Για μια επιτυχημένη Black Friday, ως ιδιοκτήτες των eshop θα πρέπει να ακολουθείτε και να διαβάζετε τα Black Friday metrics για να σχεδιάσετε αποτελεσματικές στρατηγικές και να ενισχύσετε την απόδοση. Παρακολουθώντας βασικές μετρήσεις, αποκτάτε πληροφορίες για τη συμπεριφορά των πελατών, βελτιώνετε τις καμπάνιες σας και κάνετε προσαρμογές βάσει δεδομένων που ενισχύουν την εμπειρία αγορών. Αυτά τα metrics παρέχουν ένα «διορατικό» πλάνο για να υποστηρίζετε τις προωθητικές ενέργειες, να στοχεύετε το σωστό κοινό και να εξασφαλίζετε πιο  εύκολες και απλές αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας.

Χρησιμοποιώντας αυτές τις βασικές μετρήσεις, μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, να ενισχύσετε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα και να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα σε ένα από τα πιο κρίσιμα εμπορικά γεγονότα του έτους.

Πώς να δημιουργήσεις μια αξέχαστη Black Friday εμπειρία
Στο σημερινό άρθρο παρουσιάζονται πρακτικές που μπορούν να σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις μια αξέχαστη Black Friday εμπειρία!

Black Friday - Τα πιο σημαντικά metrics για το eshop σας

Ακολουθεί μια ανάλυση των πιο κρίσιμων Black Friday metrics που μπορείτε να παρακολουθήσετε για να σχεδιάσετε την αποτελεσματικότερα τη στρατηγική σας, χρησιμοποιώντας το 2023 ως σημείο αναφοράς:

Επισκεψιμότητα και ποσοστά conversion

  • Συνολικό traffic: Παρακολουθήστε τα metrics που σχετίζονται με τους επισκέπτες στο eshop σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, παρατηρώντας τις καθημερινές τάσεις και τις ώρες αιχμής. Η κατανόηση αυτών των μοτίβων δείχνει ποιες καμπάνιες λειτούργησαν καλύτερα το περασμένο έτος για την αύξηση της επισκεψιμότητας. Για παράδειγμα, οι χρόνοι υψηλής επισκεψιμότητας μπορούν να βοηθήσουν στο να προγραμματίσετε τις καμπάνιες με κορυφαίες επιδόσεις ώστε να ταιριάζουν με τις ώρες αιχμής, μεγιστοποιώντας την προβολή τους και οδηγώντας περισσότερους επισκέπτες στο online store σας.
  • Ποσοστά conversion: Αναλύστε τα Black Friday metrics του 2023 που σχετίζονται με τα ποσοστά μετατροπών και συγκρίνετέ τα με δείκτες αναφοράς του κλάδου για να δείτε πόσοι επισκέπτες πραγματοποιούν μια αγορά. Ένα υψηλό ποσοστό μετατροπών σε συγκεκριμένες σελίδες προϊόντων ή συγκεκριμένες προσφορές τονίζει ποιες προωθήσεις προσέλκυσαν καλύτερα το κοινό σας. Αυτές οι πληροφορίες βοηθούν να βελτιώσετε τις μελλοντικές καμπάνιες ώστε να επικεντρωθούν στις πιο αποτελεσματικές προσφορές, βελτιώνοντας την απόδοση των καμπανιών σας.
  • Mobile vs. Desktop Traffic: Με την αύξηση των αγορών από κινητά να σημειώνει άνοδο, μπορείτε να παρακολουθήσετε τα Black Friday metrics του περασμένου έτους σε διαφορετικές συσκευές για να κατανοήσετε τις προτιμήσεις των επισκεπτών. Η ανάλυση της απόδοσης των καμπανιών μέσω mobile shopping και μέσω desktop, βοηθά στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του online store σας για κάθε συσκευή, βελτιώνοντας τη χρηστικότητα και τις μετατροπές. Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να βελτιώσετε τις διεπαφές για κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές, διασφαλίζοντας μια εύκολη και ευχάριστη εμπειρία αγορών και ενισχύοντας την αφοσίωση σε όλες τις συσκευές.
Αξιοποιήσεις περασμένα Black Friday insights για πωλήσεις
Τα δεδομένα είναι μια πηγή που μπορεί να οδηγήσει σε επιτυχία. Μέσα από ανάλυση Black Friday insights μπορείς να βελτιστοποιήσεις το eshop σου αλλά και τις πωλήσεις σου.

