Η αθλητική εταιρεία Puma ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιήσει τα δεδομένα, τα αναλυτικά στοιχεία και τις AI λύσεις του Google Cloud για να κάνει την online αγοραστική εμπειρία της πιο αποτελεσματική, ευέλικτη και πιο personalized για τους πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Η Puma, όπως μαθαίνουμε, θέλει να ανοίξει τον δρόμο για καινοτομίες που απευθύνονται στους καταναλωτές, από τους generative AI βοηθούς αγορών, σε virtual try-ons, σε AI προγράμματα αφοσίωσης.

Perfect Corp: AR Try-On για επιτυχημένο eCommerce
Η Perfect Corp. βλέπει το AR ως τη λύση για την ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών και τη μείωση των return rates.

Η συνεργασία προβλέπει την Puma να μεταφέρει τμήματα του eCommerce οικοσυστήματό της, συμπεριλαμβανομένου του site της puma.com, στο Cloud και να δημιουργήσει μια παγκόσμια πλατφόρμα eCommerce δεδομένων. 

Σύμφωνα με τις εταιρείες, τα πρώιμα αποτελέσματα έχουν ήδη οδηγήσει σε σημαντικές βελτιώσεις στο customer experience, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης 19% στη μέση αξία παραγγελίας ως αποτέλεσμα της χρήσης της Puma του Google Analytics και του BigQuery για καλύτερη κατανόηση και προσαρμογή περιεχομένου στους πελάτες. 

Επιπλέον, χρησιμοποιώντας το Apigee και το BigQuery, η Puma μπόρεσε να αποκτήσει πρόσβαση σε real-time inventory levels έως και τέσσερις φορές πιο γρήγορα, βοηθώντας τους αγοραστές να βρουν τα ακριβή προϊόντα που επιθυμούν να αγοράσουν στα πλησιέστερα δυνατά καταστήματα.

«Με το AI και τις δυνατότητες δεδομένων του Google Cloud, καταφέραμε όχι μόνο να αποκτήσουμε πολύ καλύτερη κατανόηση των πελατών μας, αλλά και να μεταφράσουμε αυτή τη γνώση σε εμπόριο χωρίς τριβές και πιο προσωπικές εμπειρίες αγορών τόσο στο online όσο και στο offline», δήλωσε ο Pancho Ortuzar, ο Director Global E-Commerce Engineering της Puma. 

«Η μετεγκατάσταση της eCommerce υποδομής μας στο Google Cloud θα επιταχύνει σημαντικά τις προσπάθειές μας για να καταστήσουμε τα κανάλια απευθείας προς τους καταναλωτές της Puma σημαντική κινητήρια δύναμη της συνολικής επιχειρηματικής ανάπτυξης».

Κάνοντας τις online αγορές καλύτερες με το AI

Καθ' όλη τη διάρκεια αυτής της πολυετούς συμφωνίας, η Puma θα ενσωματώνει τις δυνατότητες Google Cloud AI σε όλα τα στάδια των καναλιών της απευθείας προς τους καταναλωτές για πιο personalized και ανταποδοτικές εμπειρίες πελατών. Το Vertex AI Search for retail θα φέρει Google-quality search και recommendations στις digital properties της Puma, βοηθώντας τους αγοραστές να ανακαλύψουν καλύτερα τα προϊόντα της εταιρείας και να προσφέρουν personalized προτάσεις αγορών στους καταναλωτές με βάση τα τρέχοντα ενδιαφέροντα και τάσεις τους. 

puma cloud

Επιπλέον, η Puma θα εξερευνήσει τα εργαλεία δημιουργίας AI και οπτικής αναζήτησης του Cloud για να τροφοδοτήσει μελλοντικές customized προσφορές, όπως έναν βοηθό αγορών τεχνητής νοημοσύνης και επιλογές εικονικής δοκιμής αθλητικών ειδών με τη βοήθεια περιεχομένου που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη, την ώρα που το AI «κατακτά»την αγορά.

Gen Z και Millennials ψηφίζουν AI shopping
Οι γενιές Gen Z και Millennials προωθούν την ιδέα του AI shopping, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Οι δυνατότητες AI του Google Cloud θα βρίσκονται επίσης στο επίκεντρο του ανανεωμένου παγκόσμιου προγράμματος αφοσίωσης της Puma, επιταχύνοντας τις συναλλαγές ανταμοιβών και προσαρμόζοντας ειδικές προσφορές στις προτιμήσεις τόσο των ατόμων όσο και των οικογενειών τους. 

Δημιουργία θεμελίων για καινοτομία και αποτελεσματικότητα

Η Puma θα ενοποιήσει τα παγκόσμια δεδομένα του eCommerce στο Cloud, βελτιώνοντας το personalization, επιτυγχάνοντας εξοικονόμηση κόστους και επιτρέποντας την αποτελεσματική ανταλλαγή δεδομένων με εσωτερικές πλατφόρμες και εξωτερικούς συνεργάτες.

«Καθώς τα γούστα των καταναλωτών γίνονται πιο customized και personalized, τα δημοφιλή brand θα πρέπει να εντάξουν στην στρατηγική τους τεχνολογίες όπως η γενετική τεχνητή νοημοσύνη για να παραμείνουν μπροστά από τις εξελίξεις», δήλωσε η Carrie Tharp, VP of Strategic Industries στο Google Cloud.

«Η συνεργασία της Puma με το Google Cloud οδηγεί τον κλάδο στην εφαρμογή cloud λύσεων, ανάλυσης δεδομένων και AI για να μεταμορφώσει την εμπειρία του πελάτη».