Έρευνα: Η Generation Z βασίζει τις αγορές της στο TikTok και τους influencers
Η Generation Z είναι μία από τις μεγαλύτερες αγοραστικές δυνάμεις επί του παρόντος και μέσα από έρευνα μαθαίνουμε ποιες είναι οι πηγές που επηρεάζουν τις αποφάσεις της.
It's all about that social!
Η KPMG σε νέα έρευνά της με 7.000 καταναλωτές σε 14 αγορές Ασίας-Ειρηνικού ανακάλυψε ότι η Gen Z αξιοποιεί τους influencers για να βρει ιδέες για τη μόδα κατά κύριο λόγο μέσα από το TikTok. Πρόσφατα κιόλας στην περιοχή αυτή το TikTok ανακοίνωσε ότι δοκιμάζει τη δυνατότητα image search.
"Εκεί που οι προηγούμενες γενιές επισκέπτονταν πολυκαταστήματα ή εμπορικά κέντρα για να αγοράσουν τα βασικά ή να ελέγξουν τα νέα στυλ, η γενιά Z αναζητά τις τάσεις στο διαδίκτυο, ακολουθεί είδωλα και influencers και φιλοδοξεί να φορέσει τα ίδια ρούχα", αναφέρει η έκθεση.
Η Generation Z, που είναι η πρώτη γενιά που μεγάλωσε με το internet και τις κινητές συσκευές, κατέταξε το social commerce (63%) και το livestreaming commerce (57%) ως σημαντικά για την αγοραστική τους εμπειρία ώστε να ολοκληρώσουν τις αποφάσεις τους.
"Η συγχώνευση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελεί το σύνορο της δέσμευσης της Gen Z με τρόπο που να ανταποκρίνεται στο ήθος τους", δήλωσε ο Irwan Djaja, εταίρος και επικεφαλής του συμβουλευτικού τμήματος της KPMG Indonesia.
Με βάση τα δεδομένα που προκύπτουν, τα brand φαίνεται ότι δίνουν προτεραιότητα στο να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους και να προσθέσουν τα social media για να "περιποιηθούν" τη νεαρή αυτή γενιά που εστιάζει πολύ στις συστάσεις από TikTok και Instagram.
"Το TikTok είναι ένας κολοσσός. Εξακολουθεί να αναπτύσσεται και έχει απίστευτο αριθμό θεατών και επιρροής", δήλωσε ο Eric Pong, συνιδρυτής της AfterShip, μιας εταιρείας λογισμικού εμπειρίας ηλεκτρονικού εμπορίου ως υπηρεσία.