Metrics απόδοσης πωλήσεων

  • Συνολικός όγκος πωλήσεων: Παρακολουθήστε τα metrics, όπως τα συνολικά έσοδα που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της Black Friday του περασμένου έτους και σημειώστε ποιες κατηγορίες προϊόντων είχαν καλύτερη απόδοση. Γνωρίζοντας ποια είδη πωλούνται περισσότερο, μπορείτε να προσαρμόσετε τα μελλοντικά επίπεδα αποθεμάτων και να δώσετε βάση σε δημοφιλή προϊόντα. Η ανάλυση προϊόντων με κορυφαίες πωλήσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου παρέχει πληροφορίες για τις προτιμήσεις των πελατών και βοηθά στον προγραμματισμό του αποθέματος για μια μελλοντική ημέρα πωλήσεων.
  • Μέση αξία πελάτη (LTV) και παραγγελίας (AOV): Παρακολουθήστε τα Black Friday metrics, όπως τη μέση τιμή πελατών και παραγγελιών και δείτε εάν προωθήσεις όπως bundles ή εκπτώσεις επηρέασαν αυτήν τη μέτρηση. Το υψηλότερο AOV προτείνει αποτελεσματικές στρατηγικές upselling ή πολύτιμα bundles που ενθαρρύνουν τους πελάτες να προσθέσουν περισσότερα στα καλάθι τους. Η κατανόηση των μοτίβων AOV μπορεί να σας καθοδηγήσει στη δημιουργία προωθήσεων που ενισχύουν τα έσοδα αυξάνοντας το ποσό που ξοδεύουν οι πελάτες ανά συναλλαγή.
  • Τάσεις πωλήσεων βάσει χρόνου: Προσδιορίστε τις ώρες αιχμής των πωλήσεων για να βελτιώσετε τον χρόνο προώθησης στο μέλλον, χρησιμοποιώντας τα Black Friday metrics του περασμένου έτους. Για παράδειγμα, 12:30 μ.μ. σημειώθηκαν υψηλές πωλήσεις, ενώ στις 10:00 μ.μ. οι πωλήσεις σημείωσαν πτώση. Η αναγνώριση τέτοιων τάσεων επιτρέπει τον ακριβή προγραμματισμό της κυκλοφορίας των καμπανιών, συμβάλλοντας στην αύξηση των πωλήσεων σε χρόνους όπου οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να μετατραπούν σε πελάτες σας.
άνθρωπος με επιγραφή sale και κίτρινο φόντο

Πληροφορίες τμηματοποίησης πελατών

  • New vs. Returning Customers: 90,6 εκατομμύρια άνθρωποι πραγματοποίησαν online αγορές την Black Friday του 2023 και οι επαναλαμβανόμενες αγορές αυξήθηκαν κατά 180% από το 2022 έως το 2023. Τα δεδομένα έδειξαν αυξημένες επαναλαμβανόμενες πωλήσεις, υπογραμμίζοντας την αξία της αφοσίωσης στα metrics. Η παρακολούθηση της ισορροπίας μεταξύ νέων και αγοραστών που επιστρέφουν βοηθά στη βελτίωση των προγραμμάτων αφοσίωσης και των κινήτρων για τους πελάτες που πραγματοποιούν αγορές πρώτη φορά. Το να γνωρίζετε ποια ομάδα πραγματοποιεί περισσότερες αγορές υποστηρίζει στοχευμένες προσπάθειες, όπως η προσφορά αποκλειστικών εκπτώσεων για νέους πελάτες ή ανταμοιβών αφοσίωσης για αυτούς που επιστρέφουν.
  • Προτιμήσεις προϊόντος και προσφορών: Αξιολογήστε τα τμήματα πελατών που ανταποκρίθηκαν καλύτερα σε διαφορετικές προσφορές, όπως εκπτώσεις flash ή εκπτώσεις bundle. Η τμηματοποίηση κοινού και η παρακολούθηση των προτιμήσεών τους παρέχουν πληροφορίες για προσωποποιημένες προσφορές που αυξάνουν τις πωλήσεις. Η προσαρμογή των καμπανιών marketing στα ενδιαφέροντα κάθε τμήματος πελατών καθιστά τις προσφορές πιο σχετικές, με αποτέλεσμα αυξημένη αφοσίωση και υψηλότερα ποσοστά μετατροπών.
Black Friday Marketing Hacks για το 2024: 10 Out-of-the-Box στρατηγικές που δεν έχεις ακόμα δοκιμάσει
Για να μην τα βάψεις ”μαύρα”, αξιοποίησε Black Friday στρατηγικές και τα hacks που θα κάνουν την αγοραστική εμπειρία ακόμη πιο διασκεδαστική.

