Είστε σε ένα κομβικό σημείο που ετοιμάζεστε να κάνετε Shopify migration από άλλη eCommerce πλατφόρμα για να επεκτείνετε την λειτουργικότητα του αναπτυσσόμενου eshop σας είναι σημαντικό να μην ξεχάσετε τη μεταφορά Shopify δεδομένων. Έτσι, πριν εισαγάγετε τα δεδομένα σας στο Shopify, παρακάτω θα βρείτε μερικές από τις βασικές ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης που πρέπει να εξετάσετε για να διασφαλίσετε την ασφάλεια της εισαγωγής των δεδομένων σας.

Βήματα για μια σωστή μεταφορά Shopify δεδομένων

#1 Εξοικειωθείτε με τα αρχεία και τις διαδικασίες

Όταν απλά βλέπετε κάποια αρχεία ή ονόματα και κάνετε κάποιες υποθέσεις για το τι μπορεί να σημαίνουν σίγουρα δεν είναι μια καλή αρχή. Θα είστε πολύ πιο ασφαλείς κατά τη μεταφορά Shopify δεδομένων αν ψάξετε ή αναζητήσετε βοήθεια για κάθε στοιχείο. Ανάλογα με το τρόπο που έχετε επιλέξει να κάνετε replatforming, ιδίως αν έχει επιλέξει κάποιο app τρίτου όπως π.χ. το Matrixify καλό θα ήταν να έχετε ψάξετε από πριν πώς λειτουργεί η όλη διαδικασία ή να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών για τυχόν απορίες που θέλετε να λύσετε γύρω από το ποια δεδομένα θα μεταφερθούν.

Ακόμη κι αν έχετε ζητήσει τη βοήθεια ειδικών όπως οι Eshop Experts που ειδικεύονται στο Shopify migration καλό θα ήταν να γνωρίζετε τις διαδικασίες ώστε να κατανοείτε το στάδιο που βρίσκονται καθώς και το πώς μεταφέρονται τα δεδομένα σας.

χέρια σε πληκτρολόγιο και ένδειξη για μεταφορά Shopify δεδομένων

#2 Δοκιμάστε τα import σας

Επειδή μια εξαγωγή και εισαγωγή data κατά τη μεταφορά Shopify δεδομένων αφορά ένα σημαντικό όγκο από πληροφορίες, καλό θα ήταν να μην το κάνετε μια και έξω. Θα ήταν καλύτερα λοιπόν να κάνετε μια δοκιμή με ένα μέρος των δεδομένων και από διάφορες ομάδες όπως προσωπικά στοιχεία, δεδομένα παραγγελιών ώστε να ελέγξετε ότι η εισαγωγή γίνεται σωστά πριν προχωρήσετε με ολόκληρα αρχεία μαζικά.

Αν δεν μπορείτε να κάνετε δοκιμές στο live eshop σας, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα δωρεάν Shopify store ώστε να είστε σίγουροι για το τι θα συμβεί στο ζωντανό σας κατάστημα. Μπορείτε ακόμη και να εξάγετε τα πάντα από το ζωντανό σας κατάστημα στο δοκιμαστικό σας κατάστημα και, στη συνέχεια, να εφαρμόσετε τις νέες εισαγωγές στο δοκιμαστικό σας κατάστημα, για να δείτε τι θα συμβεί στα ζωντανά δεδομένα σας.

Μόλις αποκτήσετε αυτή την αυτοπεποίθηση, θα είστε έτοιμοι να κάνετε την ίδια εισαγωγή στο live online store σας και να ξέρετε ακριβώς τι θα συμβεί.

#3 Δημιουργήστε ένα αντίγραφο ασφαλείας

Προτού όμως ξεκινήσετε οποιαδήποτε διαδικασία για μεταφορά Shopify δεδομένων και ανεξάρτητα με τον τρόπο που θα επιλέξετε να κάνετε replatforming, ένα από τα πιο σημαντικά βήματα είναι να δημιουργήσετε ένα αντίγραφο ασφαλείας. Αυτό θα διασφαλίσει ότι δεν θα χάσετε τίποτα σημαντικό.

Σε περίπτωση που καταστρέψετε τα δεδομένα ή κάτι πάει στραβά με την εισαγωγή και εισαγωγή και έχετε κάποια απώλεια, θα μπορείτε να εισαγάγετε το εξαγόμενο αρχείο για να τα επαναφέρετε σε κάθε περίπτωση.

6 τοπ Shopify migration apps για επιτυχές replatforming
Η διαδικασία replatforming γίνεται πιο απλή μέσα από τα κατάλληλα Shopify migration apps. Μετέφερε όλα σου τα δεδομένα και συνέχισε να πουλάς απρόσκοπτα.

#4 Εξετάστε τον αντίκτυπο στα ενσωματωμένα συστήματά σας

Καθώς όμως κάθε τρόπος migration λειτουργεί με τον δικό του τρόπο, πιθανά να μην έχει πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα ή τα τρίτα συνεδεμένα συστήματα και λειτουργίες. Έτσι, η μεταφορά Shopify δεδομένων μπορεί να έχει επιπτώσεις σε αυτά τα συστήματα ή να θέλει κάποια επιπλέον βήματα για προσαρμογή.

