Καθώς οι έμποροι λιανικής προσπαθούν να προσφέρουν θετικές εμπειρίες πληρωμών στους αγοραστές για να συνεχίσουν να επιστρέφουν στα eshop για περισσότερα, ένα σημαντικό μερίδιο αντιμετωπίζει τις «εσφαλμένες απορρίψεις» ή αλλιώς «false declines», ως σημείο κωλύματος, σύμφωνα με έρευνα της PYMNTS Intelligence.

Μιλώντας με αριθμούς

Η μελέτη PYMNTS Intelligence «Fraud Management, False Declines and Improved Profitability», που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Nuvei , βασίζεται σε στοιχεία από μια έρευνα το περασμένο καλοκαίρι σε 300 στελέχη από eCommerce εταιρείες που παράγουν ετήσια έσοδα άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων, τα οποία έχουν βαθιά γνώση για τα συστήματα πληρωμών της εταιρείας τους. Η αναφορά εξετάζει την τρέχουσα κατάσταση για αποτυχημένες πληρωμές στον χώρο του eCommerce.

Εσφαλμένες απορρίψεις συμβαίνουν όταν νόμιμες συναλλαγές επισημαίνονται εσφαλμένα ως δόλιες και απορρίπτονται από επεξεργαστές πληρωμών (payment processors) ή retailers. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απογοήτευση και ταλαιπωρία για τους πελάτες που στερούνται τη δυνατότητα να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Ως αποτέλεσμα, επηρεάζει αρνητικά τη συνολική εμπειρία αγορών τους.

Με το 56% των eshop να αδυνατούν να διορθώσουν προβλήματα κατά τη διαδικασία των online αγορών, όπως τις αποτυχημένες πληρωμές, προστίθεται στη λίστα ένα ακόμη eCommerce θέμα.

56% των eshop αδυνατούν να διορθώσουν αποτυχημένες πληρωμές
Οι αποτυχημένες συναλλαγές επηρεάζουν πολλές πτυχές μια επιχείρησης και αυτό γίνεται εμφανές με νέα έρευνα.

Τα δεδομένα στο πλαίσιο

Πράγματι, τα ευρήματα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι το 43% των λιανοπωλητών πιστεύει ότι οι εσφαλμένες απορρίψεις έχουν πολύ ή εξαιρετικά αρνητικό αντίκτυπο στην ικανοποίηση των πελατών, που συχνά οδηγεί σε Cart Abandonment.

Η έλλειψη μεθόδων πληρωμής αυξάνει το Cart Abandonment
To ζήτημα του cart abandonment είναι ένα ιδιαίτερα έντονο θέμα για τα eshop. Τι το πυροδοτεί σύμφωνα με μελέτη;

Η Elizabeth Graham, η τότε διευθύντρια προϊόντων στην Entersekt  (τώρα ανώτερη διευθύντρια προϊόντων), δήλωσε σε μια συνέντευξη στο PYMNTS, πέρυσι, ότι οι  εσφαλμένες απορρίψεις εγκυμονούν μεγάλους κινδύνους για τους εμπόρους, όπου η πίστη των καταναλωτών είναι κρίσιμη.

«Οι εσφαλμένες απορρίψεις  είναι ένα τέτοιο πρόβλημα στον κλάδο που το 80% των εμπόρων χρησιμοποιούν αυτό το μέτρο ως βασικό μέτρο εντός του οργανισμού», είπε ο Graham στο PYMNTS.

Αυτό μπορεί να είναι ένα βασικό ζήτημα για τις εταιρείες που βασίζονται σε συνδρομές, δεδομένης της συχνότητας με την οποία χρεώνουν. Οι έμποροι πρέπει να έχουν την τεχνική ευελιξία για να επαναλάβουν μια πληρωμή ή να ενημερώσουν τους αριθμούς πιστωτικών καρτών πριν από τη λήξη μιας κάρτας,  είπε  ο Thomas Marks , ανώτερος αντιπρόεδρος ανάπτυξης στο sticky.io , σε συνέντευξή του στο PYMNTS  το καλοκαίρι.

«Είναι πολύ σημαντικό να σκεφτούμε πέρα ​​από τη βασική διαχείριση συνδρομών και την επαναλαμβανόμενη χρέωση για να εξετάσουμε το ολιστικό οικοσύστημα που περιστρέφεται γύρω από την εμπειρία πληρωμής», είπε ο Marks.