Εγκατάλειψη και ανάκτηση καλαθιού

  • Ποσοστό εγκατάλειψης: Παρακολουθήστε τα metrics, όπως το ποσοστό των καροτσιών που εγκαταλείφθηκαν και προσδιορίστε μοτίβα. Η εφαρμογή στρατηγικών ανάκτησης καλαθιού, όπως οι αυτοματοποιημένες υπενθυμίσεις email, μπορεί να οδηγήσουν σε σημαντικές πωλήσεις. Η γνώση των λόγων εγκατάλειψης, όπως το υψηλό κόστος αποστολής ή η περίπλοκη ολοκλήρωση αγοράς, βοηθά στην αντιμετώπιση των προβλημάτων των πελατών και στη βελτίωση των ποσοστών ολοκλήρωσης του καλαθιού, αυξάνοντας επιπλέον έσοδα.
  • Ανάλυση pain points: Αναλύστε τα Black Friday metrics που σχετίζονται με τα αίτια της εγκατάλειψης του καλαθιού για να κατανοήσετε τα εμπόδια που συναντούν οι πελάτες και δυσκολεύονται να ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Τα κοινά ζητήματα μπορεί να περιλαμβάνουν υψηλά έξοδα αποστολής, περιορισμένες επιλογές πληρωμής ή περίπλοκες διαδικασίες ολοκλήρωσης αγοράς. Ο εντοπισμός αυτών των προβλημάτων σάς επιτρέπει να κάνετε βελτιώσεις, όπως η απλοποίηση της εμπειρίας ολοκλήρωσης αγοράς ή η προσφορά δωρεάν αποστολής, κάτι που ενθαρρύνει περισσότερους πελάτες να ολοκληρώσουν τις αγορές τους.

Απόδοση καμπάνιας marketing

  • Μετρήσεις email καμπάνιας : Παρακολουθήστε τα Black Friday metrics που σχετίζονται με τα ποσοστά ανοίγματος, τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και τις μετατροπές των email καμπανιών. Τη Black Friday και την Cyber ​​Monday το 2023, σχεδόν το 70% των καταναλωτών επέλεξαν το email ως προτιμώμενο κανάλι αγορών. Η ανάλυση αυτών των μετρήσεων βοηθά να βελτιώσετε την προσέγγιση email marketing σας για να προσεγγίσετε καλύτερα το κοινό-στόχο, επιτρέποντας προσωποποιημένα μηνύματα που οδηγούν σε αποτελέσματα, αυξάνουν την αφοσίωση των πελατών και οδηγούν σε υψηλότερες μετατροπές κατά τις περιόδους αιχμής αγορών.
Πώς να φτιάξεις μια killer Black Friday email καμπάνια
Στη μεγαλύτερη εκπτωτική «γιορτή» του χρόνου, το eshop σου θα ξεχωρίσει! Μάθε πώς θα φτιάξεις την τέλεια Black Friday email καμπάνια για να αυξήσεις τα conversions!
  • Δέσμευση στα social media: Τα social media αποτελούν σημαντικό sales channel, καθώς το 48% των online αγοραστών θα αναζητήσει προσφορές.Υπολογίστε τα Black Friday metrics στην απόδοση των social media παρακολουθώντας μετρήσεις αφοσίωσης, όπως «μου αρέσει», κοινοποιήσεις και σχόλια. Αυτό βοηθά στον εντοπισμό ποιες αναρτήσεις ή διαφημίσεις είχαν απήχηση στους πελάτες. Η εστίαση σε περιεχόμενο κορυφαίας απόδοσης παρέχει πληροφορίες για το τι προσελκύει πελάτες, επιτρέποντας μελλοντικές επενδύσεις σε αποτελεσματικές στρατηγικές social media που μεγιστοποιούν την αφοσίωση και οδηγούν την επισκεψιμότητα στο κατάστημά σας κατά τη διάρκεια της Black Friday.

