Η μέθοδος πληρωμής καθορίζει το shopping: 1 στους 6 αγοραστές επιλέγουν eshop με βάση payment επιλογές
Πολλοί αγοραστές λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με το eshop από το οποίο θα αγοράσουν, με γνώμονα την περίπτωση να προσφέρεται η μέθοδος πληρωμής που προτιμούν, κάνοντάς τους να αναζητούν πιο ευέλικτες επιλογές στο checkout.
Μιλώντας με αριθμούς
Διαβάζοντας τη σχετική έκθεση της PYMNTS Intelligence, στο PYMNTS, «Consumer Inflation Sentiment: The False Appeal of Deal-Chasing Consumers», η οποία εξέτασε περισσότερους από 2.100 καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες και τις σχέσεις τους με τους λιανοπωλητές, προέκυψαν τα εξής:
Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι η μέθοδος πληρωμής ήταν καθοριστική για τις αποφάσεις: Το 16% των καταναλωτών που αγόραζαν non-grocery προϊόντα, ανέφερε τη δυνατότητα χρήσης των προτιμώμενων τρόπων πληρωμής ως μεταξύ των παραγόντων που επηρέασαν την απόφασή τους για το πού να κάνουν την πιο πρόσφατη αγορά τους.
Τα δεδομένα στο πλαίσιο
Πράγματι, οι μεγάλες εταιρείες βλέπουν ότι αυτή η ζήτηση οδηγεί τις αποφάσεις των καταναλωτών για αγορές.
«Όποιος και αν είναι ο λογισμός που κάνει ο χρήστης για να καθορίσει τους τρόπους πληρωμής που θέλει να χρησιμοποιήσει, χρειάζεται περισσότερες επιλογές σε περισσότερους εμπόρους», είπε ο Drew Olson, senior director στη Google Pay, στη CEO της PYMNTS Karen Webster τον Δεκέμβριο.
Η μέθοδος πληρωμής δεν αφορά μόνο τις online αγορές. Σε μια συνέντευξη του στο PYMNTS, το 2023, ο George Hanson, τότε senior vice president & chief digital officer της Panera Bread, είπε ότι η προσθήκη τρόπων πληρωμής με χρήση δακτυλικών αποτυπωμάτων ή σαρώσεων προσώπου βοήθησε να γίνουν οι πληρωμές ευκολότερες και πιο ομαλές για τους πελάτες.
«Χρησιμοποιούμε αυτό που μας είπαν οι καλεσμένοι και αυτό που συνεχίζουν να μας δείχνουν, δηλαδή ότι έχουν αυξήσει την ψηφιακή τους υιοθέτηση», είπε ο Hanson. «Περιμένουν το τηλέφωνό τους να είναι μέρος κάθε αλληλεπίδρασης σε κάθε σημείο πρόσβασης. Εξετάζουμε όλους τους τομείς που παραδοσιακά ήταν εκτός σύνδεσης και προσθέτουν αξία στην εμπειρία, αξιοποιώντας τις ψηφιακές μας δυνατότητες και ο επισκέπτης ανταποκρίνεται πολύ θετικά.».
Με την αυξανόμενη προτίμηση για ευέλικτες επιλογές πληρωμής, οι έμποροι λιανικής που αποτυγχάνουν να ανταποκριθούν σε αυτήν την εξελισσόμενη συμπεριφορά των καταναλωτών κινδυνεύουν να χάσουν σημαντικό μέρος της πελατειακής τους βάσης. Μια μέθοδος πληρωμής που εξυπηρετεί τον υποψήφιο αγοραστή εμπνέει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και οδηγεί σε αύξηση των conversions και μείωση του cart abandonment.