Google policies: Απλοποιούνται οι πολιτικές shipping και επιστροφών
Αλλαγή στα Google Policies ανακοίνωσε ο τεχνολογικός κολωσσός στις πολιτικές shipping και επιστροφών μέσω του Search Console με την ενέργεια αυτή να απλοποιεί την παροχή των σημαντικών πληροφοριών προς τους πελάτες, γεγονός που θα μπορούσε να βοηθήσει τις πωλήσεις.
Οι προιμήσεις των καταναλωτών στο επίκεντρο
Μέσα από έρευνες, φαίνεται ότι οι καταναλωτές δίνουν σημασία στη συνολική διαφάνεια των τιμών όταν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές. Τα έξοδα αποστολής, η ταχύτητα παράδοσης και οι πολιτικές επιστροφής επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων από τους καταναλωτές.
Έτσι, μέσα από τα Google Policies, η εταιρεία έχει στόχο να διευκολύνει τα καταστήματα να επικοινωνούν αυτές τις λεπτομέρειες και μάλιστα ενσωματώνοντάς τις στο Search Console, εξαλείφοντας έτσι την ανάγκη για πολύπλοκη ενσωμάτωση μεμονωμένα σε σελίδες προϊόντων.
Μια τέτοια ρύθμιση μπορεί να έχει μόνο θετικά για τους εμπόρους καθώς τα eshop μπορούν να βελτιώσουν τις λίστες των προϊόντων τους στην Αναζήτηση Google παρέχοντας σαφείς, ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με την αποστολή και τις επιστροφές.
Μια τέτοια βελτίωση θα έχει επίσης όφελος για την αύξηση της ορατότητας και επισκεψιμότητας, ιδίως με την ανάδειξη υπηρεσιών όπως οι επιλογές δωρεάν και γρήγορης αποστολής παράλληλα με τις πληροφορίες για το προϊόν.
Βασικά χαρακτηριστικά των ανανεωμένων Google Policies
Οι αλλαγές που έγιναν λοιπόν είναι οι εξής:
- Άμεση εισαγωγή των πολιτικών shipping και επιστροφής στo Search Console.
- Αυτόματος συγχρονισμός με τους λογαριασμούς του Merchant Center.
- Δυνατότητα ορισμού γενικών πολιτικών επιστροφής για ολόκληρες επιχειρήσεις.
- Προτεραιότητα έναντι των ρυθμίσεων της ιστοσελίδας και της σήμανσης σε επίπεδο προϊόντος.
Τι σημαίνει αυτό;
Το νέο εργαλείο της Google για την εμφάνιση πληροφοριών αποστολής και επιστροφής μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία του ηλεκτρονικού εμπορίου με πολλαπλούς τρόπους.
Για τους αγοραστές:
Θα έχουν ευκολότερη προβολή στα έξοδα shipping και στα Google policies επιστροφής απευθείας στα αποτελέσματα αναζήτησης, κάνοντας έτσι εξοικονόμηση χρόνου όταν πρόκειται επίσης να κάνουν σύγκριση διαφορετικών καταστημάτων. Επιπλέον, η συμπερίληψη των πληροφοριών αυτών δημιουργεί εμπιστοσύνη με τα brand σχετικά με το κόστος και τις πολιτικές, βοηθώντας έτσι τις συναλλαγές.
Για τους πωλητές:
Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τα μικρότερα καταστήματα να ανταγωνιστούν καλύτερα τα μεγάλα και να κάνουν τα καταστήματα με καλές προσφορές shipping να ξεχωρίζουν στις αναζητήσεις. Πλέον θα είναι επίσης ευκολότερο για όλα τα καταστήματα να μοιράζονται αυτές τις πληροφορίες, όχι μόνο για τα καταστήματα με τεχνολογικές γνώσεις.