Μάθετε μυστικά επιτυχίας για eshop από δημοφιλείς Cyber Monday καμπάνιες

Στο μονοπάτι για ανάπτυξη της δυνατότερης πιθανής στρατηγικής, εκτός από εσωτερική έρευνα των προτιμήσεων των πελατών είναι σημαντικό να μελετάτε και να μαθαίνετε από μερικές από τις πιο επιτυχημένες Cyber Monday καμπάνιες, καθώς μπορούν να σας εμπνεύσουν για να βελτιώσετε ακόμη περισσότερο τις δημιουργικές στρατηγικές σας. Συγκεντρώσαμε 10 καμπάνιες από μεγάλα brand που ξεχωρίζουν, συνοδευόμενες από ιδέες που μπορείτε να κρατήσετε για να αναβαθμίσετε το δικό σας Cyber Monday παιχνίδι.

Cyber Monday - Eshop Experts
Ανακαλύψτε την ολοκληρωμένη συλλογή άρθρων μας που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τα online stores να επιτύχουν την Cyber Monday.

Οι καλύτερες Cyber Monday καμπάνιες που θα σας εμπνεύσουν

Η καμπάνια «Epic Deals» του Amazon

Το Amazon, που αδιαμφησβήτητα είναι κυρίαρχος στο τοπίο του eCommerce, προσφέρει σταθερά χιλιάδες προσφορές flash κατά τη διάρκεια της Cyber Monday υπό την ομπρέλα των «Epic Deals». Μέσα από αντίστροφη μέτρηση, εξατομικευμένες συστάσεις προϊόντων και αποκλειστικές προσφορές για τα μέλη του Prime προωθεί έντονα την αίσθηση επείγουσας ανάγκης και αποκλειστικότητας σε προσφορές.

Γιατί έγινε viral: Η πρώτη αυτή από τις Cyber Monday καμπάνιες αξιοποίησε αποτελεσματικά το FOMO (Fear of Missing Out) με ζωντανές ενημερώσεις και προβολές αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο, προτρέποντας τους αγοραστές να λάβουν γρήγορες αποφάσεις.

Τι μπορούν να μάθουν τα μικρότερα eshop;

👉 To scarcity marketing λειτουργεί ώστε να παρακινήσετε γρήγορες αγορές.
👉 Η εξατομίκευση είναι υψίστης σημασίας και μπορείτε να αξιοποιήσετε την προηγούμενη συμπεριφορά ή τις προτιμήσεις πελατών, εφόσον διαθέτετε δεδομένα.
👉 Τα προνόμια τύπου VIP ή πρώιμης πρόσβασης όπως το Prime του Amazon λειτουργούν πιο αποτελσματικά στους πιστούς πελάτες σας, ακόμη και αν πρόκειται μόνο για συνδρομητές email.

To διαδραστικό gamification του Old Navy

H επόμενη από τις Cyber Monday καμπάνιες αφορά το brand, Old Navy που ενσωμάτωσε το gamification με διαδραστικά στοιχεία όπως spin-to-win και εικονικά ξυστά που ξεκλείδωναν εκπτώσεις ή ακόμη και δωροκάρτες. Οι αγοραστές μπορούσαν επίσης να κερδίσουν ανταμοιβές για φιλανθρωπικούς σκοπούς, προσθέτοντας ένα στοιχείο κοινωνικής ευαισθησίας στην αγοραστική εμπειρία.

Γιατί έγινε viral: Το gamification της καμπάνιας κράτησε τους πελάτες engaged και τους ενθάρρυνε να περνούν περισσότερο χρόνο στο website. Τα απλά και ανταποδοτικά παιχνίδια έκαναν τις αγορές διασκεδαστικές, ενώ η φιλανθρωπική πτυχή προσέλκυσε κοινωνικά ευαισθητοποιημένους καταναλωτές.

Τι μπορούν να μάθουν τα μικρότερα eshop;

👉 To gamification τραβάει την προσοχή των χρηστών και τους προτρέπει να θέλουν να κερδίσουν κάποιο έπαθλο, το οποίο είνα πιθανό να εξαργυρώσουν.
👉 Δώστε ειλικρινή κίνητρα για κοινωνικούς σκοπούς δωρίζοντας ένα μέρος από κάθε πώληση σε έναν σκοπό με τον οποίο ευθυγραμμίζεται το brand σας.

