Η τηλεργασία οδηγεί σε περισσότερο online spending

Η τηλεργασία πλέον έχει γίνει πολύ διαδεδομένη και σίγουρα ευνοεί το online spending καθώς επιτρέπει στους εργαζόμενους να ολοκληρώνουν συναλλαγές από την ηρεμία και ασφάλεια του σπιτιού τους χωρίς να αγχώνονται για την παρουσία τρίτων, μας λέει το CBS News.

eCommerce loves τηλεργασία

Η remote δουλειά που κορυφώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας συνέβαλε στην αύξηση του online spending κατά $375 δισ. πέρυσι, σύμφωνα με μια νέα έκθεση του Mastercard Economics Institute.

O οικονομολόγος και καθηγητής οικονομικών του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ Nicholas Bloom δήλωσε ότι ένα "τεράστιο ποσό δαπανών προήλθε από την αύξηση των ανθρώπων που εργάζονται από το σπίτι. Είδαμε περίπου $400 δισ. σε πρόσθετες δαπάνες και φαίνεται να σχετίζονται με την τηλεργασία. Αν είμαι στο σπίτι, είναι πιο βολικό, γιατί μπορώ εύκολα να παραγγείλω χωρίς να με κοιτάζει κανείς πάνω από τον ώμο μου, αν η οθόνη του φορητού υπολογιστή σου είναι στραμμένη προς τα έξω και ο κόσμος σε βλέπει να αγοράζεις ρούχα".

Οι χαμηλόμισθοι καταναλωτές προτιμούν τις online αγορές
Οι καταναλωτές με χαμηλό εισόδημα επιλέγουν τους λιανοπωλητές έναντι του D2C όταν πραγματοποιούν online αγορές.

Σε περιοχές των ΗΠΑ όπου ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού εργάζεται από το σπίτι, τα επίπεδα του online spending ήταν αυξημένα, αποφάνθηκε από την έκθεση, κάτι που διαπιστώθηκε και σε διεθνές επίπεδο. Σε χώρες με λιγότερες ευκαιρίες για εργασία από το σπίτι, οι διαδικτυακές δαπάνες είναι περίπου οι ίδιες με αυτές που ήταν πριν από την πανδημία, ενώ είναι αυξημένες κατά περίπου 4% σε χώρες με πολλές ευκαιρίες απομακρυσμένης εργασίας.

Μια ακόμη επίπτωση που που οδήγησε σε περισσότερες αγορές είναι η μετανάστευση από αστικές σε προαστιακές περιοχές, καθώς η μετακίνηση από τις συγκεντρωμένες, αστικές περιοχές, η οποία ίσως καθιστά αναγκαία τα online ψώνια. Επιτρέπει επίσης στους καταναλωτές να είναι παρόντες κατά τη διάρκεια της παράδοσης ώστε να αποφεύγονται οι κλοπές, ιδίως για ακριβά αντικείμενα. Σε αυτό σίγουδα συμβάλει και η άνοδος του AI καθώς επιτρέπει τις πλήρως εξατομικευμένες αγορές, όπως για παράδειγμα στη συνεργασία που έκανε το eBay.

AI και eBay για personalized shopping προτάσεις
Το eBay κυκλοφόρησε το «Shop the Look», ένα χαρακτηριστικό που αποσκοπεί στη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας και λειτουργεί με AI.

Ο Scott Baker, αναπληρωτής καθηγητής οικονομικών στη Σχολή Διοίκησης Kellogg, ο οποίος εργάστηκε επίσης στην έκθεση, δήλωσε ότι έχει παρατηρήσει αυτό που αποκάλεσε «φαινόμενο μάθησης». Άνθρωποι που προηγουμένως δεν είχαν ψωνίσει ποτέ μέσω διαδικτύου συνήθισαν να το κάνουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και συνέχισαν να κάνουν αγορές μέσω διαδικτύου.

Οι πωλητές έχουν επίσης προσαρμοστεί πλήρως σε αυτό και ενθαρύννουν μέσα από προωθητικές ενέργειες τους καταναλωτές να ξοδεύουν περισσότερα και να επιστρέφουν για επιπλέον αγορές όμως αρκετές επαγγελματίες οικονομίας συνιστούν σύνεση και εξοικονόμηση ή "spaving", όπως έχει επικρατήσει να αποκαλείται η συνήθεια αυτή. Πάντως η αύξηση του online spending και τη δημοτικότητας των διαδικτυακών marketplaces, απειλεί με κλείσιμο χιλιάδες καταστήματα στις ΗΠΑ.