Οι προτιμήσεις των καταναλωτών είναι σίγουρα μια δυναμική και συνεχώς μεταβαλλόμενη πτυχή, όμως κάποια κομμάτια της παραμένουν υψηλά στην κορυφή των προτιμήσεων με την τιμή να είναι σταθερά μία από αυτές, όπως αναφέρει το PYMNTS.

Μιλάνε οι αριθμοί

Μέσα από την έκθεση της PYMNTS Intelligence σε συνεργασία με την Adobe με όνομα "The Online Features Driving Consumers to Shop With Brands, Retailers or Marketplaces" που βασίστηκε σε έρευνα η οποία διεξήχθη τον Οκτώβριο σε περισσότερους από 3.500 Αμερικανούς καταναλωτές, μπορέσαμε να κατανοήσουμε τις επιλογές και συμπεριφορές των αγοραστών όταν πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο, καθώς και παράγοντες που τους οδηγούν σε τέτοιες ενέργειες.

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η πλειονότητα των καταναλωτών που ψωνίζει μέσα από online ιστοσελίδες και eshop, αναφέρει τις καλύτερες τιμές ως τον παράγοντα με τη μεγαλύτερη επιρροή που παρακινεί τις τελικές αποφάσεις τους.

Συγκεκριμένα, το 18% όσων πραγματοποίησαν όλες ή τις περισσότερες ψηφιακές αγορές τους εντός των προηγούμενων 30 ημέρες μέσα από marketplaces ανέφεραν ως κύριο λόγο τις καλύτερες τιμές. Το ποσοστό αυτό είναι μεγαλύτερο από εκείνοων που αναφέρουν την επιλογή προϊόντων, τη δωρεάν αποστολή ή άλλες σειρές παραγόντων.

Γράφημα με προτιμήσεις καταναλωτών κατά τις αγορές
Source: PYMNTS

To κορυφαίo eCommerce marketplace ήταν το Amazon, το οποίο αξιοποιεί τη ζήτηση των πελατών της για καλύτερες τιμές με μια σειρά από προσφορές και άλλες εκπτώσεις.

Στο Prime Day Event του Οκτωβρίου, σύμφωνα με την Amazon, τα μέλη της Amazon Prime κατάφεραν να γλιτώσουν πάνω από $1 δισ. μέσα από διάφορες προσφορές κατά τη διάρκεια του διήμερου. Κατά τη διάρκεια αυτής της 48ωρης εκδήλωσης, τα μέλη του Prime έκαναν παραγγελίες για περισσότερα από 150 εκατομμύρια αντικείμενα από ανεξάρτητους πωλητές της Amazon.

Οι επιστροφές online αγορών κυριαρχούν των in-store
Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το ποσοστό επιστροφών για προϊόντα που έχουν αγοραστεί online είναι τρεις φορές υψηλότερο από ότι στα φυσικά καταστήματα.

Η Walmart είδε επίσης κέρδη στις δραστηριότητές της στην αγορά, γεγονός που υποδηλώνει ότι ο λιανοπωλητής βρίσκει επίσης τρόπους να ανταποκριθεί σε αυτήν τη ζήτηση. Η εταιρεία ανέφερε πρόσφατα για τα κέρδη της ότι είδε αύξηση 20% στους πωλητές της αγοράς.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Doug McMillon, δήλωσε ότι "ο συνδυασμός της αγοράς και των προμηθειών που τη συνοδεύουν, των υπηρεσιών εκπλήρωσης, των μελών, της διαφήμισης και της μικρότερης, αλλά ταχέως αναπτυσσόμενης επιχείρησης εκσυγχρονισμού δεδομένων μας, μας επιτρέπει να αυξάνουμε την κατώτατη γραμμή μας ταχύτερα από την ανώτατη γραμμή μας". Η αγορά, είπε, "είναι μια μηχανή για την επιχείρησή μας".