Δυναμικά επανέρχεται το TikTok στην επικαιρότητα με μια κίνηση ματ για τις επιχειρήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου στις 6 Μαρτίου 2024, όπως αναφέρει το Startups.

Ο γίγαντας των social media πλατφορμών, γνωστός για τη δύναμη που καθορίζει τις τάσεις, εγκαινίασε την ενσωμάτωσή του με το Shopify στο Ηνωμένο Βασίλειο, επιτρέποντας στους εμπόρους να παρουσιάζουν και να πωλούν προϊόντα απευθείας μέσω της εφαρμογής.

Αυτή η ενσωμάτωση, που θα διευκολύνεται μέσω της νέας εφαρμογής "TikTok for Shopify", ανοίγει τις πόρτες για τις μικρές επιχειρήσεις, τους dropshippers του Tiktok και τους side hustlers να αξιοποιήσουν ένα εξαιρετικά αφοσιωμένο κοινό και ενδεχομένως να εκτοξεύσουν τις πωλήσεις τους στα ύψη.

Τι αλλαγές θα φέρει στο eCommerce;

Hashtags όπως #TikTokMadeMeBuyIt απεικονίζουν απόλυτα πόση επιρροή έχει η πλατφόρμας στην συμπεριφορά των καταναλωτών με πολλά brand να αποκτούν τεράστια δημοτικότητα αποκλειστικά μέσω του περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες.

Το TikTok Shop αξιοποιεί το γεγονός αυτό προσφέροντας δυνατότητες όπως:

✔ Δημιουργία βίντεο με δυνατότητα αγορών: Προβάλλετε τα προϊόντα απευθείας μέσα από ελκυστικά βίντεο.
✔ Διοργάνωση live streaming: Αλληλεπιδράτε με πιθανούς πελάτες σε πραγματικό χρόνο, απαντάτε σε ερωτήσεις και προωθείτε τα προϊόντα.
✔ In-app πωλήσεις: Εξαλείφετε την ανάγκη για επίσκεψη σε εξωτερικούς ιστότοπους.

Το TikTok δοκιμάζει να μετατρέψει κάθε ανάρτηση σε αγορά
Το TikTok βρίσκεται σε τροχιά να κυριαρχήσει στο eCommerce και αναπτύσσει νέα λειτουργία για να εμπλουτίσει την αγοραστική εμπειρία.

Οι Βρετανοί γίνονται το κύριο κοινό

Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι ένα πρόσφορο έδαφος για την ενσωμάτωση αυτή, καθώς οι Βρετανοί ξοδεύουν αρκετό χρόνο στο TikTok: 49 ώρες και 29 λεπτά το μήνα μόνο στην εφαρμογή Android, σύμφωνα με την Digital 2024: Ηνωμένο Βασίλειο.

Επιπλέον, οι Βρετανοί κατέχουν την υψηλότερη μέση μηνιαία χρήση του TikTok παγκοσμίως, ξοδεύοντας σχεδόν 50 ώρες στην εφαρμογή. Αυτό μεταφράζεται σε μια τεράστια δυνητική πελατειακή βάση που ασχολείται ενεργά με την πλατφόρμα.

Το TikTok κατέχει επίσης την πρώτη θέση στις δαπάνες μέσω εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας στο Ηνωμένο Βασίλειο, ξεπερνώντας γίγαντες όπως το Tinder και το Disney+. Δεδομένου ότι οι καταναλωτές αισθάνονται όλο και πιο άνετα να κάνουν αγορές απευθείας από τις κινητές συσκευές τους, η ενσωμάτωση αυτή επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν αυτή την τάση και να συναντήσουν το κοινό τους εκεί που ήδη βρίσκεται.

Οθόνη με TikTok app

Τι σημαίνει για την Ελλάδα και τους πωλητές;

Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε πότε και εάν θα γίνει διαθέσιμο για ενσωμάτωση στην Ελλάδα. Όμως σίγουρα η ανακοίνωση μιας νέας τέτοια προσθήκης θα μπορούσε να έχει πολλά οφέλη για τους πωλητές, καθώς θα δημιουργεί μια απρόσκοπτη λειτουργία ανάμεση στη πλατφόρμα και το social media περιβάλλον.

Αυτή τη στιγμή το TikTok μπορεί να συνδεθεί ως παραπομπή για περισσότερα σε social media αλλά δεν διαθέτει shoppable δυνατότητες. Σίγουρα αρχικά θα είναι σημαντικό να δούμε και πως θα λείτουργήσει και ποιες θα είναι οι δυνατότητες στο Ηνωμένο Βασίλειο όπου θα κάνει ντεμπούτο.

Η ενσωμάτωση του Shopify με το TikTok Shop αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για τις μικρές επιχειρήσεις και τους επιχειρηματίες στο Ηνωμένο Βασίλειο να βελτιώσουν και να απλοποιήσουν το ταξίδι του χρήστη. Αγκαλιάζοντας το δημιουργικό περιεχόμενο και δημιουργώντας μια αφοσιωμένη κοινότητα, μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δύναμη του TikTok για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να επιτύχετε σημαντική αύξηση των πωλήσεων.