Ποιος είπε ότι οι corporate επικοινωνίες θα έπρεπε να είναι σοβαρές και απρόσωπες; Η επερχόμενη ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι μια μέρα που προάγει την αγάπη σε κάθε επίπεδο επικοινωνίας που έχετε, είτε προσωπικό είτε επαγγελματικό.

Ένα σημαντικό κομμάτι και κανάλι αυτής της επικοινωνίας είναι το email marketing. Συγκεντρώσαμε εδώ μερικά από τα πιο ξεχωριστά email templates Αγ. Βαλεντίνου που θα κάνουν τα ηλεκτρονικά σας μηνύματα να ξεχωρίσουν στα εισερχόμενα των πελατών και των συνεργατών σας.

Σε αυτό το σημείο καλό θα ήταν να αναφέρουμε ότι σίγουρα δεν θα ταιριάζουν όλα με όλους. Συμβουλευτείτε τις λίστες, τα δημογραφικά σας καθώς και το είδος επικοινωνίας που έχετε με κάθε δέκτη και εξατομικεύστε τις email επικοινωνίες, χτίζοντας διάφορες καμπάνιες για διάφορες ομάδες παραληπτών.

Κάντε αυτή την ημέρα ευχάριστη, ιδίως για τον κλάδο του eCommerce όπου ο φόρτος εργασίας είναι σημαντικός. Βεβαιωθείτε ότι το μήνυμά σας δεν είναι υπερβολικό, αλλά ότι γίνεται ανάλαφρο και ευχάριστο, ακόμη και εάν πρόκειται για απλή διεκπεραίωση μιας διαδικασίας.

Πώς χτίζεις μια email λίστα; 14 εγγυημένες τακτικές
Το email marketing είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια επικοινωνίας. Αξιοποίησε το προς όφελός σου και χτίσε την απόλυτη email λίστα.

Email templates Αγ. Βαλεντίνου που θα κάνουν τη διαφορά

Για να εξυπηρετήσουμε και να σας βοηθήσουμε, χωρίσαμε τα templates σε 4 κατηγορίες ανάλογα με τον σκοπό που εξυπηρετούν ώστε να πάρετε μια καλύτερη ιδέα για το πώς να διαχειριστείτε τις email επικοινωνίες στα διαφορετικά στάδια που μπορεί να βρίσκονται. Οι 4 αυτές κατηγορίες για να φτιάξετε τη διάθεση των συνεργατών και πελατών σας είναι:

  • προσέλκυση νέων πελατών
  • follow-up email σε υπάρχουσες επικοινωνίες
  • χαμένες ευκαιρίες για προσφορές
  • υπάρχοντες πελάτες

💌 Email templates για προσέλκυση νέων πελατών

Ετοιμάστε ένα email που μπορείτε να στείλετε σε δυνητικούς συνεργάτες ή πελάτες για να τους κάνετε μια εισαγωγή ή να εξηγήσετε τι έχετε να προσφέρετε.

✒ 1. Email για να προσελκύσετε νέες ευκαιρίες

Προσθέστε έναν αστείο και παιχνιδιάρικο τόνο που θα κάνει τον παραλήπτη να αισθανθεί πιο χαλαρά ενώ παράλληλα μέσα από ένα ανάλαφρο κλίμα τονίζεται ταυτόχρονα γιατί ξεχωρίζει το προϊόν ή η υπηρεσία σας από τον ανταγωνισμό.

Παράδειγμα για θέμα τίτλου: Μπορεί να μην μπορώ να σας προσφέρω λουλούδια, αλλά ...

Μπορώ να προσφέρω χχ ικανότητες ή υπηρεσίες για την επιχείρησή σας. Έχω συνεργαστεί με αρκετές εταιρείες στον τομέα σας, όπως οι [παρόμοια εταιρεία #1] και [παρόμοια εταιρεία #2] και θα μπορούσα να μοιραστώ μαζί σας τι λειτούργησε για αυτές και τι ιδέες εισήγαγα για να εξελιχθούν.

