Τι καλύτερος τρόπος για να διατηρήσετε το engagement του κοινού κατά τη διάρκεια των εορταστικών αγορών, από ένα πάρτι εμπνευσμένο από το εορταστικό marketing; Το να οργανώσετε ένα virtual party στο eshop σας, σας βοηθάει να χτίσετε μια αίσθηση κοινότητας και να δημιουργήσετε αξέχαστες εμπειρίες που ενισχύουν την αφοσίωση. Μπορεί να γίνει διαδραστικό, all-inclusive και μια μοναδική ευκαιρία για να αναδείξετε την "ομορφιά" που έχει να προσφέρει το brand σας.

Ας δούμε πώς μπορείτε να το οργανώσετε για να γίνει ένα success story!

Ξεχωρίστε στο εορταστικό marketing με ένα virtual party στο eshop σας

🎅Ορίστε την "τοποθεσία" για την online εκδήλωση

Επιλέξτε μια εύχρηστη πλατφόρμα, όπως το Zoom, το YouTube Live, το Instagram Live ή το Facebook Live. Για μια gamified ή διαδραστική εμπειρία μπορείτε να εξετάσετε εργαλεία και apps για quiz ή άλλα παιχνίδια που να θα ενισχύσουν τo εορταστικό marketing της εκδήλωσής σας.

Eshop tips για Christmas marketing της τελευταίας στιγμής
Έχεις ακουστά το last-minute Christmas marketing; Είναι γεγονός, τα tips είναι εξαιρετικά απλά και σίγουρα τα χρειάζεσαι για το eshop σου!

Σκεφτείτε ιδέες για τη θεματική που θα μπορούσε να έχει το virtual party όπως π.χ. "Γιορτινή διάθεση και δώρα", "New Year, New You" για πωλήσεις που θα επικεντρώνονται σε κάποιο δώρο στον εαυτό μας καθώς ξεκινάμε το νέο κεφάλαιο του 2025. Θα πρέπει επίσης να εξετάσετε τα δεδομένα επισκεψιμότητά σας και να προγραμματίστε την εκδήλωση σε ώρα που είναι βολική για το κοινό σας (π.χ. βράδυ για επαγγελματίες που εργάζονται ή απόγευμα Σαββατοκύριακου για οικογένειες).

🎅Διοργανώστε ένα live Q&A ή μια επίδειξη προϊόντος

Ένα στοιχείο που θα λειτουργήσει στο εορταστικό marketing είναι ένα ζωντανό Q&A που θα επιτρέψει στους πελάτες να συνδεθούν με την ομάδα σας σε πραγματικό χρόνο, να κάνουν ερωτήσεις και να μάθουν περισσότερα για τα προϊόντα σας ή να ρωτήσουν οτιδήποτε μπορεί να τους προβληματίζει ή δεν κατανοούν. Έτσι, ενισχύεται η εμπιστοσύνη και η διαφάνεια.

Προσκαλέστε βασικά μέλη της ομάδας, ιδίως όσοι γνωρίζουν εξαιρετικά καλά τα προϊόντα, για να μοιραστούν πληροφορίες σχετικά με το brand ή να κάνουν επιδείξεις "How-to" για τα προϊόντα σας, όπως ιδιαίτερο τύλιγμα δώρων ή σε τι περιστάσεις μπορούν να τα αξιοποιήσουν. Απαντήστε σε ερωτήσεις σχετικές με τις γιορτές, όπως "Ποιο είναι το καλύτερο δώρο για κάποιον που αγαπάει το [Χ];".

💡
Pro Tip: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ζωντανές δημοσκοπήσεις για να επιτρέψετε στους συμμετέχοντες να ψηφίσουν τι θέλουν μάθουν ή να ζητήσετε να καταθέσουν ερωτήσεις μέσω social media.

