Η έρευνα της PYMNTS Intelligence «The Online Features Driving Consumers to Shop With Brands, Retailers or Marketplaces», η οποία προέκυψε από έρευνα σε περισσότερους από 3.500 καταναλωτές στις ΗΠΑ τον Οκτώβριο, προσπάθησε να κατανοήσει τις επιλογές και τις συμπεριφορές των καταναλωτών στις online αγορές.

Consumers preferred avenues for retail shopping

Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος - αυτοί που κερδίζουν λιγότερα από 50.000$ ετησίως - είναι πιο πιθανό να προτιμούν τα eshop λιανοπωλητών κατά τις online αγορές, έναντι των επώνυμων eshop και λιγότερο πιθανό να προτιμούν τα eCommerce shops brands.

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι ο πιο συνηθισμένος λόγος των καταναλωτών για να επιλέγουν eshop λιανικής είναι ότι αναζητούν καλύτερες τιμές.

35% των Boomers προτιμά αγορές από ιστοσελίδες λιανικής
Κάθε γενιά και οι προτιμήσεις της! Έτσι, φαίνεται από μια νέα έρευνα γύρω από τις καταναλωτικές συνήθειες των αγοραστών.

Οι τιμές είναι σημαντικός παράγοντας για πολλούς αγοραστές σήμερα. Η μελέτη της PYMNTS Intelligence «New Reality Check: The Paycheck-to-Paycheck Report: Why One-Third of High Earners Live Paycheck to Paycheck» που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 4.200 καταναλωτές στις ΗΠΑ, διαπίστωσε ότι οι μισοί καταναλωτές έχουν στραφεί σε online αγορές από φθηνότερους εμπόρους λιανικής λόγω των αυξήσεων των τιμών των προϊόντων.

Επιπλέον, η έκδοση της σειράς «Pessimism About Pay Rises Offsets The Effect of Falling Inflation» διαπίστωσε ότι το 83% των καταναλωτών δήλωσε ότι ανησυχεί τουλάχιστον κάπως για τις βραχυπρόθεσμες οικονομικές συνθήκες και το 62% των καταναλωτών δήλωσε ότι δεν αναμένει το εισόδημα να αυξηθεί τουλάχιστον στο ίδιο επίπεδο με τον πληθωρισμό.

Σε μια συνέντευξη στο PYMNTS νωρίτερα φέτος, ο Frank Minervini, αντιπρόεδρος και επικεφαλής marketing στο Ziff Davis Shopping, τη μητρική εταιρεία του  RetailMeNot, συζήτησε  τους τρόπους με τους οποίους η τιμή καθορίζει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.

«Οι αγοραστές έχουν επηρεαστεί από τον πληθωρισμό τα τελευταία δύο χρόνια και τώρα αλλάζουν το αγοραστικό τους ταξίδι, ξεκινώντας τις online αγορές τους αφού εξερευνήσουν πρώτα τις εκπτώσεις και τις προσφορές», είπε ο Minervini.