγκαινίασε επίσης ένα εργαλείο που επιτρέπει στις εταιρείες να δημιουργούν εντελώς νέες, παραγόμενες από τεχνητή νοημοσύνη εικόνες προϊόντων με βάση φωτογραφίες από προηγούμενες καμπάνιες marketing. Για παράδειγμα, μια μάρκα ειδών σπιτιού θα μπορούσε να ανεβάσει μια φωτογραφία ενός από τα κεριά της και μια εικόνα παραλίας, και στη συνέχεια να ζητήσει από τη Google να «βάλει το κερί σε μια παραλία που να μοιάζει με αυτή κάτω από φοίνικες».
Αυτή λοιπόν είναι μια προσπάθεια για υποστήριξη των επαγγελματιών ώστε να μπορούν να δημιουργούν περιεχόμενο ξοδεύοντας λιγότερο χρόνο και πόρους. Αν και το Google AI στοχεύει σε ένα βέλτιστο αποτέλεσμα, οι εικόνες δεν έχει φανεί ακόμη αν θα είναι πλήρως ακριβείς. Είναι όμως μια προσπάθεια να δώσουν μια εναλλακτική στους πωλητές για να αποφύγουν το ακριβό λογισμικό όπως το Photoshop ή τα έξοδα σε υπηρεσίες design.