Εάν σας ενδιαφέρει, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου ώστε να κανονίσουμε ένα ραντεβού.

Στη διάθεσή σας,
[Όνομα αποστολέα]

✒ 2. Email για να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας με έξυπνο τρόπο

Σκεφτείτε έναν έξυπνο τίτλο για το θέμα που θα τραβήξει την προσοχή και στη συνέχεια συνεχίστε με ένα παρόμοιο ανάλαφρο και χαλαρό τόνο για να παρουσιάσετε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία που έχετε.

Παράδειγμα για θέμα τίτλου: Σε απογοήτευσε το δώρο σου για τον Άγιο Βαλεντίνο; Σου έχουμε καλύτερο!

Γεια σας [όνομα παραλήπτη],

Μπορεί φέτος αυτό που ήλπιζες να λάβεις φέτος την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου να ήταν [αναφορά προϊόντος ή προτίμησης του πελάτη]. Αν το μόνο που τελικά έλαβες είναι σοκολάτες ή λουλούδια, τότε ήρθε η ώρα να κάνεις ένα δώρο στον εαυτό σου.

Θα μπορούσα να σου παρουσιάσω πώς [το προϊόν ή η εφαρμογή ] μας μπορεί να σευποστηρίξει και να σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους σου. Επικοινώνησε μαζί μας για να κανονίσουμε μια συνάντηση!

Με εκτίμηση,
[Όνομα αποστολέα]
Σαϊτα email με καρδιά

💌 Follow-up email templates σε υπάρχουσες επικοινωνίες

Τα παρακάτω email templates Αγ. Βαλεντίνου είναι κατάλληλα για επικοινωνία με πελάτες με τους οποίους έχετε ήδη επικοινωνήσει.

✒ 3. Email για ξανατραβήξετε το ενδιαφέρον του πελάτη

Ετοιμάστε ένα κάπως πιο προκλητικό ή ιδιαίτερο email που θα αναζωπυρώσει τη σχέση σας με τους πελάτες ή αγοραστές. Το επίπεδο του χιούμορ και της επισημότητας μπορείτε να το διαμορφώσετε και να το αλλάζετε ανάλογα με τον πελάτη που απευθύνεστε.

Παράδειγμα για θέμα τίτλου: Είναι η καλύτερη μέρα του χρόνου, αλλά όχι για τον λόγο που φαντάζεστε

Όχι επειδή πρόκειται να φάω άφθονη σοκολάτα, αλλά επειδή έχω ένα καλό προαίσθημα ότι θα κανονίσουμε κάποια [κλήση ή συνάντηση], ώστε να συνεχίσουμε από εκεί που σταματήσαμε. Η στρατηγική σας [όνομα project, πλατφόρμας ή ό,τι άλλο αφορά] είναι σημαντική για μένα 😄

Τι λέτε - θα μου φτιάξετε τη μέρα;
['Ονομα αποστολέα]

✒ 4. Email για να λάβετε απάντηση σε προηγούμενο email

Αξιοποιήστε τη δύναμη ενός breakup μηνύματος για να δώσετε έναυσμα στον υποψήφιο πελάτη ή συνεργάτη να σας απαντήσει χωρίς να το απαιτήσετε με απρόσωπο ή άγαρμπο τρόπο.

Παράδειγμα για θέμα τίτλου: [Όνομα παραλήπτη], μην μου ραγίζεις την καρδιά

Γεια σας [Όνομα παραλήπτη],

Έχω καιρό να ακούσω νέα σας. Συνήθως, όταν κάποιος εξαφανίζεται με αυτόν τον τρόπο, είναι επειδή 1) έχει απασχοληθεί με άλλα έργα στη δουλειά, 2) αυτό δεν είναι προτεραιότητα αυτή ντη στιγμή, ή 3) δεν ενδιαφέρεται πλέον.
Αν είναι το 1 ή το 2, ενημερώστε με!

