Συμβουλές του BBB για να παρέχουν οι έμποροι ασφαλείς επιλογές κατά τις εορταστικές αγορές
Οι εορταστικές αγορές είναι πολύ πιο κοντά από όσο νομίζουμε. Ειδικότερα, για χώρες που γιορτάζουν την Ημέρα των Ευχαριστιών στις 28 Νοεμβρίου, ο κλοιός στενεύει καθώς την αμέσως επόμενη ημέρα έχουμε τις παγκόσμιες προσφορές της Black Friday.
Πολλά καταστήματα αναμένεται να ξεκινήσουν νωρίς τις προσφορές και να παρατείνουν τις ώρες λειτουργίας για να δώσουν στους πελάτες περισσότερο χρόνο για ψώνια.
Η Deloitte, η εταιρεία που παρέχει ελεγκτικές, φορολογικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις και οργανισμούς παγκοσμίως, προβλέπει ότι οι εορταστικές αγορές θα αυξηθούν κατά 2,3% σε 3,3%, φτάνοντας έως και τα 1,59 τρισεκατομμύρια δολάρια (δεδομένα ΗΠΑ). Η Deloitte, μέσα στον Οκτώβριο, δημοσίευσε επίσης την έρευνά της για τους αγοραστές των εορτών. Ανάμεσα στα ευρήματα της έρευνας, προέκυψε ότι οι περισσότερες δαπάνες για τις διακοπές αναμένεται να πραγματοποιηθούν στα τέλη Νοεμβρίου, παρά το αυξημένο ενδιαφέρον που συγκεντρώθηκε για τις προσφορές τον Οκτώβριο.
Οι online εορταστικές αγορές αναμένεται επίσης να αυξηθούν κατά 7% έως 9%, αλλά αυτή η αύξηση στο eCommerce σημαίνει περισσότερες δυνατότητες για απάτες. Στην πραγματικότητα, οι απάτες online αγορών αποτελούσαν το 41% όλων των αναφορών στο BBB Scam Tracker το 2023.
Οι συμβουλές του BBB για ασφάλεια στις εορταστικές αγορές
Το Better Business Bureau (BBB), ο ιδιωτικός οργανισμός που παρέχει στο κοινό πληροφορίες για επιχειρήσεις και φιλανθρωπικές οργανώσεις, παρέχει κάποιες βασικές συβουλές στους καταναλωτές και οι eCommerce πωλητές μπορούν να αξιοποιήσουν ως βασικά μέτρα που μπορούν να υιοθετήσουν για να δημιουργήσουν ένα ασφαλέστερο περιβάλλον αγορών, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των αγοραστών και μειώνοντας τους πιθανούς κινδύνους:
- Οι καταναλωτές πραγματοποιούν έρευνα πριν την αγορά, με το BBB να τους προτρέπει να ελέγχουν τις κριτικές πελατών για το ιστορικό μιας επιχείρησης, όπως και τα παράπονα. Σύμφωνα με τη συμβουλή, θα πρέπει να αποφύγουν τη βιασύνη και να εξετάσουν τους όρους και τις λεπτομέρειες πριν υποβάλουν μια παραγγελία. Αυτό σημαίνει πως οι πωλητές, πρέπει να παρέχουν με σαφήνεια και ακρίβεια όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα αγαθά που εμπορεύονται.
- Οι επιχειρήσεις που επιδεικνύουν σφραγίδες ασφαλείας ή πιστοποιήσεις που δείχνουν τη δέσμευση στα πρότυπα ασφαλείας, καθησυχάζουν τους πελάτες ότι το eshop πληροί τις προϋποθέσεις αξιοπιστίας.
- Οι καταναλωτές γνωρίζουν ότι οι απατεώνες συχνά στοχεύουν να προσελκύσουν τον αγοραστή με μοντέρνα είδη σε χαμηλές τιμές. Οι εξαιρετικά χαμηλές τιμές σε μοντέρνα αντικείμενα μπορεί να εγείρουν υποψίες. Έτσι, οι επαγγελματίες πρέπει να στοχεύουν στην ειλικρινή και ανταγωνιστική τιμολόγηση, διασφαλίζοντας ότι οι εκπτώσεις σας είναι σαφείς και ρεαλιστικές.
- Ένα ασφαλές eshop είναι σημαντικό για την προστασία των δεδομένων των πελατών. Οι πωλητές θα πρέπει να χρησιμοποιούν κρυπτογράφηση «https» και να εμφανίζουν ένα εικονίδιο κλειδαριάς στη γραμμή διευθύνσεων του προγράμματος περιήγησης, το οποίο συμβολίζει ότι τα δεδομένα των πελατών είναι ασφαλή. Αυτά τα βήματα ασφαλείας δεν είναι μόνο τεχνικές απαιτήσεις, αλλά σήματα εμπιστοσύνης για τους πελάτες, ειδικά όταν πραγματοποιούν αγορές σε ένα νέο eshop.
- Τα ψεύτικα online store χρησιμοποιούν συχνά εικόνες επαγγελματικής εμφάνισης για να εξαπατήσουν τους αγοραστές. Για να αποφευχθεί κάθε παρανόηση, οι πωλητές θα πρέπει να χρησιμοποιούν πραγματικές, υψηλής ποιότητας εικόνες και ακριβείς περιγραφές προϊόντων. Η ακριβής παρουσίαση ενισχύει την αυθεντικότητα.
- Οι πληρωμές με πιστωτική κάρτα είναι πιο ασφαλείς και πιθανότερο να επιστρέφονται σε περίπτωση απάτης. Οι μη ανιχνεύσιμες επιλογές πληρωμής, όπως οι προπληρωμένες κάρτες, μπορούν να κάνουν τους πελάτες επιφυλακτικούς. Παρέχοντας ασφαλείς επιλογές πληρωμής, οι πωλητές μπορούν να δημιουργήσουν μια ασφαλέστερη εμπειρία αγορών που καθησυχάζει τους πελάτες.
- Οι πολιτικές επιστροφής αντικειμένων και χρημάτων ενδέχεται να διαφέρουν κατά τη διάρκεια των εορταστικών αγορών. Είναι σημαντικό για τους πωλητές να γνωστοποιούν αυτές τις πολιτικές εξαρχής, ώστε οι αγοραστές να γνωρίζουν εάν πληρούν τις προϋποθέσεις για επιστροφές ή μόνο για πιστώσεις καταστήματος. Το να είναι μια επιχείρηση ξεκάθαρη σχετικά με τις πολιτικές της μειώνει τα παράπονα και χτίζει τη φήμη της.
Ανάγκη για ασφάλεια στο eCommerce
Αυτές οι συμβουλές υπογραμμίζουν τη σημασία της ασφάλειας στο eCommerce κατά τις περιόδους που ανεβαίνουν οι εορταστικές αγορές. Οι online επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν εμπιστοσύνη και να προστατεύσουν τους καταναλωτές, διασφαλίζοντας τη διαφάνεια και τις ασφαλείς επιλογές πληρωμής.