Η Meta παρουσιάζει AI λειτουργίες για το Messenger

Σε mood "νέα σεζόν, νέο στυλ" μπαίνει το Messenger ύστερα από τις καινούριες AI επιλογές που πρόσθεσε η Meta και στοχεύει να βοηθήσει τα brand και τους πωλητές να αξιοποιήσουν την αυξανόμενη χρήση των DM, σε αντίθεση με τις αναρτήσεις σε κοινωνικές πλατφόρμες, προκειμένου να ενισχύσουν τo engagement.

Τα DM μόλις αναβαθμίστηκαν

Η Meta δοκιμάζει τη νέα λειτουργία AI Q and A που βασίζεται σε δημοφιλείς ερωτήσεις που δέχονται οι eCommerce επιχειρήσεις στο Messenger ώστε να εξομαλύνει τις διαδικασίες υποστήριξης πελατών σε ότι αφορά τις ερωτήσεις.

Η Gen Z ψηφίζει Facebook Marketplace για έξυπνες αγορές!
Πώς το Facebook Marketplace εξοικονομεί χρήματα στους Gen-Z;

Η λειτουργία επιτρέπει προσαρμοσμένες, αυτοματοποιημένες απαντήσεις σε κοινά ερωτήματα με τη Meta να στοχεύει στο να κάνει το chatbot να αισθάνεται πιο ενεργό και ανθρώπινο στις απαντήσεις του. Αυτό θα εξοικονομεί χρόνο από το engagement και την προώθηση καθώς δεν θα απαιτείται ανθρώπινη παρέμβαση όλη την ώρα.

Source: Social media today

To σύστημα φυσικά θα έχει περιορισμό και δεν μπορεί να ανταποκριθεί επαρκώς σε όλων των ειδών τις ερωτήσεις και ο μηχανισμός απαντήσεων έχει εκπαιδευτεί στο σύστημα Llama 3 AI και θα πρέπει να είναι σε θέση να καλύψει ένα ευρύτερο φάσμα ερωτημάτων από τα προηγούμενα εργαλεία bot.

Αυτό είναι ένα εγχείρημα που η ιδιοκτήτρια της Facebook, η οποία πρόσφατα εισήγαγε την εξερεύνηση βίντεο έχει ξαναδοκιμάσει αλλά δεν συγκίνησε και πολύ το κοινό με τους περισσότερους χρήστες να προτιμούν να μιλήσουν σε έναν άνθρωπο ή να ψωνίσουν σε κατάστημα αντί να συνομιλήσουν με ένα chatbot σε DM. Θα είναι λοιπόν διαφορετικά αυτή τη φορά;

Η εξερεύνηση βίντεο στο Facebook μόλις έγινε ευκολότερη!
Το Facebook παρουσιάζει ένα ενημερωμένο πρόγραμμα αναπαραγωγής βίντεο, που αναμένεται να βελτιώσει το UX.

Πλέον, καθώς το AI έχει γίνει πολύ διαδεδομένο και αποδεκτό, ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι νιώθουν ίσως πιο σιγουριά ότι μια τέτοια αλληλεπίδραση είναι θετική και επικοδομητική. Μένει λοιπόν να δούμε πως θα εξελιχθεί το τοπίο.

Η Meta λανσάρει επίσης μια νέα επιλογή προώθησης μηνυμάτων, η οποία θα επιτρέπει στους εμπόρους να δημιουργούν, να οργανώνουν και να στέλνουν πληρωμένα μηνύματα marketing στο Messenger, μέσω του Ads Manager, σε άτομα που έχουν επιλέξει να ακούσουν από αυτούς.