Ευχαριστώ,
[Όνομα αποστολέα]
Προετοιμασία eshop για Αγ. Βαλεντίνο: Τι πρέπει να κάνεις
Η «ημέρα των ερωτευμένων» πλησιάζει- Οδηγίες για την επιτυχημένη προετοιμασία eshop για Αγ. Βαλεντίνο, την ενίσχυση του engagement των πελατών και την αύξηση των conversions.

💌 Email templates για χαμένες ευκαιρίες σε προσφορές

Φιλτράρετε τα email σας για email με προσφορές ή χαμένες ευκαιρίες και επαναπροσαρμόστε τις για επαναποστολή. Με το παρακάτω από τα email templates Αγ. Βαλεντίνου, κάνετε τις επικοινωνίες σας πιο παιχνιδιάρικες. Αυτό μπορεί να σας δώσει ένα προβάδισμα πείθοντας τον παραλήπτη να προχωρήσει σε επόμενη ενέργεια ή αγορά.

✒ 5. Email για να προσφέρετε μια εναλλακτική λύση

Με ένα πιο ριψοκίνδυνο πρότυπο μηνύματος, χρησιμοποιήστε τη μέθοδο της δυσαρέσκειας για να προωθήσετε τη δική σας λύση ή προσφορά, ως υπενθύμιση ότι πάντα μπορεί να υπάρχει μια καλύτερη επιλογή εκεί έξω.

Παράδειγμα για θέμα τίτλου: Βρήκατε "το τέλειο ταίρι" σας ή ακόμη;

Γεια σας [όνομα παραλήπτη],

Πώς νιώθετε για το [ανταγωνιστικό προϊόν]. Ταιριάζει απόλυτα σε εσάς;

Α) Ναι, το λατρεύω.
Β) Ειλικρινά, θα μπορούσε να είναι καλύτερο.

Εάν η απάντηση είναι το Β, ας μιλήσουμε για το πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε περισσότερο το [δικό σας εργαλείο ή υπηρεσία]. Επικοινωνήστε σήμερα κιόλας για να κανονίσουμε μια συναρπαστική συνάντηση όποτε σας βολεύει.

Ευχαριστώ,
[Όνομα αποστολέα]
Λουλούδι και καρδιά πάνω σε πληκτρολόγιο

✒ 6. Email για να τους πείσετε να δώσουν μια δεύτερη ευκαιρία

Σε αυτό από τα email templates Αγ. Βαλεντίνου, ξεκινήστε με ένα φαινομενικά κλισέ τίτλο θέματος που θα έχει όμως ένα έξυπνο twist, κάνοντας έτσι τον πελάτη να εκπλαγεί από την τροπή και να πειστεί να δώσει μια δεύτερη ευκαιρία.

Παράδειγμα για θέμα τίτλου: Η ζωή είναι σαν κουτί σοκολατάκια...
Όλοι πάντα προτιμούν την καραμέλα.

Δεν είναι όμως αυτός ο λόγος για τον οποίο βρέθηκα εδώ σήμερα, [όνομα παραλήπτη]. Όσο απογοητευτικό θα είναι λοιπόν να ανοίξετε ένα κουτί και να είναι όλα σοκολατάκια με μαρασκίνο, άλλο τόσο απογητευτικό είναι να έχετε να διαχειριστείτε απογοητευτικά αποτελέσματα γύρω από [σχετική στρατηγική ή στόχος].

Όταν μιλήσαμε τον [χρονικό στίγμα], χρειαζόταν ακόμη λίγος χρόνος να το επεξεργαστείτε. Αν είστε έτοιμοι πλέον, τότε ελάτε να συζητήσουμε ποιες προσπάθειες μπορείτε να άνετε για το 2024.

Με εκτίμηση,
[Όνομα αποστολέα]

💌 Email templates για υπάρχοντες πελάτες

Αν όμως κάποιος έχει ήδη αγοράσει ή συνεργαστεί με εσάς αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να επαναπαύεστε. Σε αυτό θα απαντήσουν τα επόμενα δυο email templates Αγ. Βαλεντίνου ώστε να συνεχίσουν να βρίσκονται στο ραντάρ σας.

