Ο Ιούνιος σημείωσε αύξηση στις online πωλήσεις παντοπωλείου
Οι online πωλήσεις παντοπωλείου αυξήθηκαν σημαντικά τον Ιούνιο του 2024, λόγω της παράδοσης και των ship-to-home services υπηρεσιών, ενώ η παραλαβή παρέμεινε σταθερή, όπως διαβάζουμε στο Digital Commerce 360.
Το Brick Meets Click και το Mercatus ορίζουν τις τρεις μεθόδους λήψης για online πωλήσεις παντοπωλείου ως εξής:
- Παράδοση: Περιλαμβάνει παραγγελίες που λαμβάνονται από πάροχο πρώτου ή τρίτου μέρους, όπως Instacart, Shipt ή υπαλλήλους του ίδιου του λιανοπωλητή.
- Παραλαβή: Περιλαμβάνει παραγγελίες που λαμβάνονται από πελάτες είτε εντός είτε εκτός καταστήματος ή σε καθορισμένη τοποθεσία/locker.
- Ship-to-home: Περιλαμβάνει παραγγελίες που λαμβάνονται μέσω κοινών ή συμβατικών εταιρειών όπως FedEx, UPS, USPS κ.λπ.
Online πωλήσεις παντοπωλείου Ιουνίου
Οι online πωλήσεις παντοπωλείων τον Ιούνιο του 2024 αυξήθηκαν σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2023. Αυξήθηκαν επίσης σε σύγκριση με τον Μάιο του 2024, ο οποίος σημείωσε πτώση από έτος σε έτος.
Οι online πωλήσεις ειδών παντοπωλείου τον Ιούνιο έφτασαν τα 7,7 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα Brick Meets Click και Mercatus. Πρόκειται για αύξηση 8,0% από 7,1 δισεκατομμύρια δολάρια τον Ιούνιο του 2023.
Τα promotions από το Instacart και τη Walmart, όπως οι εκπτώσεις στις συνδρομές, αύξησαν τη χρήση παράδοσης. Η υπηρεσία Ship-to-home σημείωσε τον τέταρτο συνεχόμενο μήνα ανάπτυξης παρά τη μικρή πτώση των ενεργών χρηστών και της συχνότητας παραγγελιών.
Σχεδόν το ένα τρίτο των πελατών ψώνιζε online, τόσο από παντοπωλεία όσο και από brands και εμπόρους όπως η Walmart, η Target ή η Costco. Τον Ιούνιο, το 31,6% των αγοραστών σε online παντοπωλεία έκανε επίσης παραγγελίες σε εμπόρους, με το 22% να παραγγέλνει συγκεκριμένα από τη Walmart.
Η δυναμική των μεριδίων της αγοράς
Οι έμποροι αύξησαν το μερίδιο αγοράς τους στο 42% τον Ιούνιο του 2024, ενώ το μερίδιο των σούπερ μάρκετ μειώθηκε στο 39%.
Ο Mark Fairhurst, επικεφαλής ανάπτυξης στη Mercatus, δήλωσε ότι τα περιφερειακά παντοπωλεία πρέπει να ισοπεδώσουν τους όρους ανταγωνισμού ενάντια στους μαζικούς εμπόρους, παρά το πλεονέκτημα τιμής τους. Συμπλήρωσε ότι οι προσωποποιημένες προσφορές και η άριστη υπηρεσία στο κατάστημα ενσωματωμένη σε digital πλατφόρμες θα είναι ζωτικής σημασίας για τα τοπικά παντοπωλεία να προσελκύσουν εκ νέου τους πελάτες που έχουν λήξει και να ενισχύσουν τις επαναλαμβανόμενες αγορές.