Η εταιρεία οπτικών GlassesUSA παρουσίασε ένα νέο εργαλείο με τεχνητή νοημοσύνη που ονομάζεται «Pairfect Match AI», όπως διαβάζουμε στο digital commerce 360, που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους πελάτες να βρουν τα τέλεια γυαλιά.

Αυτό το καινοτόμο εργαλείο, που αναπτύχθηκε εσωτερικά, χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία για να σαρώσει το πρόσωπο του χρήστη και να προτείνει τους καλύτερους φακούς από περισσότερες από 10.000 διαθέσιμες επιλογές.

Ο κατάλογος γυαλιών GlassesUSA είναι εκτενής, με περίπου το 60% των σχεδίων να είναι αποκλειστικά για την εταιρεία. Το υπόλοιπο 40% περιλαμβάνει γνωστές μάρκες όπως οι Ray-Ban, Oakley, Prada και Gucci. Όταν αγοράζουν γυαλιά στο διαδίκτυο, οι καταναλωτές πρέπει να λαμβάνουν υπόψη διάφορους παράγοντες, όπως το μέγεθος, την εφαρμογή, τη συνταγή, το σχήμα και το υλικό σκελετού.

«Η online αγορά γυαλιών δεν είναι απαραίτητα η πιο εύκολη αγορά που μπορείτε να κάνετε», δήλωσε ο Arie Tom, Chief Marketing Officer της GlassesUSA, σε συνέντευξή του στο Digital Commerce 360.

Πώς λειτουργεί το εργαλείο Pairfect Match AI

στιγμιότυπο οθόνης από το pairfect match

Αυτή η πρόκληση ώθησε την GlassesUSA να αναπτύξει το εργαλείο «Pairfect Match AI». Το εργαλείο σαρώνει το πρόσωπο ενός χρήστη, αναλύοντας βασικά χαρακτηριστικά όπως η γραμμή της γνάθου, η απόσταση της κόρης, η γραμμή των μαλλιών, ο τόνος του δέρματος και η γέφυρα της μύτης. Με βάση αυτές τις πληροφορίες, προτείνει γυαλιά που είναι πιθανό να ταιριάζουν στα χαρακτηριστικά του προσώπου του χρήστη. Επιπλέον, το εργαλείο χρησιμοποιεί επαυξημένη πραγματικότητα για να επιτρέπει στους πελάτες να δουν πώς θα φαίνονται τα προτεινόμενα πλαίσια στα πρόσωπά τους.

Οι πελάτες που χρησιμοποιούν το website του GlassesUSA στα κινητά τους τηλέφωνα μπορούν να σαρώσουν τα πρόσωπά τους στο Pairfect Match AI, χρησιμοποιώντας την κάμερα της συσκευής τους. Τόσο σε mobile όσο και σε desktop, το εργαλείο περιλαμβάνει ένα κουίζ που βοηθά στον προσδιορισμό των προτιμήσεων ενός πελάτη.

Το κουίζ ρωτά εάν ο πελάτης αναζητά:

  • Γυαλιά οράσεως, γυαλιά ηλίου ή και τα δύο
  • Πλαστικό, μεταλλικό ή οποιοδήποτε υλικό για τον σκελετό
  • Ανδρικά στυλ, γυναικεία ή unisex
  • Ένα συγκεκριμένο χρώμα σκελετού, όπως σκούρο, ταρταρούγκα, πολύχρωμο ή ουδέτερο, clear.

Με βάση τα αποτελέσματα του κουίζ και της σάρωσης προσώπου, το εργαλείο πραγματοποιεί 10 προτάσεις. Έχουν επίσης τη δυνατότητα προβολής περισσότερων αποτελεσμάτων, τα οποία φιλτράρονται αυτόματα με βάση τις προτιμήσεις τους.

Pairfect Match AI: Καινοτομία AI

Πριν από την εισαγωγή αυτού του εργαλείου, η διαδικασία επιλογής γυαλιών ήταν μια εντελώς χειροκίνητη διαδικασία. Οι πελάτες έπρεπε να περιηγηθούν σε εκατοντάδες δείγματα, είτε στο κατάστημα είτε στο διαδίκτυο, για να βρουν κάτι που ταιριάζει στο πρόσωπό τους και ταιριάζει με τις προτιμήσεις του στυλ τους.

