Οι επιλογές πληρωμής καθορίζουν το shopping δείχνουν οι έρευνες

Το 70% των αγοραστών λένε ότι οι επιλογές πληρωμής επηρεάζουν το πού ψωνίζουν online.

1 στους 6 αγοραστές επιλέγουν eshop βάσει payment επιλογές
Η μέθοδος πληρωμής καθορίζει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών - Η προσφορά πολλαπλών μεθόδων πληρωμής είναι αναγκαία για τα eshop

Οι λιανοπωλητές συνεχίζουν να αγωνίζονται με τα υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού αγορών, ένα πρόβλημα που επηρεάζει σημαντικά τα eshop. Μια αναφορά του Φεβρουαρίου από την PYMNTS Intelligence και την Adobe επισημαίνει παράγοντες που θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις eCommerce να αυξήσουν τις μετατροπές και να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών.

Ένα βασικό εύρημα είναι ο κρίσιμος ρόλος που διαδραματίζουν οι επιλογές πληρωμής στις αποφάσεις των καταναλωτών. Η μελέτη αποκάλυψε ότι το 70% των αγοραστών θεωρούν τη διαθεσιμότητα των προτιμώμενων τρόπων πληρωμής τους ως πολύ ή εξαιρετικά επιδραστική όταν επιλέγουν ένα online store. Αυτή η προτίμηση έχει άμεσο αντίκτυπο στα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού, με πολλούς πελάτες να αφήνουν πίσω τα καροτσάκια τους εάν δεν μπορούν να πληρώσουν χρησιμοποιώντας τη μέθοδο που επιθυμούν.

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των marketplace

Τα online marketplace φαίνεται να έχουν το πάνω χέρι στην παροχή διαφορετικών μεθόδων πληρωμής. Σύμφωνα με την έκθεση, το 53% των αγοραστών πιστεύει ότι οι αγορές προσφέρουν τις καλύτερες επιλογές πληρωμής. Συγκριτικά, μόνο το 22% λέει το ίδιο για σελίδες για συγκεκριμένες επωνυμίες. Αυτό θα μπορούσε να εξηγήσει τη διαφορά στα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού, με τα eshop των brand να αντιμετωπίζουν οκτώ εγκαταλείψεις ανά αγοραστή τις τελευταίες 30 ημέρες, ενώ τα eshop των λιανοπωλητών βλέπουν έξι και τα marketplace επτά.

8 στους 10 shoppers είναι ικανοποιημένοι από τα marketplace
Νέα έρευνα από τις ΗΠΑ παρουσιάζει την αυξημένη προτίμηση των καταναλωτών στις online αγορές από marketplace, καθώς αναζητούν μεγαλύτερη ικανοποίηση πελατών.

Τα δεδομένα υποδηλώνουν ότι η επέκταση στις επιλογές πληρωμής θα μπορούσε να βοηθήσει τα brands να μειώσουν τα ποσοστά εγκατάλειψης και να ανταγωνιστούν πιο αποτελεσματικά τις online αγορές.

Γενεαλογικό «χάσμα» στην εγκατάλειψη καλαθιού

Η έκθεση διερευνά επίσης τη συμπεριφορά των γενεών, δείχνοντας ότι οι millennials οδηγούν στην εγκατάλειψη του καροτσιού με κατά μέσο όρο πέντε περιπτώσεις τις τελευταίες 30 ημέρες. Η Gen Z ακολουθεί με τέσσερις, ενώ οι baby boomers και οι ηλικιωμένοι κατά μέσο όρο λιγότερο από ένα. Αυτό το χάσμα γενεών υποδηλώνει ότι οι ηλικιωμένοι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ολοκληρώσουν τις αγορές τους, ενώ οι νεότεροι καταναλωτές μπορεί να χρησιμοποιούν καροτσάκια για συγκρίσεις τιμών ή λίστες επιθυμιών.

Αυτή η τάση είναι ακόμη πιο εμφανής σε ορισμένες κατηγορίες όπως ρούχα και αξεσουάρ, όπου οι millennials και η Gen Z εγκατέλειψαν τα καρότσια τους με πενταπλάσιο ρυθμό από τους μεγαλύτερους αγοραστές.

Gen Z και Millennials ψηφίζουν AI shopping
Οι γενιές Gen Z και Millennials προωθούν την ιδέα του AI shopping, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Διαφορετικές προτιμήσεις πλατφόρμας

Οι καταναλωτές δείχνουν επίσης ξεχωριστές προτιμήσεις για πλατφόρμες με βάση τον τύπο του προϊόντος που αγοράζουν. Για παράδειγμα, το 48% των αγοραστών προτιμά τις online αγορές ηλεκτρονικών ειδών, ενώ το 44% προτιμά eshop λιανικής πώλησης ή εφαρμογές για είδη παντοπωλείου.

Αυτό υπογραμμίζει τη σημασία των πολυκαναλικών στρατηγικών, καθώς διαφορετικές πλατφόρμες έχουν καλύτερη απήχηση με συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων. Οι έμποροι λιανικής πρέπει να κατανοήσουν αυτές τις προτιμήσεις και να βελτιστοποιήσουν την παρουσία τους σε διάφορες πλατφόρμες για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών.

Συμβουλές για εμπόρους λιανικής

Καθώς οι έμποροι λιανικής αντιμετωπίζουν προκλήσεις που σχετίζονται με την εγκατάλειψη του καλαθιού, προκύπτουν διάφορα βήματα που μπορούν να εφαρμοστούν:

Προτεραιότητα στις επιλογές πληρωμής: Η προσφορά μιας ευρύτερης ποικιλίας σε ό,τι αφορά τις επιλογές πληρωμής είναι απαραίτητη για τη μείωση της εγκατάλειψης καλαθιού. Οι έμποροι λιανικής θα πρέπει να χρησιμοποιούν τεχνολογία για να διαχειριστούν αυτήν την πολυπλοκότητα και να ενθαρρύνουν τις μετατροπές.

Αντιμετώπιση διαφορών των γενεών: Η απλοποίηση της διαδικασίας checkout για νεότερους καταναλωτές μπορεί να μειώσει τα ποσοστά εγκατάλειψης. Οι έμποροι λιανικής θα πρέπει να επικεντρωθούν σε αποτελεσματικά, φιλικά προς τον χρήστη συστήματα πληρωμών για να αυξήσουν την αφοσίωση.

Βελτίωση στην παρουσία της πλατφόρμας: Μια πολυκαναλική προσέγγιση, προσαρμοσμένη σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, μπορεί να βοηθήσει τους λιανοπωλητές να προσελκύσουν ένα ευρύτερο κοινό και να ενισχύσουν τις πωλήσεις.

Σημασία για το eCommerce

Για τον κλάδο του eCommerce, τα ευρήματα τονίζουν την ανάγκη να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί προσφέροντας μια εύκολη και ευέλικτη εμπειρία αγορών. Οι επιλογές πληρωμής, οι συνήθειες αγορών των γενεών και οι προτιμήσεις πλατφόρμας παίζουν κρίσιμους ρόλους στη διαμόρφωση της αφοσίωσης των πελατών και στη βελτίωση των πωλήσεων. Οι έμποροι λιανικής που απευθύνονται σε αυτούς τους τομείς μπορούν να τοποθετηθούν καλύτερα σε μια ταχέως εξελισσόμενη ψηφιακή αγορά.