Οι έμποροι λιανικής έχουν ξεκινήσει να ενσωματώνουν τα καλύτερα στοιχεία της εμπειρίας αγορών που χαρίζουν τα φυσικά καταστήματα (in-store εμπειρίες αγορών) στις online αγορές.

Όπως μας πληροφορεί το retail dive, η Nichole Jones, συνεργάτης και διευθύντρια στρατηγικής λιανικής στην EY-Parthenon, υποστηρίζει πως ενώ οι in-store εμπειρίες αγορών είναι αδύνατο να αναπαραχθούν ψηφιακά, οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν μερικές από τις πιο σημαντικές πτυχές με τη σύγχρονη τεχνολογία.

Φυσική και online εμπειρία αγορών

H Jones δήλωσε στο CX Dive πως οι εταιρείες προσπαθούν να αξιοποιήσουν αυτή τη στατική, λιγότερο διαδραστική εμπειρία στο διαδίκτυο ή το ηλεκτρονικό εμπόριο και να ενσωματώσουν περισσότερο βίντεο, περισσότερη μουσική και περισσότερη προσωπικότητα στο eshop.

Τόνισε ακόμη ότι χαρακτηριστικά όπως οι προβολές προϊόντων 360 μοιρών για αντικείμενα όπως έπιπλα και βίντεο που δείχνουν πώς ταιριάζουν και κινούνται τα αντικείμενα σε έναν χώρο μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την εμπειρία αγορών στο διαδίκτυο προσθέτοντας στοιχεία που κάποτε ήταν αποκλειστικά για φυσικά καταστήματα.

Οι έμποροι λιανικής μπορούν να υπολογίζουν τις μοναδικές πτυχές της φυσικής εμπειρίας αγορών και βρίσκοντας καινοτόμους τρόπους για να τις ενσωματώνουν αυτές τις δυνατότητες στο διαδίκτυο.

Αν και τα chatbots έχουν επί του παρόντος περιορισμούς, υπόσχονται να αναπαράγουν τη χρησιμότητα των συνεργατών στο κατάστημα. Η Amazon, για παράδειγμα, πειραματίζεται με αυτό μέσω του ψηφιακού βοηθού αγορών Rufus.

Επιπλέον, μια online υπηρεσία προσωπικών αγορών θα βελτίωνε σημαντικά την κατάσταση προσφέροντας πρόσβαση σε live βοήθεια. Η Τζόουνς τόνισε ότι η ικανότητα αλληλεπίδρασης με έναν άνθρωπο θα παραμείνει τόσο κρίσιμη στις online αγορές όσο και στην εξυπηρέτηση πελατών.

Η σημασία για το eCommerce

Από τα παραπάνω προκύπτει ότι το eCommerce είναι σημαντικό να ενσωματώνει in-store εμπειρίες αγορών σε online πλατφόρμες.

Σε μια εποχή όπου οι AR αγοραστικές προσομοιώσεις κερδίζουν δημοφιλία και έδαφος στο eCommerce, λειτουργίες όπως προβολές προϊόντων 360 μοιρών, βίντεο και ψηφιακοί βοηθοί ενισχύουν την online εμπειρία. Η ανθρώπινη αλληλεπίδραση παραμένει εξαιρετικά σημαντική, εμπνέοντας τους λιανοπωλητές να φέρουν ελκυστικά στοιχεία στα eshop τους. Αυτό βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών και κάνει τις online αγορές ακόμη πιο καθηλωτικές.