Τα κορυφαία Cyber Monday trends του 2024
Black Friday τέλος; Τσέκαρε τα Cyber Monday trends του 2024 για να τα χρησιμοποιήσεις και να συνεχίσεις να τρελαίνεις τους πελάτες σου με προσφορές!

Ωριαία Flash Sales του Wayfair

To επόμενο brand που αξίζει να εξετάσετε ανάμεσα στις Cyber Monday καμπάνιες είναι το Wayfair λόγω των συνεχόμενων ωριαίων flash sale που πρόσφεραν καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. Τα teasers, οι υπενθυμίσεις μέσω email και οι ενημερώσεις στα social media δημιούργησαν ένα ολοήμερο γεγονός γεμάτο προσμονή και ενθουσιασμό, που έκανε τους καταναλωτές να είναι συνεχώς alert.

Γιατί έγινε viral: Η δομή της καμπάνιας ενθάρρυνε τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις και διατήρησε τo engagement σταθερό όλη την ημέρα, αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα περισσότερων αγορών.

Τι μπορούν να μάθουν τα μικρότερα eshop;

👉 Οι χρονικά περιορισμένες προσφορές ενθαρρύνουν τους πελάτες να επιστρέφουν ενισχύοντας έτσι την πιθανότητα να κάνουν κάποια αγορά που αξίζει.
👉 Η χρήση μια omnichannel προσέγγισης στις Cyber Monday καμπάνιες σας βοηθάει να φτάνετε σε μεγαλύτερο κοινό και να ενισχύεται την προσμονή.

Τα teasers στα social media του Best Buy

Το Best Buy ξεκίνησε την καμπάνια του λίγες ημέρες πριν από τη βασική ημέρα, με teasers σε πλατφόρμες όπως το Instagram και το TikTok. Με ελκυστικό οπτικό υλικό, βίντεο και αντίστροφη μέτρηση, η εταιρεία δημιούργησε προσμονή μέχρι το κύριο γεγονός.

Γιατί έγινε viral: Το πρώιμο buzz και το διαδραστικό περιεχόμενο προσέλκυσε ένα πιο νεανικό κοινό και διευκόλυνε το διαμοιρασμό των προσφορών στους followers τους, προσελκύοντας έτσι ακόμα περισσότερους ανθρώπους.

Τα social media tips που θες για Black Friday πωλήσεις
Ενίσχυσε τις πωλήσεις σου ακόμη περισσότερο αξιοποιώντας social media tips για Black Friday που θα κάνουν τη διαφορά!

Τι μπορούν να μάθουν τα μικρότερα eshop;

👉 Τα teasers κρατούν το brand ενεργό στο μυαλό των καταναλωτών και δημιουργούν προσμονή. Η χρήση επίσης οπτικά ελκυστικού περιεχομένου τραβάει την προσοχή και δημιουργεί ενθουσιασμό.
👉 Είναι μια ευκαιρία να σκεφτείτε ιδέες για Cyber Monday καμπάνιες που θα παράγουν user-generated content ώστε να δείξετε ενδιαφέρον προς εκείνους και να ανταμείψετε με ένα μικρό δώρο τις καλύτερες δημοσιεύσεις.

Τα limited-edition προϊόντα της Glossier

Η Glossier, ένα δημοφιλές beauty brand, κυκλοφορεί limited-edition σετ προϊόντων κάθε Cyber Monday. Χρησιμοποιούν Instagram Stories και συνεργασίες με influencers για να διαδώσουν τα προϊόντα και να προωθήσουν τις πωλήσεις.

Γιατί έγινε viral: Η αποκλειστικότητα και οι influencers κάνουν τα προϊόντα να μοιάζουν με μοναδική ευκαιρία. Οι οπαδοί των beauty influencers και οι καταναλωτές που λατρεύουν τα μοναδικά προϊόντα beauty θα σπεύσουν να αρπάξουν τέτοια προϊόντα, μιας και η διαθεσιμότητά τους είναι περιορισμένη.

