Η Puma αξιοποιεί το Gen AI για τη δημιουργία προϊόντικών εικόνων
Η συνεργασία των Puma και Google Cloud επεκτείνεται για τη δημιουργία δυναμικών και εξατομικευμένων εικόνων προϊόντων. Η παγκόσμια μάρκα αθλητικών ειδών που υιοθέτησε τις λύσεις ανάλυσης δεδομένων και AI του Google Cloud τον Μάρτιο του 2024 για να βελτιώσει την eCommerce εμπειρία της, χρησιμοποιεί πλέον την εφαρμογή δημιουργίας εικόνων Imagen 2 στην πλατφόρμα Vertex AI του Google Cloud.
Στοχεύει συνεχώς στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας
Με τη χρήση του Imagen 2 στο Vertex AI, η Puma μπορεί να δημιουργήσει εικόνες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του προϊόντος, του πελάτη και της περιοχής, αξιοποιώντας το generative AI. Εκτός από τη δημιουργία εικόνων, μπορεί επίσης να χρησιμοποιεί το Imagen 2 για επεξεργασία εικόνων, όπως σκίαση, σύνθεση και ακρίβεια χρωμάτων, ανάλυση και τοποθέτηση προϊόντων.
Από τότε που μετέφερε το οικοσύστημα της στο Google Cloud νωρίτερα φέτος, η εταιρεία αθλητικών ήδη αναφέρει ότι έχει δει αύξηση στη μέση αξία παραγγελίας, λόγω της καλύτερης εξατομίκευσης του περιεχομένου μέσω των εργαλείων δεδομένων και του AI. Η εταιρεία δηλώνει επίσης ότι έχει μειώσει σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για να διαθέσει προϊόντα στην αγορά, με τη δυνατότητα να είναι άμεσα διαθέσιμα για αγορά μόλις φτάσουν στην αποθήκη.
«Στην Puma, η δημιουργία κάθε προϊόντος ξεκινά πάντα με τον καταναλωτή ως προτεραιότητα και φιλοδοξούμε να είμαστε όσο πιο προσωπικοί γίνεται σε κάθε αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές μας», δήλωσε ο Arne Freundt, CEO της Puma. «To generative AI του Google Cloud μας έχει επιτρέψει να προσφέρουμε μια εμβυθιστική εμπειρία προσαρμοσμένη σε κάθε καταναλωτή και ήδη βλέπουμε τα οφέλη».
Η εταιρεία σχεδιάζει σύντομα να δοκιμάσει το Imagen 3, το νεότερο και πιο εξελιγμένο μοντέλο μετατροπής κειμένου σε εικόνα του Google Cloud, καθώς και να επεκτείνει τη χρήση της λύσης αναζήτησης για λιανική Vertex AI Search του Google Cloud στις θυγατρικές της σε Αργεντινή, Βραζιλία και Νότια Αφρική, με σκοπό να βελτιώσει περαιτέρω τη μέξη αξία παραγγελίας και το συνολικό ποσοστό μετατροπών της. Ενώ πρόσφατα επένδυσε και σε συνεργασία με την Payrails για να βελτιώσει την διαδικασία πληρωμών.
«Το Google Cloud βοηθάει εταιρείες σε κάθε κλάδο να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών με εργαλεία γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, και η συνεργασία μας με την Puma είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα», δήλωσε ο Thomas Kurian, CEO του Google Cloud. «Ο δημιουργικός πράκτορας που έχει αναπτύξει η Puma με την τεχνολογία Imagen ανεβάζει την εξατομίκευση σε νέο επίπεδο, επιφέροντας ουσιαστικά επιχειρηματικά αποτελέσματα».
Μπράβο στην εταιρεία με το εμβληματικό αιλουροειδές που ομοίως επενδύει συνεχώς σε λύσεις που διευκολύνουν τους πελάτες και ελλίσεται για να βελτιώνει την εμπειρία τους!