Ο Tom δήλωσε ότι η παλιά διαδικασία δεν ήταν ιδανική. Ήταν πολύ χειροκίνητη, απαιτώντας από τους πελάτες να μαντέψουν ποια σχέδια θα ταίριαζαν στο πρόσωπό τους και θα έδειχναν καλά πάνω τους.

Ο Tom συμπλήρωσε ότι τα γυαλιά είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό αξεσουάρ, καθώς, είναι εν μέρει μόδα αλλά και ιατρική συσκευή που βελτιώνει την όραση. Και πρέπει να ταιριάζουν με το πιο ορατό χαρακτηριστικό μας: το πρόσωπό μας. Τα γυαλιά επηρεάζουν το πώς βλέπουμε τον κόσμο και πώς ο κόσμος μας βλέπει.

Το εργαλείο Pairfect Match AI οδήγησε επίσης σε μείωση των επιστροφών. Σύμφωνα με τον Tom, οι πελάτες που χρησιμοποιούν το εργαλείο έχουν 9% λιγότερες πιθανότητες να επιστρέψουν τα γυαλιά τους σε σύγκριση με εκείνους που δεν το χρησιμοποιούν. Επιπλέον, το εργαλείο βοήθησε 12% περισσότερους απλούς επισκέπτες στο να γίνουν πελάτες.

Μελλοντικές βελτιώσεις με Generative AI

Ο Tom ανέφερε ότι η τεχνητή νοημοσύνη εξακολουθεί να είναι ένας σχετικά νέος και συναρπαστικός τομέας. Ο πειραματισμός μαζί του, μέσω του Pairfect Match AI, αποκάλυψε πιθανότητες που ήταν αδιανόητες μόλις πριν από λίγα χρόνια.

«Το όραμά μας είναι να ενσωματώσουμε το conversational commerce στην επόμενη έκδοση του εργαλείου, καθιστώντας το πιο διαδραστικό και ελκυστικό», δήλωσε ο Tom στο Digital Commerce 360.

Αυτή η δυνατότητα conversational commerce αναμένεται να βοηθήσει το GlassesUSA να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ της εμπειρίας αγοράς γυαλιών στο διαδίκτυο και της αγοράς τους σε φυσικό κατάστημα με τη βοήθεια ενός οπτικού.

Το GlassesUSA.com ενισχύει την ταχύτητα εκπλήρωσης

Ενώ είναι κυρίως online λιανοπωλητής, το GlassesUSA διαθέτει φυσικά καταστήματα στη Βοστώνη, στο Λονγκ Άιλαντ, στη Νέα Υόρκη και στο Ορλάντο της Φλόριντα.

Τον περασμένο χρόνο, η εταιρεία άνοιξε ένα νέο οπτικό εργαστήριο στην Ατλάντα. Αυτή η εγκατάσταση όχι μόνο κατασκευάζει συνταγογραφούμενα γυαλιά, αλλά λειτουργεί και ως κέντρο εκπλήρωσης. Το εργαστήριο είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου ρομποτικό, με μηχανές να χειρίζονται τις περισσότερες διαδικασίες μέχρι την τελική συναρμολόγηση, όπου οι άνθρωποι αναλαμβάνουν τη διασφάλιση της ποιότητας.

Τα ρομπότ στο εργαστήριο χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης αποθεμάτων και την πρόβλεψη της ζήτησης, η οποία βοηθά στη διατήρηση των επιπέδων αποθεμάτων αποτελεσματικά.

Η σημασία για το μέλλον του eCommerce

Το νέο εργαλείο της GlassesUSA, «Pairfect Match AI» υπογραμμίζει τη καθοριστική επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στο eCommerce, προσφέροντας προσωποποιημένες προτάσεις και προεπισκοπήσεις επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Αυτή η καινοτομία υπογραμμίζει μια τάση προς τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και τη βελτίωση της αποδοτικότητας των αγορών.