✒ 7. Email υπενθύμισης των θετικών του brand

Υπενθυμίστε στους πελάτες σας τα θετικά που έχουν κερδίσει με το προϊόν σας και ενισχύστε τη σχέση σας μαζί τους. Δείξτε τους ότι τους θυμάστε ακόμη και μετά την αγορά και χαίρεστε για τη διαφορά που κάνετε στη ζωή τους όσο μικρή ή μεγάλη κι αν είναι.

Παράδειγμα για θέμα τίτλου: [Όνομα αποστολέα] λατρεύει να συνεργάζεται μαζί σας

Γεια σας [όνομα παραλήπτη],

Σας στέλνω αυτό το σύντομο σημείωμα για να σας υπενθυμίσω ότι εκτιμώ πραγματικά [την αγορά/επιχείρησή] σας. Ελπίζω να σας έχει βοηθήσει [με την καθημερινότητα/επιχείρηση] και να έχετε επιτύχει πολλά από τότε που πραγματοποιήσαμε την πρώτη συναλλαγή.

Είμαστε πάντα στη διαθεσή σας αν υπάρχει κάτι περισσότερο που μπορούμε να προσφέρουμε και θα χαρούμε να σας ξαναδούμε κοντά μας.

Καλή σας μέρα,
[Όνομα αποστολέα]

✒ 8. Email για ικανοποίηση και βοήθεια πελατών

Αξιοποιήστε τη δύναμη της ημέρας για να εξετάσετε Α) αν είναι εντάξει οι ικανοποιημένοι πελάτες και Β) αν χρειάζονται κάποια βοήθεια η υποστήριξη οι μη ικανοποιημένοι.

Παράδειγμα για θέμα τίτλου: Ας μοιραστούμε την αγάπη;

Γεια σας [όνομα παραλήπτη],
Έχει περάσει [χρονικό πλάισιο] από τότε που [ενέργεια ή διαδικασία που ολοκληρώθηκε] και θα θέλαμε να ελέγξουμε και να δούμε τι σκέφτεστε.

Αν είστε ευχαριστημένοι, θα ήθελα πολύ να [σας κάνω ερωτήσεις, προωθήσω μια προσφορά, μια έρευνα].

Αν δεν είστε ευχαριστημένοι, μην διστάσετε να μας πείτε γιατί και ίσως μπορούμε να βοηθήσουμε.
Σε κάθε περίπτωση, ελπίζουμε να ακούσουμε σύντομα από εσάς.

Με εκτίμηση,
[Όνομα αποστολέα]
10 eCommerce tips για προετοιμασία για Αγ. Βαλεντίνο
Επωφεληθείτε και νιώστε κι εσείς την ”αγάπη” κάνοντας σωστή προετοιμασία για Αγ. Βαλεντίνο στην eCommerce επιχείρησή σας με 10 έξυπνα tips.

✨BONUS✨ Τίλοι θέματος για email templates Αγ. Βαλεντίνου

Για το κλείσιμο, συγκεντρώσαμε μερικούς τίτλους για θέμα email που θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε. Δοκιμάστε τα!

💞 Έρωτας με την πρώτη ματιά: [όνομα προσφοράς ή προϊόντος]
💞 Αντί για σοκολατάκια, έχουμε προσφορά για [όνομα προϊόντος]
💞 Κι εσείς θα ερωτευτείτε [όνομα υπηρεσίας ή προϊόντος]
💞 Διαδώστε αγάπη. Εμείς το κάνουμε με…
💞 [Όνομα προσφοράς ή έκπτωσης], γιατί αγαπάμε τους πελάτες μας.

Προσθέστε λέξεις που να σχετίζονται με την ημέρα για να κάνετε το μήνυμά σας να ξεχωρίζει.