Η DHL Supply Chain είναι ο νέος πάροχος υπηρεσιών logistics για την Reflaunt, μια τεχνολογική πλατφόρμα που επιτρέπει το branded fashion resale. Η συνεργασία είναι ενδεικτική της ανάπτυξης και των δυνατοτήτων του resale στο eCommerce στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με την DHL και το Reflaunt, η επεκτασιμότητα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για το επιτυχημένο branded fashion resale. Οι εταιρείες ισχυρίζονται ότι έχουν βρει μια λύση σε αυτή την πρόκληση.
Από το δελτίο τύπου: «Μετά από ένα επιτυχημένο πιλοτικό μονοετές πρόγραμμα με την αλυσίδα εφοδιασμού της DHL στην Πολωνία, η Reflaunt θα μπορεί πλέον να προσφέρει στους πελάτες της μια πλατφόρμα που επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο οι επωνυμίες τροφοδοτούν τις λειτουργίες resale, συνδυάζοντας επεκτασιμότητα, υποδομή και διαχείριση κόστους».
Προσωπικό και εγκαταστάσεις της DHL
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, οι επωνυμίες συνδέονται με την Reflaunt για τη διαχείριση των εργασιών resale. Όλα τα προϊόντα χειρίζονται και ελέγχονται από το προσωπικό της DHL στις εγκαταστάσεις της DHL.
Ο πάροχος υπηρεσιών logistics παραλαμβάνει, επιθεωρεί, βαθμολογεί και φωτογραφίζει τα προϊόντα πριν τα προσθέσει στην αποκλειστική τεχνολογία του.
Η DHL διαχειρίζεται επίσης το απόθεμα, την αποθήκευση, την εκπλήρωση και την εξερχόμενη διανομή. Σύμφωνα με το Reflaunt, η συνεργασία θα επεκτείνει τις δυνατότητες resale και θα αναδιαμορφώσει περαιτέρω τη δυναμική του branded fashion resale.
«Η συμφωνία θα αναδιαμορφώσει τη δυναμική του branded fashion resale».
Οι υπηρεσίες Reflaunt Concierge και Takeback είναι ήδη λειτουργικές με brands όπως η Altuzarra, η Balenciaga, η Harvey Nichols και η Net-a-porter. Οι υπηρεσίες είναι πλήρως ενσωματωμένες σε μια λειτουργία αποθήκης ευρωπαϊκής αλυσίδας εφοδιασμού DHL. Φτάνει σε περισσότερες από τριάντα πλατφόρμες για εξερχόμενες πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των eBay, Rebelle, Saks OFF 5th, Vestiaire Collective και Yoox.
Μεγιστοποίηση των πωλήσεων
Με τον νέο της συνεργάτη εφοδιαστικής, DHL, η Reflaunt θα είναι σε θέση να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των επιστροφών, παρέχοντας στις επωνυμίες μια ολοκληρωμένη λύση που μετριάζει την πολυπλοκότητα της αγοράς resale, αναφέρει η εταιρεία.
Σύμφωνα με την Διευθύνουσα Σύμβουλο Stephanie Crespin, το Reflaunt φέρνει την κυκλική μόδα πιο κοντά, γκρεμίζοντας «τοίχους» μεταξύ 1ου και 2ου χεριού και μεταξύ eCommerce και resale.
Η ευρωπαϊκή αγορά resale ανθεί, με την Amazon να μετρά ήδη πάνω από ένα δισεκατομμύριο ευρώ ετησίως σε έσοδα από μεταχειρισμένες αγορές. Την περασμένη εβδομάδα, η Wish ανακοίνωσε μια ευρωπαϊκή υπηρεσία συναλλαγής.