Shopify Reporting

Το Shopify admin διαθέτει την ενότητα Analytics, όπου μπορείτε να δείτε διαφορα δεδομένα για το eshop σας. Δεδομένου ότι κάθε εισαγωγή αλλάζει τη βάση δεδομένων, οι αλλαγές θα είναι εμφανείς στα report. Θα πρέπει λοιπόν να βεβαιωθείτε ότι οι αλλαγές είναι ορθές. Διασταυρώστε κάποια από τα δεδομένα με ορισμένες πληροφορίες όπως ημερομηνίες και όνομα πελάτη ότι εμφανίζονται σωστά. Έτσι, θα διασφαλίσετε ότι το migration θα γίνει χωρίς απώλειες ή μπερδέματα στα data.

Ο πλήρης οδηγός κατανόησης των Shopify Analytics
Όλα τα Shopify Analytics που χρειάζεται να ξέρεις, συγκεντρωμένα σε έναν πλήρη οδηγό! Μάθε τι έχουν να σου πουν οι επιδόσεις του eshop σου.

Payment gateways

Για παράδειγμα, εάν εισάγετε επιστροφές χρημάτων για τις πραγματικές σας Παραγγελίες που έχουν εισπράξει χρήματα από τους πελάτες σας - αυτές οι επιστροφές χρημάτων θα αποσταλούν στους πελάτες σας ως πληρωμές επιστροφής χρημάτων μέσω της ίδιας πύλης πληρωμών που εισπράχθηκαν. Επομένως, θα πρέπει να έχετε πλήρη επίγνωση του τι κάνετε με αυτές τις Παραγγελίες.

Γι' αυτό θα πρέπει να εξετάσετε τις διάφορες μεθόδους και τα δεδομένα τους ώστε να βεβαιωθείτε ότι η μεταφορά Shopify δεδομένων θα είναι ενημερωμένη.

Υπηρεσίες εκπλήρωσης

Εάν έχετε μια αυτοματοποιημένη υπηρεσία εκπλήρωσης ενσωματωμένη στο eshop σας, τότε εάν δημιουργήσετε μια νέα παραγγελία, αυτή η υπηρεσία εκπλήρωσης μπορεί να πάρει την παραγγελία και να αρχίσει να την εκτελεί. Αναλύστε και δοκιμάστε πώς αντιδρά σε τέτοιες εισαγωγές δεδομένων και βεβαιωθείτε ότι δεν θα κάνετε διπλές αποστολές σε αποστολές που μόλις μεταφέρατε.

Συνήθως, θα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης για τέτοιες στιγμές μετάβασης ή ο ορισμός κάποιων κανόνων με τους οποίους θα αποκλείονται τυχόν μεταφερόμενες παραγγελίες, ώστε να μην εκπληρώνονται.

ERP και CRM

Επιπλέον, το πιο πιθανό είναι ότι έχετε συνδέσετε συστήματα ERP και CRM για να διευκολύνετε τις λογιστικές σας εργασίες και τη διαχείριση της πελατειακής σας βάσης. Θα πρέπει λοιπόν να ψάξετε πώς μια μεταφορά Shopify δεδομένων θα επηρέαζε τα δεδομένα και ποιος είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να εισάγετε και να συγχρονίσετε τα δεδομένα ώστε να μην έχετε απώλειες ή ασυμφωνίες ανάμεσα στα συστήματα. Αυτό εξαρτάται πλήρως από τον τρόπο με τον οποίο έχει υλοποιηθεί το integration ανάμεσα στα δυο. Για παράδειγμα, το σύστημα ERP σας μπορεί να αντλεί δεδομένα από το Shopify για κάθε στοιχείο που αλλάζετε.

Άλλες εφαρμογές τρίτων

Μπορεί να έχετε εγκαταστήσει άλλες εφαρμογές στο Shopify store σας , οι οποίες αλληλεπιδρούν με διάφορα δεδομένα από το online store σας. Άλλες εφαρμογές μπορούν να αντιδρούν σε συμβάντα όπως «δημιουργία στοιχείου» ή «ενημέρωση στοιχείου» ή «διαγραφή στοιχείου» και είτε να αλλάζουν αυτά τα δεδομένα στο Shopify είτε να εκτελούν κάποια ενέργεια εκτός του Shopify. Πρέπει να λάβετε υπόψη σας την αντίδρασή τους στις εισαγωγές δεδομένων σας και να προσαρμόσετε αυτή τη ρύθμιση σύμφωνα με τις ανάγκες σας κατά την μεταφορά Shopify δεδομένων.

Data analyst που εξετάζει δεδομένα σε οθόνη και χαρτιά

Σημαντικό επίσης είναι να θυμάστε ότι ορισμένες μεταφορές δεδομένων μπορεί να πυροδοτήσουν την αποστολή email στους πελάτες σας για αυτό θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε απενεργοποιήσει τέτοιες επιλογές ή ότι θα έχετε καθορίσει τι ακριβώς ενημέρωση θα περιλαμβάνουν αυτά τα μηνύματα ώστε να μην προβληματιστεί το κοινό σας ή να κλονιστεί η αξιοπιστία σας.

Σίγουρα θα είναι ακόμη καλύτερα να ορίσετε ένα συγκεκριμένο άτομο στην εταιρεία σας που γνωρίζει καλύτερα το σύστημα και τις ενσωματώσεις του ώστε να μπορεί αξιολογεί τον αντίκτυπο σε κάθε μεταφορά Shopify δεδομένων. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να υπάρχει μια ολιστική εικόνα για το συνολικό migration.

Αν ακόμη έχετε απορίες ή χρειάζεστε βοήθεια γύρω από το replatforming και τη μεταφορά Shopify δεδομένων η ομάδα των Eshop Experts θα χαρούν να σας βοηθήσουν και να κάνουν τη διαδικασία όσο πιο ομαλή γίνεται. Επικοινωνήστε σήμερα!