Mango: Ενισχύει το eCommerce και επεκτείνει τα φυσικά καταστήματα
Η εταιρεία Mango επεκτείνει τις δραστηριότητές της στο eCommerce αφού γνώρισε σημαντική ανάπτυξη στις online της επιχειρήσεις. Πέρυσι, το eCommerce τμήμα της εταιρείας σημείωσε για πρώτη φορά πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 33% των συνολικών εσόδων της.
Τον Ιούλιο, η εταιρεία παρουσίασε τα υψηλότερα έσοδά της στο πρώτο εξάμηνο, φθάνοντας τα 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ (περίπου 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια τότε), σημειώνοντας αύξηση 6,3% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Η Elena Carasso, online and customer director της εταιρείας, τόνισε τις παγκόσμιες φιλοδοξίες του brand, δηλώνοντας ότι η είσοδός της σε 12 νέες χώρες ενισχύει τη διεθνή της παρουσία, φέρνοντας τις αξίες της σε νέα κοινά. Από την έναρξη της διαδικτυακής της πλατφόρμας, η Mango έχει στόχο να προσεγγίσει πελάτες σε όλο τον κόσμο, μένοντας πιστή στην αποστολή της να είναι πιο κοντά στο κοινό της.
Εκτός από την ψηφιακή ανάπτυξή της, η εταιρεία επεκτείνει ραγδαία τα φυσικά της καταστήματα. Στα τέλη του περασμένου έτους, η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδιά της να ανοίξει 500 νέα καταστήματα έως το 2026 στις ΗΠΑ, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και άλλες μεγάλες αγορές. Τον Απρίλιο, η εταιρεία άνοιξε νέες τοποθεσίες στη Βοστώνη και την Ουάσιγκτον, D.C.
Η εταιρεία έχει επίσης επεκτείνει το brand της στο Roblox. Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία εγκαινίασε ένα εικονικό κατάστημα στο Roblox, προσφέροντας ψηφιακά ρούχα Mango Teen και άλλα αντικείμενα για να αγοράσουν οι παίκτες για τα avatar τους.
Η Mango διόρισε πρόσφατα έναν νέο επικεφαλής για το τμήμα eCommerce της και επέλεξε επίσης έναν νέο ηγέτη για τις επιχειρήσεις οικιακών ειδών της. Τον Ιούνιο, η εταιρεία όρισε τη Nuria Font ως διευθύντρια του Mango Home για να ενισχύσει τη σειρά οικιακών προϊόντων της.