Όσο το eCommerce και οι digital επικοινωνίες εξελίσσονται, παρατηρείται ότι η συμπεριφορά των καταναλωτών μπορεί να γίνει απρόβλεπτη. Πλέον σε κάθε βήμα της αγοραστικής εμπειρίας, νέες ανακαλύψεις τους εμπνέουν να ερευνήσουν, να περιηγηθούν και να ολοκληρώσουν αγορές. Μέσα σε λίγα λεπτά, έχουν αναπηδήσει μεταξύ εφαρμογών, website και συσκευών, αναζητώντας περιεχόμενο που τους εκφράζει πραγματικά. Ποιο είναι το κλειδί λοιπόν για να ξεχωρίσετε; Η παροχή περιεχομένου που απευθύνεται πραγματικά στο κοινό σας. Και αυτό είναι που προσπαθεί να πετύχει η Google μέσα από εμπειρίες AI.
Επαναπροσδιορίζει τις διαφημίσεις και τις επιλογές αγορών και μπορείτε να δείτε παρακάτω πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τις εξελίξεις αυτές για να ενισχύσετε τις πωλησιακές σας δραστηριότητες.
Πώς θα βοηθήσουν οι Google εμπειρίες AI το eshop σας;
AI action στη διαφήμιση και τις αγορές
Η Google έχει κάνει σημαντικά βήματα στην τεχνητή νοημοσύνη και αυτές οι εξελίξεις δίνουν πλέον τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να συνδεθούν με τους καταναλωτές με πρωτοφανείς τρόπους. Τα εργαλεία που λειτουργούν με generative AI βελτιώνουν τη δημιουργία εικόνων, την επιμέλεια συστάσεων προϊόντων και τη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών εκστρατειών με πιο απλοποιημένο data management, διευκολύνοντας τους ιδιοκτήτες καταστημάτων να προσφέρουν σχετικές, ελκυστικές εμπειρίες AI προσαρμοσμένες σε κάθε αγοραστή.
Πώς θα το ενσωματώσετε στη διαφημιστική σας στρατηγική;
Παρέχετε εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών: Η τεχνητή νοημοσύνη αναλύει τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών στις αγορές για να προτείνει προϊόντα που ευθυγραμμίζονται με τα ενδιαφέροντά τους.
Βελτιώστε την οπτική ελκυστικότητα: Τα οπτικά στοιχεία που δημιουργούνται από το AI βοηθούν στη βελτίωση των διαφημιστικών καμπανιών, καθιστώντας τα πιο ελκυστικά και προσανατολισμένα στις ανάγκες των χρηστών που τελικώς θα οδηγήσει σε μετατροπές.
Απλοποιήστε τη διαχείριση δεδομένων: Η τεχνητή νοημοσύνη απλοποιεί τη διαχείριση των καμπανιών, διασφαλίζοντας ότι αξιοποιείτε στο έπακρο τη διαφημιστική σας δαπάνη.
Αξιοποιήστε το αφοσιωμένο κοινό του YouTube
Το εντυπωσιακό περιεχόμενο όμως από μόνο του δεν κερδίζει την προσοχή. Πρέπει να εμφανιστείτε παντού όπου βρίσκονται οι άνθρωποι, από την ανακάλυψη μέχρι την απόφαση και σε αυτό είναι που βοηθάνε οι εμπειρίες AI της Google. Με τους content creators να αποτελούν μεγάλο μέρος αυτών των ανακαλύψεων, προσελκύοντας τεράστιες κοινότητες θαυμαστών, ιδίως μεταξύ των νεότερων γενεών όπως η Gen Z και οδηγώντας στην αύξηση του χρόνου παρακολούθησης στο YouTube. Οι καταναλωτές επηρεάζονται όλο και περισσότερο από τους δημιουργούς στο YouTube, με το 98% των διαδικτυακών χρηστών να εμπιστεύονται περισσότερο τις συστάσεις των δημιουργών από τις παραδοσιακές διαφημίσεις.