Προτιμήσεις checkout και πληρωμής

  • Ευέλικτες επιλογές πληρωμής: Το 2023, η χρήση των υπηρεσιών Buy Now Pay Later έφτασε σε νέα υψηλότερη τιμή, με 940 εκατομμύρια δολάρια να έχουν δαπανηθεί μέσω του BNPL, αυξημένα κατά 42,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, δείχνοντας ότι οι ευέλικτες μέθοδοι πληρωμής έχουν σημασία για τους αγοραστές. Η προσφορά πολλαπλών επιλογών πληρωμής μπορεί να αυξήσει τις μετατροπές, ειδικά σε δύσκολες οικονομικές περιόδους. Ικανοποιώντας τις προτιμήσεις πληρωμής των πελατών, τους διευκολύνετε να ολοκληρώσουν τις αγορές τους, βελτιώνοντας την εμπειρία τους και ενισχύοντας ενδεχομένως τις πωλήσεις για την επόμενη ημέρα εκπτώσεων.

Υποστήριξη πελατών και ικανοποίηση

  • Υποστήριξη μέσω Tickets και Resolution Times: Παρακολουθήστε metrics, όπως τον όγκο των tickets υποστήριξης και τους χρόνους επίλυσης, καθώς τα υψηλά αιτήματα υποστήριξης μπορεί να υποδεικνύουν ζητήματα που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών. Η παρακολούθηση αυτών των μετρήσεων βοηθά στην αντιμετώπιση της ποιότητας της υπηρεσίας, καθώς οι γρήγοροι χρόνοι απόκρισης και τα προβλήματα που έχουν αντιμετωπιστεί δημιουργούν μια θετική εμπειρία αγορών. Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν, αυξάνοντας τη διατήρηση και ενισχύοντας τη φήμη του brand σας κατά τις περιόδους αυξημένων αγορών.

Πρόσθετες συμβουλές

  • Pre-Holiday και Post-Event ανάλυση: Συγκρίνετε τα metrics από τις πρώτες προσφορές και παρακολουθήστε τη διατήρηση των πελατών μετά τις προσφορές της πιο εκπτωτικής ημέρας του χρόνου. Πολλοί πελάτες ξεκινούν τις γιορτινές αγορές πριν από τη μεγάλη εκπτωτική ημέρα, επομένως η αξιολόγηση των πρώτων τάσεων μπορεί να βελτιώσει τις στρατηγικές προπώλησης. Η ανάλυση μετά το συμβάν βοηθά να δείτε ποιες στρατηγικές οδηγούν σε επαναλαμβανόμενες αγορές, προσφέροντας χρήσιμες πληροφορίες για τον προγραμματισμό των διακοπών και τις προσφορές.
  • Απόδοση Cross-Platform: Αξιολογήστε τα Black Friday metrics που σχετίζονται με την απόδοση του καταστήματός σας σε διαφορετικές πλατφόρμες, όπως το Shopify, και εξετάστε τομείς προς βελτίωση. Η βελτιστοποίηση για εμπειρίες αγορών που βασίζονται σε κινητά ή εφαρμογές διασφαλίζει καλύτερη εμπειρία χρήστη σε όλες τις συσκευές, ενισχύοντας την αφοσίωση και τις πωλήσεις. 
Black Friday trends για το 2024 που αξίζει να ξέρεις
Τα Black Friday trends του 2024 είναι εδώ και πρέπει να τα εκμεταλευτείς για το eshop και τις πωλήσεις σου!
άνθρωπος γραφικό χρώματα και σχήματα

Τα metrics μπορούν να καθορίσουν τις καμπάνιες σας

Να θυμάστε ότι η χρήση των Black Friday metrics μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη στρατηγική σας, για ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία. Αναλύοντας βασικά δεδομένα όπως η συμπεριφορά των πελατών, οι τάσεις πωλήσεων και η απόδοση marketing, μπορείτε να λάβετε πιο έξυπνες αποφάσεις που οδηγούν το eshop σας σε γενική πρόοδο. Προετοιμάστε το eshop σας και μείνετε ευέλικτοι, παρακολουθήστε τις σωστές μετρήσεις και προσαρμόστε την προσέγγισή σας για να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας θα ευδοκιμήσει κατά τη διάρκεια αυτής της σημαντικής ημέρας προσφορών και όχι μόνο.