🎅Οργανώστε εορταστικά παιχνίδια Trivia ή Bingo με βραβεία προϊόντων

Μια ακόμη εξαιρετική ιδέα για εορταστικό marketing που θα ταιριάξει εξαιρετικά στο virtual party του online store σας είναι η προσθήκη παιχνιδιών κάνει την εκδήλωση διασκεδαστική, διαδραστική και αξέχαστη. Ενθαρρύνει επίσης τη συμμετοχή, καθώς οι συμμετέχοντες παραμένουν προσηλωμένοι για μια ευκαιρία να κερδίσουν κάποιο βραβείο.

Επικεντρωθείτε σε ερωτήσεις με θέμα τις διακοπές, όπως π.χ. "Ποιο είναι το πιο δημοφιλές χριστουγεννιάτικο τραγούδι;" και εμπλέξτε τις με ερωτήσεις που αφορούν το brand σας, όπως "Ποιο από τα προϊόντα μας είναι μπεστ σέλερ φέτος;".

Χρησιμοποιήστε πλατφόρμες όπως το Kahoot για ερωτήσεις γνώσεων ή το Bingo Maker για γιορτινές κάρτες bingo και μπορείτε μάλιστα να ανακοινώσετε και live τους νικητές και τα βραβεία που κέρδισαν. Ως κομμάτι από το εορταστικό marketing, μπορείτε επίσης να δώσετε και ένα συνολικό μεγάλο βραβείο, όπως ένα «Golden Gift Box» με ένα επιμελημένο πακέτο των προϊόντων σας.

🎅Συμπεριλάβετε downloadable "καλούδια"

Τα digital δωρεάν προϊόντα προσθέτουν αξία στην εκδήλωση και αφήνουν στους συμμετέχοντες κάτι που θα θυμούνται. Τέτοιες ιδέες είναι συνταγές διακοπών για χριστουγεννιάτικα treats ή ροφήματα, εκτυπώσιμες ετικέτες δώρων ή χαρτί περιτυλίγματος με θεματικό design που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για τα δώρα των διακοπών τους, αποκλειστικές εκπτώσεις για τους παρευρισκόμενους.

Στείλτε τα δώρα αυτά μέσω εορταστικό marketing email μετά την εκδήλωση ή προσφέρετέ τα μέσω link κατά τη διάρκεια του live session.

eCommerce: Συμπεριφορά καταναλωτή τις γιορτές και tips
Πώς διαμορφώνεται η συμπεριφορά καταναλωτή τις γιορτές και πώς μπορείς να την αξιοποιήσεις και να την εντάξεις στην eCommerce στρατηγική σου.

🎅Συνεργαστείτε με influencers ή καλεσμένους

Πλέον είναι αδιαμφισβήτητο ότι το influencer marketing προσελκύει μεγαλύτερο κοινό και προσθέτει αξιοπιστία. Κάντε μια έρευνα για δημοφιλείς τοπικούς influencer που θα μπορούσατε να συνεργαστείτε. Θα μπορούσαν να αναλάβουν ένα unboxing των χριστουγεννιάτικων προϊόντων σας, να ηγηθούν μιας συνεδρίας χειροτεχνίας DIY, να μοιραστούν συνταγές, μυστικά ή οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να ενδιαφέρει το κοινό σας.

Η χρήση influencer στο εορταστικό marketing μπορεί να ενισχύσει τη συμμετοχή και μάλιστα μπορείτε είτε να ανακοινώσετε εκ των προτέρων ποιον πρόκειται να έχετε ως καλεσμένο ή να εντείνετε το μυστήριο με μια ανακοίνωση, όπως

Προσκαλέστε έναν εκπρόσωπο φιλανθρωπικής οργάνωσης, αν πραγματοποιείτε μια εκστρατεία επιστροφής χρημάτων. Οι πελάτες λατρεύουν να γνωρίζουν ότι οι αγορές τους κάνουν τη διαφορά.

