Ινδία: Το online lifestyle market αναμένεται να αγγίξει τα $40-45 δισ. μέχρι το 2028
Μέσα από μια συνδυαστική έρευνα από την εταιρεία Bain & Company και το fashion marketplace Myntra, το online lifestyle market της Ινδίας αναμένεται να διπλασιαστεί μέχρι το 2028 και από $16-17 δισ. που βρίσκεται τώρα θα αγγίξει τα $40-45.
Ινδία, το ανθίζον λουλούδι του eCommerce
Η ηλεκτρονική διείσδυση αναμένεται επίσης να αυξηθεί από το 13% που βρίσκεται επί του παρόντος στο 18-22%. Η αύξηση αυτή θα προκύψει κυρίως από την επέκταση σε ακόμη περισσότερες πόλεις, που ήδη προέρχεται και από πόλη εκτός των τοπ 50 ενώ είναι μια μεγάλη κατηγορία για όσους εσέρχονται για πρώτη φορά στις online αγορές.
Η κατηγορία της διαδικτυακής μόδας "μόλις τώρα παίρνει τα πάνω της", λέει o Nandita Sinha, διευθύνουσα σύμβουλος της Myntra. "Η πριμοδότηση είναι ένα μέρος του παζλ, ειδικά με τον αστικό, εύπορο πελάτη, αλλά στο επίκεντρο της αγοράς η δουλειά είναι πραγματικά να στρατολογήσουμε περισσότερους πελάτες και στη συνέχεια να διασφαλίσουμε ότι θα αγοράζουν πιο συχνά και ότι θα αγοράζουν περισσότερες κατηγορίες... δεν είμαστε κοντά στον κορεσμό στην προσέλκυση πελατών και πρέπει να παίξουμε τους διαφορετικούς ρόλους σε διαφορετικές πλατφόρμες για αυτές τις διαφορετικές βάσεις", πρόσθεσε.
Η χώρα έχει φτάσει πλέον τους 175 εκάτ. online lifestyle market αγοραστές και ένας στους δυο αγοραστές προέρχεται από σπίτι που κερδίζει λιγότερα από ₹1 εκάτ. (περίπου €10.800) και ένας στους 3 προέρχεται από την Gen Z, που έχει φανεί ότι επιλέγουν τις online αγορές για μεγαλύτερη ευκολία.
"Οι αγοραστές της Gen Z αγοράζουν οκτώ έως εννέα φορές το χρόνο σε αντίθεση με τους Millennials που αγοράζουν πέντε με έξι φορές το χρόνο, καθώς εκτίθενται στις παγκόσμιες τάσεις και ο κύκλος υιοθέτησής είναι πολύ γρήγορος. Eπίσης, δεν εστιάζουν σε καθιερωμένα brand και τους αρέσει να πειραματίζονται με νέα, επαναστατικά brand, τα οποία συνεισφέρουν πλέον το 26-27% του καλαθιού αγορών των πελατών της γενιάς Z", πρόσθεσε ο Sinha.
Η Ινδία γίνεται κομβικό σημείο για τα παγκόσμια brand στο online lifestyle market, με το 90% των 50 κορυφαίων να έχουν ήδη παρουσία στην Ινδία, εκ των οποίων πάνω από τα μισά έχουν ετήσια έσοδα στην Ινδία άνω των $30 εκατ. Η έκθεση πρόσθεσε ότι το 60% των εν λόγω εμπορικών σημάτων ξεκίνησε στην Ινδία μέσω της διαδικτυακής οδού.
"Για τα παγκόσμια brand, η ποικιλία πρέπει να είναι σχετική και ευαίσθητη προς στις αξίες... Η αποτελεσματική προμήθεια γίνεται επίσης εξαιρετικά σημαντική, καθώς χρειάζεται μια αξιόπιστη βάση προμηθευτών χαμηλού κόστους στην Ινδία και στο εξωτερικό. Επίσης πρέπει να εργαστείτε για τη βελτίωση του branding και των social media", δήλωσε ο Shyam Unnikrishnan, εταίρος της Bain & Company.
Η Ινδία όμως δεν σταματά εκεί, έχει πολλά να δώσει στο eCommerce. Πρόσφατα έγινε επίσης η πηγή από όπου λάβαμε πληροφορίες για το συχνό cart abandonment και την υπερφόρτωση πληροφοριών καθώς και για την ψυχολογία των ψυχαναγκαστικών αγορών.