Μέσα από τη βελτίωση της συνάφειας των διαφημίσεων και η δημιουργία καλύτερων εμπειριών αγορών από άκρη σε άκρη καθώς οι άνθρωποι παρακολουθούν. Για παράδειγμα, εργαζόμαστε πάνω σε πιο διαδραστικές διαφημίσεις που βοηθούν τους θεατές να μάθουν για τα προϊόντα ακριβώς μέσα στη διαφήμιση χωρίς να εγκαταλείψουν την εμπειρία προβολής τους. Βοηθάμε επίσης τις μάρκες να ανακαλύψουν και να συνδεθούν με δημιουργούς για να προσεγγίσουν αυθεντικά το κοινό μέσω διαφημιστικές συνεργασίες.
Πώς θα το αξιοποιήσετε στη marketing στρατηγική σας;
Διαδραστικές διαφημίσεις αγορών: Αυτές οι εμπειρίες AI επιτρέπουν στους χρήστες να μαθαίνουν για τα προϊόντα απευθείας μέσα από την εμπειρία του βίντεο, εξαλείφοντας την ανάγκη να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα.
Συνεργασίες δημιουργών: Οι διαφημίσεις συνεργασίας επιτρέπουν στα brand να συνεργαστούν με τους influencers, προσεγγίζοντας πιο αυθεντικά το στοχευμένο κοινό.
Διαφήμιση σε smart τηλεόραση: Με πάνω από 1 δισεκατομμύριο ώρες YouTube που παρακολουθούνται καθημερινά στις τηλεοράσεις, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν δεσμευμένο κοινό σε μεγαλύτερη οθόνη.
Μετατρέψτε το Search σε πύλη επικοινωνίας με αγοραστές υψηλής πρόθεσης
Στο Search, οι πλούσιες και πολυτροπικές εμπειρίες AI, όπως τα AI Overviews, Circle to Search και τα Lens, δίνουν στους ανθρώπους νέους τρόπους εντοπισμού για αυτό που θέλουν ακόμη πιο φυσικά από ποτέ. Η τεχνητή νοημοσύνη σκοπό έχει να διευρύνει τις ερωτήσεις που θέτουν οι χρήστες και να δημιουργήσει περισσότερες ευκαιρίες για εσάς να συνδεθείτε με τους καταναλωτές μέσω εντελώς νέων ειδών ερωτήσεων και πλέον η AI υποβοηθούμενη αναζήτηση έχει γίνει πιο σημαντική από ποτέ.

Μέσα στο προηγούμενο έτος, η εταιρεία λάνσαρε περισσότερα εργαλεία όπως τα Lens ads, το αναμεωμένο Google Shopping και τα 3D spins for ad images. Επκτάθηκε επίσης η εικονική δοκιμή των try-ons και φυσικά όλα αυτά βοηθούν το κοινό να κάνει πιο στοχευμένες αγορές μέσα από ακόμη πιο εξατομικευμένες συστάσεις.
Πώς θα το αξιοποιήσετε στη marketing στρατηγική σας;
Shopping ads με AI: Αυτές οι δυναμικές διαφημίσεις προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες AI με συστάσεις που βασίζονται στην πρόθεση αναζήτησης ενός αγοραστή.
3D spins και try-ons: Οι καταναλωτές μπορούν να απεικονίσουν τα προϊόντα σε 3D ή να τα δοκιμάσουν εικονικά πριν από την αγορά, βελτιώνοντας την εμπιστοσύνη και μειώνοντας τις επιστροφές.
Διασύνδεση Lens: Οι χρήστες μπορούν να τραβήξουν μια φωτογραφία ενός προϊόντος και να βρουν αμέσως παρόμοια αντικείμενα, κάνοντας την ανακάλυψη αβίαστη.
Το μέλλον του eCommerce είναι το AI
Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι ιδιοκτήτες online store προσελκύουν, δεσμεύουν και μετατρέπουν πελάτες. Από τις υπερ-εξατομικευμένες διαφημίσεις έως τις καθηλωτικές εμπειρίες αγορών, η αξιοποίηση των AI εργαλείων είναι ένα βασικό σημείο για να παραμείνετε μπροστά σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά.
Με νέες και καινοτόμες εμπειρίες AI η Google έχει δεσμευτεί να βοηθήσει επιχειρήσεις όπως η δική σας να πλοηγηθούν σε αυτόν τον μετασχηματισμό που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη. Είστε έτοιμοι να τραβήξετε την προσοχή των καταναλωτών όπως ποτέ άλλοτε; Εξερευνήστε αυτές τις λύσεις και αναβαθμίστε την επιχείρησή σας στο eCommerce σήμερα.