Case study: Κατασκευάζοντας το μαγευτικό Shopify headless storefront της Lady Gaga με Hydrogen
Σήμερα, αντί για συμβουλές κατασκευής eshop ως Eshop Experts, ερχόμαστε για να σας "κεράσουμε" κάτι λίγο διαφορετικό. Ένα case study όπου θα δούμε τι έχει να πει το πρακτορείο πίσω από το νέο Shopify headless online store της Lady Gaga για τη χρήση του Hydrogen που επέτρεψε στην ομάδα του να δημιουργήσει μια εμπειρία αντάξια ενός ειδώλου.
Η ιστορία ενός μαγευτικού Shopify headless storefront
Μετά την άνοδό της στη διεθνή φήμη, η Lady Gaga έχει περάσει σχεδόν δύο δεκαετίες αφήνοντας το στίγμα της στη μουσική, τη μόδα και την ομορφιά. Η δυναμική και η επιρροή της είναι ασύγκριτες. Τώρα, με την κυκλοφορία του νεότερου single της και του επερχόμενου άλμπουμ της, χρειαζόταν μια διαδικτυακή εμπειρία που να ανταποκρίνεται. Τότε ήταν που ο Michal Klim έλαβε το τηλεφώνημα.
Ο Michal είναι συνιδρυτής και CTO της Commerce-UI, ενός boutique πρακτορείου Shopify Plus που ειδικεύεται στο Hydrogen. Το Hydrogen είναι ένα open-source πλαίσιο κώδικα που βασίζεται στο Remix για headless commerce, σχεδιασμένο για την κατασκευή προσαρμοσμένων storefront, ιδανικό για εμπόρους που αναζητούν πραγματικά εξατομικευμένες λύσεις.
Τι είναι το Shopify headless και γιατί τόσο hype;
Το Shopify Headless αναφέρεται σε μια ρύθμιση όπου το front-end, αυτό δηλαδή που βλέπουν οι χρήστες διαχωρίζεται από το back-end, το κομμάτι δηλαδή όπου βρίσκονται τα δεδομένα και η εμπορική λογική. Αντί να χρησιμοποιούν το παραδοσιακό storefront του Shopify, οι προγραμματιστές χρησιμοποιούν API για να συνδέσουν την ισχυρή μηχανή eCommerce του Shopify με ένα προσαρμοσμένο front-end που έχει δημιουργηθεί με πλαίσια όπως το React, το Next.js ή το Vue.
Λόγω του ότι προσφέρει απόλυτη ελευθερία σχεδιασμού, ταχύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερο έλεγχο της εμπειρίας του χρήστη, είναι ιδανικό για brand που θέλουν να ξεχωρίσουν ή να κλιμακωθούν απαλλαγμένα από τα όρια και τους περιορισμούς των παραδοσιακών theme. Με το headless, μπορείτε να ενσωματώσετε πολλαπλές πηγές περιεχομένου, να παρέχετε εξαιρετικά γρήγορες εμπειρίες για mobile συσκευές και να καινοτομήσετε ελεύθερα σε web, εφαρμογές για κινητά, περίπτερα ή ακόμη και σε έξυπνους καθρέφτες.
Εν ολίγοις, το Shopify Headless επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο τα brands δημιουργούν σύγχρονες, υψηλής απόδοσης eCommerce εμπειρίες που θα μπορούν να συμβαδίσουν με τις τάσεις που αναδύονται συνεχώς αλλά και με τις ολοένα και πιο απαιτιτικές προσδοκίες των αγοραστών.
Πώς προσέγγισε η ομάδα το case;
Η ομάδα της Lady Gaga προσέγγισε την Commerce-UI για να αναλάβει την μεταφορά του online store της καλλιτέχνιδας από το Liquid στο Hydrogen. Ο στόχος; Να μεταμορφώσουν την ιστοσελίδα σε μια διαδραστική και καινοτόμο εμπειρία για τους θαυμαστές, που θα προβάλλει τη μουσική, το περιεχόμενο και το merchandise της ενώ ταυτόχρονα αντικατοπτρίζει το ξεχωριστό καλλιτεχνικό της όραμα. Μπορείτε να δείτε το αποτέλεσμα εδώ.
Το Hydrogen αποδείχθηκε η τέλεια επιλογή για ένα Shopify headless eshop με τις δυνατότητές του καθώς μπορεί να δημιουργήσει εμπειρίες γεμάτες από content, προσφέρει ελευθερία σχεδιασμού και την ικανότητα να ανταποκρίνεται στον απαιτητικό ρυθμό της μουσικής βιομηχανίας. "Είναι ένα πλαίσιο που απλά δεν σε περιορίζει," λέει ο Michal. "Είσαι ελεύθερος να προγραμματίσεις ό,τι θέλεις."
Αυτό επέτρεψε στην ομάδα του να αναπτύξει λειτουργίες όπως η 3D παρουσίαση των άλμπουμ μέσα στο site και τα εφέ φόντου που βασίζονται στη διάθεση. Με ένα τεχνολογικό σύνολο που περιλαμβάνει το Sanity, ένα headless CMS που ενσωματώνεται με το Shopify, η ομάδα μπόρεσε επίσης να δημιουργήσει μια προσαρμοσμένη editorial εμπειρία που αξιοποιεί χαρακτηριστικά ειδικά του Hydrogen.
Το αποτέλεσμα της δουλειάς του agency είναι ένας εντυπωσιακός ψηφιακός χώρος όπου η Lady Gaga μπορεί να εκφραστεί ελεύθερα, να προωθήσει το έργο της και να συνδεθεί με τους θαυμαστές με πρωτοφανείς τρόπους. Ο διευθυντής προϊόντων του Shopify, Malte Nuhn, συναντήθηκε με τον Michal για να συζητήσουν τη χρήση του Hydrogen για τη δημιουργία μιας εμπειρίας τόσο συγχρονισμένης με το brand της ποπ σταρ, που μοιάζει σαν να γεννήθηκε έτσι.
Πηγή: Shopify