Stackless Data: Λανσάρει τη next gen πλατφόρμα MarTech για κέρδη στο eCommerce
Η Stackless Data, μια εταιρεία που παρέχει προηγμένες data λύσεις, κυκλοφόρησε μια next generation πλατφόρμα βελτιστοποίησης marketing, που έχει σχεδιαστεί για να μεταμορφώσει τις eCommerce στρατηγικές. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά εργαλεία που συγκεντρώνουν δεδομένα από διάφορες πλατφόρμες, η λύση παρέχει μια ενοποιημένη εικόνα της κερδοφορίας των πωλήσεων μεταξύ καναλιών.
Επιτρέπει στους επαγγελματίες του marketing να βελτιστοποιούν τις καμπάνιες χρησιμοποιώντας μετρήσεις όπως η Αξία ζωής πελάτη (LTV), το Κόστος απόκτησης πελατών (CAC) και το Περιθώριο κέρδους (PSM).
Μια νέα προσέγγιση για την marketing επιτυχία
Η πλατφόρμα αντιμετωπίζει τους περιορισμούς της απόδοσης διαφημιστικής δαπάνης (ROAS), μιας ευρέως χρησιμοποιούμενης αλλά συχνά περιορισμένης μέτρησης, προσφέροντας πληροφορίες για τη μακροπρόθεσμη κερδοφορία. Προσδιορίζει πελάτες υψηλής αξίας, βελτιστοποιεί τις στρατηγικές απόκτησης και υποστηρίζει επεκτάσιμες marketing προσπάθειες.
Ο Nachi Mehta, Διευθύνων Σύμβουλος της Stackless Data, εξήγησε τη μοναδική αξία της πλατφόρμας: «Τα εργαλεία marketing παλαιού τύπου επικεντρώνονται σε βραχυπρόθεσμες νίκες αντλώντας δεδομένα από διάφορες πλατφόρμες, αλλά αποτυγχάνουν να βγάλουν νόημα σχετικά με τα σημεία επαφής των πελατών, των προϊόντων και της πραγματικής κερδοφορίας. Η next generation τεχνολογία μας διασφαλίζει ότι οι επαγγελματίες του marketing μόνο γνωρίζουν ποιες διαφημίσεις αποφέρουν έσοδα, αλλά και ποιες καμπάνιες αποφέρουν βιώσιμο, μακροπρόθεσμο κέρδος».
Βασικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας Stackless Data
- Ενοποιημένη προβολή πελατών: Συνδυάζει δεδομένα από CRM, eCommerce , POS και πλατφόρμες για να παρέχει πλήρη κατανόηση της διαδρομής του πελάτη.
- Μετρήσεις με επίκεντρο την κερδοφορία: Δίνει προτεραιότητα σε καμπάνιες που βασίζονται σε LTV, CAC και PSM, εστιάζοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη.
- Προηγούμενη ενσωμάτωση δεδομένων: Συνδέει τις ταυτότητες των πελατών και τις συμπεριφορές αγορών σε όλες τις πλατφόρμες για να αποκαλύψει χρήσιμες πληροφορίες.
- Πληροφορίες προϊόντων και πωλήσεων: Προσδιορίζει προϊόντα και πωλήσεις που αποφέρουν μακροπρόθεσμη αξία και όχι μόνο άμεσα αποτελέσματα.
Πρακτικά για τους εμπόρους
Η πλατφόρμα εξοπλίζει τους επαγγελματίες του marketing με εργαλεία για να προχωρήσουν πέρα από μεμονωμένες μετρήσεις και αναφορές απόδοσης σε επίπεδο επιφάνειας. Με την ολοκληρωμένη προσέγγιση της, οι επιχειρήσεις μπορούν:
- Να προσδιορίσουν και να στοχεύσουν τους πιο κερδοφόρους πελάτες.
- Να κατανείμουν προϋπολογισμούς σε καμπάνιες με τις καλύτερες αποδόσεις LTV:CAC.
- Να κλιμακώσουν με σιγουριά τις στρατηγικές marketing χρησιμοποιώντας λεπτομερή δεδομένα κερδοφορίας.
Γιατί έχει σημασία για το eCommerce
Η λύση της Stackless Data απευθύνεται σε επιχειρήσεις που επικεντρώνονται στη μεγιστοποίηση της απόδοσης επένδυσης (ROI), ενώ χτίζουν τα θεμέλια για επεκτάσιμη και βιώσιμη ανάπτυξη. Προσφέροντας μια ολιστική προοπτική σχετικά με τα δεδομένα των πελατών και των πωλήσεων, η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στους εμπόρους του eCommerce να επιτύχει κερδοφορία και μακροπρόθεσμη επιτυχία.