🎅Προωθήστε την εκδήλωση δημιουργικά

Ανακοινώστε την εκδήλωση μέσω email όπου θα ετοιμάσετε μια χριστουγεννιάτικη πρόσκληση με ένα RSVP link. Προωθήστε τη περαιτέρω με teaser στα social με στιγμιότυπα από το τι πρόκειται να δουν και ανακοινώσεις για τις εμφανίσεις καλεσμένων. Στείλτε μια τελευταία υπενθύμιση 1-2 ημέρες πριν από την εκδήλωση με ένα χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης και προτροπή για προσθήκη στο calendar.

Χρησιμοποιήστε hashtags όπως #[ΌνομαBrand]VirtualParty ως μέρος από το εορταστικό marketing για να ενθαρρύνετε το ενδιαφέρον πριν από την εκδήλωση.

🎅Δώστε μια αίσθηση ιδιαιτερότητας και αποκλειστικότητας

Οι πελάτες είναι πιο πιθανό να συμμετάσχουν εάν αισθάνονται ότι η εκδήλωση είναι μοναδική εκεί έξω και πρόκειται για μια νέα εμπειρία.

Μοιραστείτε τις παρασκηνιακές προετοιμασίες που προηγούνται της εκδήλωσης.
Δημιουργήστε μια αποκλειστική συλλογή ή προπώληση διαθέσιμη μόνο για τους συμμετέχοντες. Εξατομικεύστε το virtual party απευθυνόμενοι στους συμμετέχοντες ονομαστικά ή απαντώντας ζωντανά στις ερωτήσεις τους.

🎅Παρακολούθηση μετά το πέρας του event

Και φυσικά επειδή το εορταστικό marketing συνεχίζεται μετά το πέρας του event, στείλτε ένα ευχαριστήριο email με τα κυριότερα σημεία της εκδήλωσης, τα downloadable δώρα και συνδέσμους με προϊόντα που παρουσιάζονται.

Μοιραστείτε αποσπάσματα ή φωτογραφίες από την εκδήλωση στα social media, επισημαίνοντας και τους συμμετέχοντες αν είναι δυνατόν. Ενθαρρύνετε τους παρευρισκόμενους να επιστρέψουν για αγορές με έναν αποκλειστικό κωδικό έκπτωσης για εορταστικές δαπάνες.

Παρέα με χριστουγεννιάτικα πουλόβερ μπροστά από κινητό

👉 Bonus ιδέες για ένα virtual party

"Ugly sweater virtual party": Ενθαρρύνετε τους συμμετέχοντες να φορέσουν γιορτινά πουλόβερ και δώστε βραβεία για τα πιο αστεία ή ιδιαίτερα.
"Gift Giving Made Easy": Επιμεληθείτε έναν ζωντανό οδηγό δώρων που απευθύνεται σε διαφορετικά κοινά π.χ. "Δώρα για μπαμπάδες", "είδη με λιγότερα από €25".

Δείγμα ροής εκδήλωσης

Για να σας βοηθήσουμε με την οργάνωση στο εορταστικό marketing του virtual party παρακάτω σας δίνουμε ένα παράδειγμα ροής:

Καλωσόρισμα και εισαγωγή (5 λεπτά): Υποδεχτείτε τους παρευρισκόμενους και δώστε τον εορταστικό τόνο.
Live επίδειξη ή Q&A (15 λεπτά): Παρουσιάστε προϊόντα ή απαντήστε σε ερωτήσεις πελατών.
Διαδραστικό παιχνίδι (15 λεπτά): Εορταστικές ερωτήσεις, bingo ή άλλες ενδιαφέρουσες δραστηριότητες.
Κλείσιμο & ανακοίνωση νικητών (5 λεπτά): Ανακοινώστε τους νικητές, ευχαριστήστε τους συμμετέχοντες και μοιραστείτε πληροφορίες για το τι έπεται.

Η προσέγγιση αυτή του virtual party δημιουργεί μια διασκεδαστική, ελκυστική ατμόσφαιρα που κάνει τo brand σας αξέχαστο και σίγουρα… γιορτινό!