H eCommerce πλατφόρμα που απευθύνεται σε πωλητές, η BigCommerce, παρουσίασε μια πύλη αγοραστών B2B ανοιχτού κώδικα, αναφέρει το PYMNTS.

Ανοιχτός κώδικας, ανοιχτές και οι δυνατότητες

To Buyer Portal της BigCommerce γίνεται πλέον ανοιχτού κώδικα και δίνει τη δυνατότητα στους πωλητές και τους προγραμματιστές για δημιουργία και την προσαρμογή μιας βέλτιστης εμπειρίας αγοραστή πιο γρήγορα και με χαμηλότερο κόστος. Τέτοια αναβαθμίσεις θα ευνοήσουν ακόμη περισσότερο τις αγορές που ανθίζουν καθώς στην Ευρώπη το business-to-business eCommerce επιφυλάσσει ορόσημο δισεκατομμυρίων.

Ορόσημo με €1,7 τρισ. επιφυλλάσει το ευρωπαϊκό B2B eCommerce
Το ευρωπαϊκό Β2Β eCommerce παραμένει δυναμικά στο παιχνίδι και ετοιμάζεται να αγγίξει νέο ορόσημο εντ΄ςο της διετίας.

Η πλήρης πρόσβαση στον ανοιχτό κώδικα του Buyer Portal της BigCommerce δίνει στα B2B brand μια πλατφόρμα όπου μπορούν να χτίσουν προσαρμοσμένες εμπειρίες αγοραστών που στοχεύουν στην ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών από τη μία αλλά και στο εξορθολογισμό των ροών εργασίας για τον κλάδο τους. Η ίδια η εταιρία δήλωσε:

«Οι πωλητές μπορούν να προσφέρουν μια προσαρμοσμένη εμπειρία πελάτη σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του αγοραστή, από την ανακάλυψη του προϊόντος έως την πώληση, και μπορούν τώρα να επεκταθούν στην υποστήριξη υπηρεσιών και εγγυήσεων απευθείας από μια ενιαία πύλη. Αξιοποιώντας αυτό το προσαρμόσιμο σημείο εκκίνησης, οι μάρκες Β2Β μπορούν δυνητικά να μειώσουν το χρόνο και το κόστος που συνεπάγεται η ανάπτυξη των eCommerce σελίδων, εξορθολογίζοντας τις δραστηριότητές τους και βελτιώνοντας την ικανοποίηση των πελατών».

Χέρια που κάνουν χειραψία

Συνεχείς αναβαθμίσεις

Η νέα αυτή προσθήκη έρχεται αφότου η BigCommerce κυκλοφόρησε μια καινούρια τεχνολογία για δημιουργία "βιτρίνας καταστήματος", η οποία έχει στόχο να απλοποιήσει τη διαδικασία στησίματος eshop. O λόγος για το Catalyst που κυκλοφόρησε το Φλεβάρη και συνδυάζει βέλτιστες πρακτικές headless για να υποστηρίξει B2C και B2B λιανοπωλητές.

Εν τω μεταξύ, το PYMNTS έγραψε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα εξέτασε τη μετατόπιση του κόσμου των μικρών επιχειρήσεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, σημειώνοντας τα σχόλια του Σε σχόλια που έκανε ο Alex Burgin, αντιπροέδρος της Authorize.net στο PYMNTS πρόσφατα δήλωσε ότι αρκετά είναι τα στοιχεία που εμπλέκονται σε μια online στρατηγική για να είναι επιτυχής, όπως η απλή και εύκολα πλοηγήσιμη ιστοσελίδα, ένα checkout που προσφέρει πληθώρα από επιλογές πληρωμής.

Και οι δυο αυτές νέες προσθήκες είναι σημαντικές για το μέλλον του B2B eCommerce καθώς οι αγοραστές αν και προτιμούν τις online αγορές, δήλωσαν ότι αποτρέπονται από αγορές λόγω προβλημάτων στα online store.