Amazon: Λανσάρει νέο tool με «λάβαρο» το AI για personalized shopping
Η Amazon, για ακόμα μια φορά, πάει την τεχνητή νοημοσύνη στο επόμενο επίπεδο, λανσάροντας το νέο χαρακτηριστικό «Interests» και αψηφά τους επικριτές της. Αυτό το εργαλείο μετατρέπει την εμπειρία αγορών σε πιο προσωπική, καθώς επιτρέπει στον χρήστη να κάνει πιο στοχευμένες αναζητήσεις με βάση τα προσωπικά του ενδιαφέροντα, τα χόμπι ή το budget του, όπως αναφέρει το Tech Crunch.
Πλέον, οι πελάτες μπορούν να αναζητούν προϊόντα όπως «κιτ μοντελισμού για χομπίστες μηχανικούς» ή «εργαλεία παρασκευής καφέ για λάτρεις», κάνοντάς την εμπειρία τους πιο μοναδική και εξατομικευμένη.
Η νέα αυτή λειτουργία ονόματι «Interests» βασίζεται σε προηγμένα μοντέλα γλώσσας (LLMs) για να μετατρέπει τη φυσική, καθημερινή γλώσσα σε αναζητήσεις, με αποτέλεσμα πιο ακριβείς και εξατομικευμένες συστάσεις προϊόντων. Παρακολουθεί επίσης συνεχώς τα ενδιαφέροντα του χρήστη, στέλνοντας ειδοποιήσεις για νέα προϊόντα, τα αποθέματα και προσφορές που ταιριάζουν με τις προτιμήσεις τους.
Αυτήν τη στιγμή, το χαρακτηριστικό είναι διαθέσιμο σε μια περιορισμένη ομάδα χρηστών στις ΗΠΑ μέσω της εφαρμογής Amazon Shopping (για iOS και Android) και στην καρτέλα «Me» του mobile website. Η εταιρεία σκοπεύει να το καταστήσει διαθέσιμο σε περισσότερους Αμερικανούς χρήστες στο άμεσο μέλλον.
Αυτό το χαρακτηριστικό είναι μέρος της συνεχιζόμενης προσπάθειας της Amazon να ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη στην πλατφόρμα της. Προστίθεται σε άλλα εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, όπως ο βοηθός αγορών Rufus, η τεχνητή νοημοσύνη για την παραγωγή περιγραφών προϊόντων και άλλα.
Άλλες εταιρείες αναμένεται να υιοθετήσουν παρόμοιες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης για να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών. Για παράδειγμα, η Google αναβάθμισε πρόσφατα το Shopping tab της με ένα εργαλείο «Vision Match», επιτρέποντας στους χρήστες να περιγράφουν προϊόντα, όπως ρούχα, και να λαμβάνουν παρόμοιες προτάσεις προϊόντων. Εισήγαγε επίσης ένα εργαλείο για παραγωγή περιλήψεων προϊόντων βασισμένων στην τεχνητή νοημοσύνη.
Το AI «γράφει» το μέλλον του eCommerce με μελάνι
Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη συνεχίζει να βελτιώνει τον τρόπο που οι καταναλωτές ψωνίζουν online, μπορεί να αλλάξει δραματικά το τοπίο του eCommerce. Προσωποποιημένες εμπειρίες αγορών, όπως το νέο εργαλείο - χαρακτηριστικό της Amazon, προσφέρουν πιο σχετικές προτάσεις προϊόντων, βελτιώνοντας την ικανοποίηση των χρηστών και ενισχύουν τις πωλήσεις για τις επιχειρήσεις.
Η ψυχολογία των αγοραστών δείχνει ότι αναζητούν πιο προσωπικές και διασκεδαστικές εμπειρίες αγορών. Θέλουν να ελαχιστοποιούν την προσπάθεια και το χρόνο που ξοδεύουν, επιλέγοντας προϊόντα γρήγορα και στοχευμένα, καθώς οι σύγχρονοι καταναλωτές έχουν πολύ περιορισμένο χρόνο για αγορές, λόγω της καθημερινότητας που τους στέρησε αυτή την «fun» πλευρά του ασταμάτητου scrolling.
Εργαλεία AI σαν και αυτό της εταιρείας, επηρεάζουν το eCommerce, διότι προσφέρουν πιο σχετικές, γρήγορες προτάσεις online shopping και μπορούν να ενισχύσουν τις πωλήσεις. Έτσι, γίνεται αναγκαίο περισσότερες εταιρείες να υιοθετήσουν παρόμοιες τεχνολογίες, για να ξεχωρίσουν σε ένα πολύ απαιτητικό και ανταγωνιστικό σκηνικό.