Τάσεις: Είναι το Computer Vision Checkout το νέο μοντέλο ταμείου;

Το computer vision checkout επεκτείνεται, τόσο σε διαθεσιμότητα όσο και σε φυσική παρουσία, παρά τις σημαντικές προκλήσεις κόστους που αντιμετωπίζουν οι λιανοπωλητές για να καταστήσουν αυτήν την τεχνολογία οικονομικά βιώσιμη.

Το Computer Vision Checkout, τα οφέλη και οι προκλήσεις

Η Rewe, ένα γερμανικό brand με παντοπωλεία (μέσω PYMNTS), παρουσίασε πρόσφατα το μεγαλύτερο computer-vision-powered checkout store στο Αμβούργο, που καλύπτει περίπου 3.6056 μέτρα. Γνωστό ως «Pick&Go», το κατάστημα αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Trigo Vision και προσφέρει μια σειρά επιλογών ολοκλήρωσης αγοράς, όπως checkout τύπου Just Walk Out, παραδοσιακά self-scanning kiosks, αυτόματο checkout χωρίς σάρωση και παραδοσιακό checkout με τη βοήθεια προσωπικού.

Τα brands ενισχύουν τις eCommerce δαπάνες τους
Οι Brand Leaders σχεδιάζουν περισσότερες eCommerce δαπάνες παρά τις οικονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν.

Ο Joschua Zimmermann, ο διευθυντής του καταστήματος, τόνισε τα οφέλη για τους πελάτες και το προσωπικό, λέγοντας ότι με ταχύτερα ταμεία, η ομάδα κερδίζει περισσότερο χρόνο για προσωπική εξυπηρέτηση πελατών, διαχείριση προϊόντων και βοήθεια.

Οι έμποροι λιανικής παγκοσμίως παλεύουν με το αυξανόμενο κόστος εργασίας, την αλλαγή των προτιμήσεων των καταναλωτών για self-service (αυτοεξυπηρέτηση) και τη συνεχιζόμενη πρόκληση της βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών. Το Computer Vision Checkout υπόσχεται ταχύτερες συναλλαγές και μειωμένες απαιτήσεις σε προσωπικό, αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά αυτές τις πιέσεις.

Οι καταναλωτές σήμερα, και ειδικότερα οι νεότεροι αυτών, περιμένουν ταχύτητα και ευκολία στην εμπειρία αγορών τους. Το checkout Computer vision ανταποκρίνεται σε αυτές τις προσδοκίες προσφέροντας απρόσκοπτες συναλλαγές που παρακάμπτουν μεγάλες ουρές, ενισχύοντας τη συνολική ικανοποίηση.

Η Gen Z επιλέγει online αγορές
Η Gen Z αναζητά ευκολία και πραγματοποιεί online αγορές πιο συχνά από άλλες γενιές.

Η άνοδος στις self-service προτιμήσεις εξυπηρέτησης - Τι σημαίνει για την αγορά

Πρόσφατη έρευνα υπογραμμίζει την αυξανόμενη προτίμηση για λύσεις αυτοεξυπηρέτησης μεταξύ των αγοραστών. Σύμφωνα με την «Digital-First Banking Tracker® Series Report», στις Η.Π.Α., το 84% των καταναλωτών απολαμβάνει τη χρήση self-service kiosks, με μια σημαντική πλειονότητα να τα προτιμά σε σχέση με τις ουρές που σχηματίζουν τα ταμεία με προσωπικό.

Για τους λιανοπωλητές, οι μειωμένες ανάγκες σε εργατικό δυναμικό σημαίνει ανακατανομή πόρων σε άλλες πτυχές του καταστήματος. Επιπλέον, τα συστήματα αυτά παρέχουν πολύτιμα δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών, βοηθώντας τους λιανοπωλητές να βελτιστοποιήσουν τις στρατηγικές marketing, τις διατάξεις καταστημάτων και ακόμη και τη δημιουργία εσόδων από δεδομένα μέσω υπηρεσιών όπως το Store Analytics της Amazon.

Ωστόσο, η επιτυχής υιοθέτηση των συστημάτων Computer Vision Checkout, εξαρτάται από σημαντικές αρχικές επενδύσεις σε υλικό και λογισμικό. Παρά την αδειοδότηση από την Amazon για το σύστημα Just Walk Out σε εξωτερικούς λιανοπωλητές, η ανάπτυξη της τεχνολογίας στα δικά της παντοπωλεία έχει μειωθεί υπέρ των λύσεων «έξυπνων καροτσιών».

Ενώ οι νεότερες γενιές που γνωρίζουν την τεχνολογία αγκαλιάζουν τις νέες τεχνολογίες, οι μεγαλύτεροι καταναλωτές μπορεί να προτιμούν τις παραδοσιακές μεθόδους ολοκλήρωσης αγοράς. Ένα υβριδικό μοντέλο, που συνδυάζει το Computer Vision Checkout και τις παραδοσιακές ουρές προς ολοκλήρωση αγοράς, φαίνεται πιθανό στο εγγύς μέλλον να ικανοποιήσει τις διαφορετικές προτιμήσεις των πελατών και να μεγιστοποιήσει τη λειτουργική απόδοση.

Ο Jordan Fisher της Standard AI τονίζει τη σημασία της σταδιακής μετάβασης σε νέες συμπεριφορές αγορών, υποστηρίζοντας μια υβριδική προσέγγιση για να διασφαλιστεί η ομαλή υιοθέτηση και η ικανοποίηση των πελατών με την πάροδο του χρόνου.