Τι μπορούν να μάθουν τα μικρότερα eshop;

👉 Τα αποκλειστικά προϊόντα από αυτές τις Cyber Monday καμπάνιες δημιουργούν ένα αίσθημα στους καταναλωτές ότι αποκτούν κάτι μοναδικό που αξίζει που λίγοι κατάφεραν να αποκτήσουν.
👉 Η χρήση influencers βοηθάει να εκτεθούν τα brand σε κοινό που ενδιαφέρεται για τα ανάλογα προϊόντα και ενισχύει την εμπιστοσύνη προς τους δυνητικούς πελάτες.

Οι δωροκάρτες κίνητρα της Apple

Η Apple δεν συνηθίζει να προσφέρει εκπτώσεις. Αντ' αυτού, προσελκύει τους αγοραστές με κίνητρα για δωροκάρτες. Οι πελάτες δηλαδή που αγοράζουν επιλεγμένα προϊόντα λαμβάνουν μια δωροκάρτα Apple, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικές αγορές.

Γιατί έγινε viral: Η προσέγγιση αυτή απευθύνεται σε αγοραστές που θέλουν η αξία των χρημάτων τους να αποφέρει περισσότερα ενώ παράλληλα διατηρείται η premium εικόνα του brand. Δημιουργεί ένα σενάριο win-win που κάνει τους ανθρώπους να μιλούν και να νιώθουν ότι η αγορά τους είχε αντίκρυσμα.

Τι μπορούν να μάθουν τα μικρότερα eshop;

👉 Οι Cyber Monday καμπάνιες που προσφέρουν δωροκάρτες για μελλοντικές αγορές, ενθαρρύνουν τις επαναλαμβανόμενες αγορές.
👉 Σας δίνουν μια ευκαιρία να χτίσετε τη φήμη ότι οι αγορές από το brand σας συνοδεύονται από συνεχή οφέλη, όπως μελλοντικές εξοικονομήσεις.

Εκστρατεία «Opt Outside» της REI

Η REI έκανε κάτι εξαιρετικά αντισυμβατικό, κλείνοντας τα καταστήματά της την Black Friday και ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους να περάσουν χρόνο στην ύπαιθρο αντί να ψωνίζουν. Η εκστρατεία «Opt Outside» είχε διαρκή αντίκτυπο και ενίσχυσε την αφοσίωση της μάρκας κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Γιατί έγινε viral: Ήταν μια τολμηρή δήλωση που βρήκε απήχηση στην κοινότητα της REI που αγαπάει την υπαίθρια ζωή. Το μήνυμα της καμπάνιας ήταν αυθεντικό και βασισμένο στις αξίες, οδηγώντας σε μαζικό οργανικό engagement.

Τι μπορούν να μάθουν τα μικρότερα eshop;

👉 To να μένετε πιστοί στις αξίες σας είναι σημαντικό καθώς και να τα ενσωματώνετε στις Cyber Monday καμπάνιες σας. Η αυθεντικότητα μπορεί να σας ξεχωρίσει μέσα σε μια θάλασσα πωλήσεων.
👉 Η δημιουργία μιας ισχυρής κοινότητας είναι επίσης σημαντική καθώς θα διαδώσουν το μήνυμά σας σε μεγαλύτερο κοινό.

Το «Cyber Monday Playbook» του Shopify

Το Shopify δημιούργησε ένα «Cyber Monday Playbook» με στόχο να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να προετοιμαστούν για τη μεγάλη μέρα. Μοιράστηκαν πόρους όπως λίστες ελέγχου, διαδικτυακά σεμινάρια και μελέτες περιπτώσεων για να ενδυναμώσουν τους εμπόρους τους.

Γιατί έγινε viral: Παρέχοντας πραγματική αξία και πόρους, το Shopify δέσμευσε το κοινό της με τρόπο που να φαίνεται χρήσιμος και με γνώμονα την κοινότητα. Οι ιστορίες επιτυχίας από πραγματικούς εμπόρους μπορούν να εμπνεύσουν κι άλλους και αυξάνουν την αξιοπιστία.

Shopify Black Friday στατιστικά που αξίζει να ξέρεις
Η δημοφιλής πλατφόρμα έχει στο πλευρό της Shopify Black Friday στατιστικά που αποδεικνύουν απτά τη δύναμή της!

