Ανακοινώθηκε επίσημα μια νέα συνεργασία Shopify και Roblox, τη δημοφιλή πλατφόρμα video games, που θα επιτρέψει στα brand να δημιουργήσουν συναρπαστικές εμπορικές εμπειρίες μέσα στο Roblox για να προσεγγίσουν ένα κοινό 97+ εκατομμυρίων καθημερινά ενεργών χρηστών. Αυτή η συνεργασία φέρνει κοντά δύο εταιρείες που έχουν ως αποστολή την προώθηση της επιχειρηματικότητας και την υλοποίηση του απανταχού eCommerce, ακόμα και σε καθηλωτικούς χώρους.
Σύντομα λοιπόν, θα εφαρμοστεί πιλοτικά το checkout του Shopify στο Roblox, με μεγαλύτερη κυκλοφορία στις αρχές του 2025. Έτσι, τα brand και οι creators μπορούν τώρα να πωλούν πραγματικά προϊόντα μέσα από καθηλωτικές εμπειρίες Roblox. Και το καλύτερο: από το παιχνίδι μέχρι το checkout δεν χρειάζεται να εγκαταλείψετε την πλατφόρμα ούτε λεπτο. Αυτό είναι ένα τεράστιο άλμα για το πώς το εμπόριο μπορεί να συναντήσει την κοινότητα στα μέρη όπου οι άνθρωποι περνούν τον χρόνο τους.
Τι είναι το Roblox και γιατί είναι τόσο δημοφιλές;
Το Roblox είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα παιχνιδιών και δημιουργίας περιεχομένου, που επιτρέπει στους χρήστες να σχεδιάζουν, να προγραμματίζουν και να παίζουν παιχνίδια που έχουν δημιουργηθεί από άλλους χρήστες. Λειτουργεί ως μια ανοιχτή ψηφιακή κοινότητα όπου εκατομμύρια δημιουργοί και παίκτες αλληλεπιδρούν καθημερινά. Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη σε διάφορες συσκευές, όπως υπολογιστές, smartphones, tablets και κονσόλες, καθιστώντας την προσβάσιμη σε ευρύ κοινό. Το Roblox παρέχει εργαλεία όπως το Roblox Studio, που επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργούν τα δικά τους παιχνίδια, ενισχύοντας τις δεξιότητες προγραμματισμού και σχεδιασμού ενώ οι παίκτες μπορούν να συνομιλούν, να συνεργάζονται και να συμμετέχουν σε κοινές εμπειρίες, δημιουργώντας μια δυναμική κοινωνική κοινότητα.
Τα κανάλια πωλήσεων διευρύνονται
Μέσα από τη συνεργασία Shopify και Roblox, οι creators και τα brands θα έχουν τη δυνατότητα να συνεργαστούν με ένα παγκόσμιο κοινό σχεδόν 80 εκατ. καθημερινά ενεργών χρηστών του Roblox και δυνητικών πελατών, προσφέροντας μια ολοκαίνουργια διέξοδο στην επιχειρηματικότητα. Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που η πλατφόρμα προχωράει σε έξυπνες επιχειρηματικές συνεργασίες.

Αυτό είναι άλλο ένα παράδειγμα του πώς το Shopify διαμορφώνει το μέλλον του eCommerce και των αγορών. Όταν οι επιχειρηματίες έχουν περισσότεροα κανάλια για να συνδεθούν με τα αγοραστικά του κοινά, έχουν περισσότερες ευκαιρίες να πετύχουν. Το εμπόριο συμβαίνει παντού και ένας από τους πιο σημαντικούς χώρους για τους ψηφιακά έμπειρους καταναλωτές της Gen Z αυτή τη στιγμή είναι το Roblox, όπου εκατομμύρια δημιουργοί επιδιώκουν την επιχειρηματικότητα μέσω της καθηλωτικής δημιουργίας περιεχομένου.
Ένα από τα πρώτα brand που αγκάλιασαν τη νέα αυτή κίνηση είναι η Fenty Beauty. Μέσα στο Fenty Beauty Experience στο Roblox, εξερευνάτε το χώρο, βρίσκετε το προϊόν, το αγοράζετε εκεί και το προϊόν αποστέλλεται στην πόρτα σας. Δεν πρόκειται δηλαδή για εικονικό εμπόρευμα για το avatar σας. Πρόκειται για πραγματικό προϊόν, που μπορεί να αγοραστεί μέσω του παιχνιδιού χάρις τις προσθήκες της eCommerce πλατφόρμας.
Αυτό ανοίγει ένα εντελώς νέο κανάλι για το εμπόριο. Όχι μόνο για τα μεγάλα brand, αλλά για κάθε δημιουργό ή επιχειρηματία που θέλει να συνδεθεί με τους θαυμαστές του εκεί που βρίσκονται ήδη. Το εμβυθιστικό εμπόριο δεν είναι πλέον μια ιδέα. Είναι εδώ. Και η συνεργασία Shopify και Roblox είναι ο κινητήριος μοχλός πίσω από αυτό.