Σύμφωνα με νέα έρευνα της DHL σε 1.000 μικρές επιχειρήσεις, προκύπτει ότι το 65% των ερωτηθέντων αναμένει οι eCommerce πωλήσεις τους να αυξηθούν από έτος σε έτος.

Σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύτηκε και στο Digital Commerce 360, οι μικρές επιχειρήσεις των ΗΠΑ εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα, όπως ο πληθωρισμός και άλλες οικονομικές προκλήσεις για φέτος. Ωστόσο, σύμφωνα με την προαναφερθείσα έρευνα, τα δύο τρίτα των μικρών επιχειρήσεων είναι αισιόδοξες για την ανάπτυξή τους.

Οι προοπτικές για τις eCommerce πωλήσεις το 2024 παραμένουν θετικές μεταξύ των μικρών επιχειρήσεων. Σύμφωνα με την έρευνα, το 65% των ερωτηθέντων αναμένει ότι οι πωλήσεις τους θα αυξηθούν από έτος σε έτος, με το 24% να αναμένει σημαντική αύξηση και το 41% ​​να προβλέπει μικρή αύξηση.

«Αυτό το θετικό συναίσθημα υπογραμμίζει την ανθεκτικότητα και το δυναμικό ανάπτυξης στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να προσαρμόζονται και να βρίσκουν νέους τρόπους για να ευδοκιμήσουν στο κυμαινόμενο περιβάλλον», αναφέρει η έρευνα. «Μόνο το 6% των ερωτηθέντων προβλέπει μείωση από έτος σε έτος, υποδηλώνοντας ισχυρή συνολική εμπιστοσύνη στη συνεχιζόμενη επέκταση των online πωλήσεων».

Τρεις ανησυχίες έχουν οι μικρές επιχειρήσεις σχετικά με το eCommerce

Ωστόσο, η έρευνα αποκαλύπτει επίσης ότι οι μικρές επιχειρήσεις έχουν κάποιες ανησυχίες σχετικά με τα τμήματα των επιχειρήσεών τους:

  1. Μεγαλύτερο κόστος παράδοσης: Ο πληθωρισμός και το κόστος αποστολής αποτελούν εξέχουσες ανησυχίες σήμερα για τις επιχειρήσεις eCommerce — μεγάλες και μικρές. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 40% των ερωτηθέντων θεωρούν τα έξοδα αποστολής ως τη μεγαλύτερη απειλή για την επιχείρησή τους. Εν τω μεταξύ, το 38% προσδιορίζει τον πληθωρισμό ως την κύρια πρόκληση. Ομοίως, το 60% των ερωτηθέντων σημειώνει ότι ο πληθωρισμός είναι το κορυφαίο ζήτημα που θα ακολουθήσει για το υπόλοιπο του έτους, σε σύγκριση με άλλα θέματα όπως οι προεδρικές εκλογές, η ρύθμιση της τεχνητής νοημοσύνης και η ρύθμιση ESG.
  2. Η ανάπτυξη των διεθνών επιχειρήσεων αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τις SME: Η διεθνής επέκταση αποτελεί βασικό σημείο εστίασης για τις SME το 2024. Περισσότεροι από τους μισούς από τους ερωτηθέντες (53%) θεωρούν τη διεθνή ανάπτυξη ως τη μεγαλύτερη ευκαιρία για τις eCommerce επιχειρήσεις τους.
    Σύμφωνα με την έρευνα, καθώς οι επιχειρήσεις επεκτείνονται διεθνώς, γνωρίζουν ότι η τήρηση των τελωνειακών κανόνων σε άλλες χώρες είναι σημαντική για το λειτουργικό shipping και την ανάπτυξη.
  3. Το διεθνές εμπόριο: Οι απόψεις των υποψηφίων για την προεδρία των ΗΠΑ για το διεθνές εμπόριο αναμένεται να επηρεάσουν σημαντικά τις αποφάσεις ψήφου μεταξύ των ιδιοκτητών επιχειρήσεων. Σύμφωνα με την έρευνα, το 65% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι οι θέσεις των υποψηφίων στο διεθνές εμπόριο θα επηρεάσουν την ψήφο τους, με το 23% να συμφωνεί απόλυτα.
eCommerce και φυσικό retail «διανθίζουν» - Οι προβλέψεις
Οι εποχές και οι τάσεις αλλάζουν, το eCommerce ανεβαίνει ταχύτατα και το φυσικό εμπόριο ακολουθεί - Τι αποκαλύπτουν οι προβλέψεις;

Μικρές επιχειρήσεις και ηλεκτρονικό εμπόριο

Οι μικρές επιχειρήσεις είναι πολύ αισιόδοξες για το μέλλον τους στο eCommerce. Παρόλο που αντιμετωπίζουν προκλήσεις όπως ο πληθωρισμός και το υψηλό κόστος αποστολής, επιδιώκουν να επεκταθούν διεθνώς, με περισσότερες από τις μισές να θεωρούν αυτή την ευκαιρία ιδανική για ανάπτυξη.

Έτσι, παρά τις οικονομικές προκλήσεις, οι μικρές επιχειρήσεις βλέπουν το ηλεκτρονικό εμπόριο ως βασικό τρόπο ανάπτυξης και επιτυχίας τα επόμενα χρόνια.