Τι μπορούν να μάθουν τα μικρότερα eshop;

👉 Μια διαφορετική ανάμεσα στις Cyber Monday καμπάνιες καθώς εμπίπτει στο εκπαιδευτικό κομμάτι και επικεντρώνεται στο να παρέχει βοήθεια.
👉 Μπορείτε κι εσείς να ετοιμάσετε ιστορίες επιτυχίας ή επιτυχίες που παρατηρήσατε στις καμπάνιες σας και να τις μοιραστείτε για να βοηθήσετε άλλους εμπόρους.

Οι προσφορές Kohl's Cash

To Kohl's χρησιμοποιεί αποτελεσματικά το «Kohl's Cash» κατά τη διάρκεια της Cyber Monday, προσφέροντας στους πελάτες πίστωση για κάθε δολάριο που ξοδεύουν. Η καμπάνια αυξάνει την πιθανότητα επαναλαμβανόμενων αγορών και κάνει τους πελάτες να αισθάνονται ότι κερδίζουν ένα κομμάτι της αξίας πίσω.

Γιατί έγινε viral: Η αίσθηση ότι παίρνουν «δωρεάν χρήματα» με τη μορφή Kohl's Cash έκανε τους πελάτες να επιστρέφουν. Το σαφές, καλά προωθημένο πρόγραμμα ανταμοιβών δημιούργησε έναν κύκλο επαναλαμβανόμενων συναλλαγών μέσα από τις Cyber Monday καμπάνιες.

Τι μπορούν να μάθουν τα μικρότερα eshop;

👉 Η ζωή ή μάλλον οι πωλήσεις δεν τελειώνουν την Cyber Monday για αυτό είναι σημαντικό να δίνετε κίνητρα στους καταναλωτές που θα μπορούσαν να τους κάνουν να επιστρέφουν. Δεν είναι μόνο η πίστωση, εξετάστε βαθιά τα διάφορα segment πελατών για να βρείτε τι λειτουγεί καλύτερα για εσάς.
👉 Όσο πιο κατανοητά και διαφανή είναι τα οφέλη που προσφέρετε τόσο πιο εύκολα θα ασχοληθούν και οι αγοραστές που αποφεύγουν την πολυπλοκότητα.

Πρόσβαση μόνο για τα μέλη της Nike

Η Nike χρησιμοποιεί το πρόγραμμα μελών της για να παρέχει έγκαιρη πρόσβαση στις προσφορές της Cyber Monday. Οι ειδοποιήσεις push και οι ειδοποιήσεις μέσω email κάνουν τα μέλη να αισθάνονται αποκλειστικά και πολύτιμα, ενθαρρύνοντάς τα να ψωνίσουν πριν από τη δημόσια πώληση.

Γιατί έγινε viral: Η αίσθηση της αποκλειστικότητας που έχουν οι Cyber Monday καμπάνιες της Nike και η απήχηση στην κοινότητα προσελκύει τους αγοραστές, οι οποίοι μοιράζονται πρόθυμα τα οφέλη του να είσαι μέλος της Nike.

Τι μπορούν να μάθουν τα μικρότερα eshop;

👉 Δομήστε προγράμματα μέλους που θα προσδίδουν αξία στα μέλη με πρώιμη πρόσβαση ή αποκλειστικά οφέλη σε περιόδους όπως η συγκεκριμένη. Τα ειδικά προνόμια κρατούν τους αγοραστές πιο engaged.
👉 Ενημέρωστε σωστά το γενικό κοινό για τα οφέλη αυτά. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως ευκαιρία για δημιουργία lead χωρίς όμως να γίνεστε πιεστικοί..

Τα μεγάλυ brand σίγουρα έχουν το περιθώριο να πειραματιστούν και να εντοπίσουν τι λειτουργεί καλύτερα στο καταναλωτικό κοινό. Είναι στο χέρι σας λοιπόν να αξιοποιήσετε τα μυστικά επιτυχίας που προσφέρουν αυτές οι Cyber Monday καμπάνιες για να βοηθήσετε και το δικό σας online store να πετύχει.