Η Revolut ενισχύει τις υπηρεσίες της και ενσωματώνεται στο BigCommerce

Η εταιρεία Revolut ανακοίνωσε την Παρασκευή, 23 Αυγούστου, ότι το Revolut Business Payment Gateway μπορεί πλέον να ενσωματωθεί στο BigCommerce. Αυτή η ενημέρωση κοινοποιήθηκε σε μια ανάρτηση στο LinkedIn από την εταιρεία, όπως μας πληροφορεί το PYMNTS.

Οι στόχοι

Αυτή η νέα ενοποίηση στοχεύει στην απλοποίηση της επεξεργασίας πληρωμών για τις online επιχειρήσεις, προσφέροντας στους πελάτες τους μια πιο ομαλή εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς. Η ενσωμάτωση αποκαλύφθηκε αρχικά σε μια ανάρτηση blog από την εταιρεία στις 15 Αυγούστου.

Με αυτήν την ενσωμάτωση, οι έμποροι μπορούν να δέχονται διάφορους τρόπους πληρωμής, να απολαμβάνουν τον διακανονισμό της επόμενης ημέρας και να χειρίζονται πληρωμές σε περισσότερα από 25 νομίσματα. Η εταιρεία τόνισε ότι αυτός ο συνδυασμός θα οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά επιτυχίας πληρωμών και χαμηλότερες χρεώσεις συναλλαγών, χωρίς πρόσθετες χρεώσεις για επιστροφές χρημάτων ή παρακολούθηση απάτης.

Οι έμποροι που χρησιμοποιούν το BigCommerce μπορούν επίσης να διαχειρίζονται πληρωμές και να έχουν πρόσβαση σε αναλυτικά στοιχεία απευθείας από τον πίνακα ελέγχου διαχειριστή τους. Επιπλέον, περισσότεροι από 45 εκατομμύρια πελάτες της Revolut θα μπορούν να πληρώσουν χρησιμοποιώντας το υπόλοιπο τους, επωφελούμενοι από ποσοστό εξουσιοδότησης 98,5%. Το σύστημα πληρωμών της εταιρείας είναι επίσης συμβατό με τα πρότυπα PCI-DSS και συνοδεύεται από εργαλεία παρακολούθησης απάτης για την προστασία των επιχειρήσεων.

H BigCommerce με νέο portal B2B ανοιχτού κώδικα
Η BigCommerce με συνεχείς αναβαθμίσεις στην πλατφόρμα της θέλει να υποστηρίξει και να διευκολύνει τους B2B πωλητές.

Η ανάπτυξη και τα σχέδια της εταιρείας 

Τον Ιούλιο, η εταιρεία ανέφερε ότι πρόσθεσε 12 εκατομμύρια νέους πελάτες το προηγούμενο έτος, ανεβάζοντας τη συνολική πελατειακή της βάση σε 45 εκατομμύρια έως τον Ιούνιο του 2024.

Η εταιρεία με έδρα το Λονδίνο σημείωσε επίσης σημαντική αύξηση στα έσοδά της στην ετήσια έκθεσή της για το 2023. Τα έσοδα σχεδόν διπλασιάστηκαν, από 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 σε 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023.

Ο CEO της εταιρείας, Nik Storonsky, τόνισε τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη της εταιρείας, δηλώνοντας ότι ακόμη και αφού έφτασε τα 45 εκατομμύρια πελάτες λιανικής παγκοσμίως στα μέσα του 2024, η εταιρεία είναι έτοιμη για συνεχή ταχεία επέκταση.

Επίσης τον Ιούλιο, η Revolut εξασφάλισε τραπεζική άδεια στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Prudential Regulation Authority χορήγησε αυτήν την άδεια με περιορισμούς, επιτρέποντας στην εταιρεία να εισέλθει σε μια φάση που είναι γνωστή ως «Εξουσιοδότηση με περιορισμούς». Αυτή είναι μια τυπική διαδικασία για νέες τράπεζες στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η εταιρεία διαβεβαίωσε τους πελάτες της στο Ηνωμένο Βασίλειο ότι τίποτα δεν θα αλλάξει κατά τη διάρκεια αυτής της περιορισμένης περιόδου. Η εταιρεία δήλωσε ότι αυτή η φάση τους επιτρέπει να ολοκληρώσουν την ανάπτυξη των τραπεζικών εργασιών τους στο Ηνωμένο Βασίλειο πριν ξεκινήσουν. Μέχρι τότε, οι πελάτες του Ηνωμένου Βασιλείου μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τους λογαριασμούς τους Revolut eMoney ως συνήθως.

Η σημασία για το eCommerce

Αυτή η ενοποίηση σηματοδοτεί μια σημαντική πρόοδο στην ευελιξία και την αποτελεσματικότητα των πληρωμών για τις επιχειρήσεις στο BigCommerce. Επιτρέποντας ταχύτερους διακανονισμούς, υποστήριξη πολλαπλών νομισμάτων και βελτιωμένες δυνατότητες ασφαλείας, τοποθετεί τους εμπόρους να βελτιώσουν τις εμπειρίες των πελατών, να ενισχύσουν τα ποσοστά μετατροπών και να διευκολύνουν τις παγκόσμιες λειτουργίες, καθιστώντας τους πιο ανταγωνιστικούς στην αγορά.