Και καθώς παρακολουθείται μια έκρηξη από GenAI τεχνολογίες και εργαλεία που στοχεύουν να αλλάξουν το τοπίο του eCommerce και να μεταμορφώσουν την εμπειρία του πελάτη, η Amazon έχει κάνει πολλά βήματα σε αυτό το προσκήνιο με εργαλεία AI που θα διευκολύνουν τις αγορές ένδυσης και με τον βοηθό αγορών τον Rufus.

Η Amazon αποκαλύπτει τον Rufus: Νέο AI shopping εργαλείο
Η Amazon παρουσιάζει τον Rufus, έναν βοηθό αγορών AI, φέρνοντας επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν προϊόντα.

O Rufus έχει την απάντηση!

Σύμφωνα με το Acceleration Economy, o βοηθός αγορών που βρίσκεται προς το παρόν σε beta έκδοση στην εφαρμογή Amazon Shopping για κινητά, επεκτείνεται συνεχώς στους πελάτες των ΗΠΑ και εκπαιδεύεται με βάση τον εκτεταμένο κατάλογο προϊόντων της Amazon, τις κριτικές των πελατών, τις ερωτήσεις και απαντήσεις της κοινότητας και άλλες πληροφορίες που συλλέγονται από το διαδίκτυο. Ο Rufus μπορεί να απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα, να κάνει συστάσεις, να βοηθά τους πελάτες με διαφορετικές ανάγκες αγορών και να βοηθάμε με την ανακάλυψη προϊόντων. Οι δραστηριότητες αυτές μέσα από το interface που έχουν συνηθίσει οι πελάτες.

Για να ενεργοποιηθεί ο Rufus, ο χρήστης πρέπει να πληκτρολογήσει ή να πει προφορικά μια ερώτηση στη γραμμή αναζήτησης της εφαρμογής. Αυτό εκκινεί το πλαίσιο συνομιλίας με τον Rufus, το οποίο μπορεί να επεκταθεί.

Μπορεί αυτή να μην είναι η πρώτη AI δυνατότητα στο κατάστημα της Amazon, όμως πηγαίνει τα πράγματα ένα βήμα παραπέρα καθώς οι πελάτες μπορούν να κάνουν ερωτήσεις στο πλαίσιο ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή μιας ανάγκης αγοράς, όπως για παράδειγμα αν ένα προϊόν είναι κατάλληλο για έναν συγκεκριμένο σκοπό.

Ανθρωπόμορφα κουτιά Amazon που αλληλοβοηθιούνται

Η Amazon εξηγεί τις διάφορες περιπτώσεις χρήσης που μπορεί να αντιμετωπίσει o Rufus για τους πελάτες με μια σειρά από δειγματικές ερωτήσεις. Αυτές οι περιπτώσεις χρήσης περιλαμβάνουν:

👉Να κατανοούν τι πρέπει να αναζητήσουν όταν ψωνίζουν σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων
👉 Να ψωνίζουν ανάλογα με την περίσταση ή τον σκοπό
👉 Να βοηθηθούν στη σύγκριση κατηγοριών προϊόντων
👉 Να βρίσκουν καλύτερες συστάσεις
👉 να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν ενώ βρίσκονται σε μια σελίδα λεπτομερειών προϊόντος

Ο συνδετικός κρίκος

O Rufus είναι μία από τις πιο εντυπωσιακές και σχετικές περιπτώσεις χρήσης GenAI για καταναλωτές που έχουν κυκλοφορήσει.

Πριν από το Rufus, έλειπε το στοιχείο της προσωπική επαφή που έχουν τα φυσικά καταστήματα από τις online αγορές. Ο αλγόριθμος όμως της Amazon που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά επέτρεψε στους πελάτες να επωφεληθούν από στοχευμένες προτάσεις προϊόντων, ολοκληρωμένες πληρωμές και άλλα χαρακτηριστικά που κάνουν την όλη εμπειρία πιο παραγωγική.

Και έτσι, ο Rufus γίνεται ο συνδετικός κρίκος που έλειπε, ένα στοιχείο στις ηλεκτρονικές αγορές που δεν ήταν εφικτό πριν από το GenAI. Ενώ οι βοηθοί των καταστημάτων πρέπει να εξοικειωθούν με μια απογραφή αποθεμάτων, που ίσως αριθμεί δεκάδες ή και εκατοντάδες προϊόντα, ο Rufus μπορεί να κάνει τις ίδιες συζητήσεις γύρω από εκατομμύρια αντικείμενα μέσα σε λίγα μόλις δεύτερα.