Η εταιρεία Pinterest ξεκινά τη διάθεση νέων εργαλείων οπτικής αναζήτησης που βοηθούν τους χρήστες να ανακαλύπτουν ιδέες και προϊόντα που ταιριάζουν καλύτερα στο προσωπικό τους στυλ, διαβάζουμε στο PYMNTS.

Μετά το image search του TikTok, τη σκυτάλη λαμβάνει η δημοφιλής πλατφόρμα. Οι νέες λειτουργίες ξεκινούν στις ΗΠΑ, στον Καναδά και στο Ηνωμένο Βασίλειο, με περιεχόμενο που αφορά τη γυναικεία μόδα και πρόκειται να επεκταθούν σύντομα και σε άλλες κατηγορίες.

Η Dana Cho, αντιπρόεδρος του design της εταιρείας, εξήγησε ότι ο στόχος της πλατφόρμας δεν είναι απλώς να εμφανίζει αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά να προσφέρει μια διαδικασία ανακάλυψης που επιτρέπει στον χρήστη να εξερευνά και να ψωνίζει με βάση το δικό του στυλ, με πιο ουσιαστικό τρόπο.

Τα νέα εργαλεία επιτρέπουν στους χρήστες να αναζητούν προϊόντα χρησιμοποιώντας εικόνες αντί για λέξεις. Η Pinterest αναλύει τις φωτογραφίες με ρούχα και εντοπίζει στοιχεία όπως χρώματα, στυλ ένδυσης ή την αισθητική γενικότερα, ώστε να διευκολύνει την αναζήτηση και την αγορά παρόμοιων προϊόντων. Όταν κάποιος πατήσει πάνω σε ένα Pin, εμφανίζονται προτεινόμενες περιγραφές για το στυλ που δείχνει. Έτσι, μπορεί να βρει πιο εύκολα τι τον ενδιαφέρει πραγματικά.

Για να γίνει η διαδικασία πιο κατανοητή, η εταιρεία πρόσθεσε ένα νέο εφέ φωτεινότητας που επισημαίνει τα clickable σημεία στις εικόνες, αναφέρει η πηγή. Παράλληλα, εισήγαγε μια νέα γραμμή «βελτιστοποίησης» (refinement bar), με την οποία ο χρήστης μπορεί να προσαρμόσει τα αποτελέσματα αναλόγως. Για παράδειγμα, αν του αρέσει ένα outfit, μπορεί να επιλέξει «στυλ» για να δει παρόμοιες εμφανίσεις με άλλη αισθητική, όπως y2k, ή να επιλέξει «περίσταση» για να εμφανιστούν εμφανίσεις κατάλληλες για πιο επίσημες περιστάσεις.

Αυτά τα εργαλεία βασίζονται σε μοντέλα οπτικής γλώσσας (VLMs), μια τεχνολογία γενετικής τεχνητής νοημοσύνης που βοηθά την πλατφόρμα να κατανοεί και να περιγράφει το οπτικό περιεχόμενο. Με αυτόν τον τρόπο, ο χρήστης αποκτά ένα πιο εκτεταμένο οπτικό λεξιλόγιο για να εκφράσει τι του αρέσει, ακόμη και αν δεν ξέρει πώς να το περιγράψει με λόγια.

Το Gen AI κυριαρχεί ολό και περισσότερο στο online shopping
To Gen AI συνεχίζει να γίνεται ένα must-have καθώς πλέον τα δεδομένα του online shopping traffic δείχνουν εξαιρετικά ενθαρρυντικά.

Η Pinterest έχει επενδύσει σημαντικά στην τεχνητή νοημοσύνη σε όλη την πλατφόρμα της. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, ο CEO Bill Ready εξήγησε ότι πλέον η AI υποστηρίζει σχεδόν κάθε λειτουργία του χρήστη, από τις προτάσεις περιεχομένου μέχρι την απόδοση των διαφημίσεων.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι προτάσεις είναι πλέον πιο ακριβείς, καθώς λαμβάνονται υπόψη περισσότερα δεδομένα που σχετίζονται με τον τρόπο που ο χρήστης αλληλεπιδρά με την πλατφόρμα. Αυτές οι βελτιώσεις, πρόσθεσε, οδηγούν σε μεγαλύτερη αφοσίωση και καλύτερα αποτελέσματα για τους διαφημιζόμενους.

Σημαντικό το personalization στο eCommerce

Η έμφαση της Pinterest στην οπτική αναζήτηση με χρήση τεχνητής νοημοσύνης δείχνει πόσο σημαντική έχει γίνει η εξατομίκευση στο σημερινό eCommerce. Οι καταναλωτές δεν ικανοποιούνται πλέον με γενικά αποτελέσματα. Θέλουν γρήγορες και προσωποποιημένες προτάσεις, προσαρμοσμένες στα ενδιαφέροντά τους. 

Αναλύοντας το στυλ απευθείας από εικόνες, η πλατφόρμα διευκολύνει τη μετάβαση από την έμπνευση στην αγορά. Αυτή η εμπειρία μειώνει τα εμπόδια και αυξάνει τις πιθανότητες για μετατροπές. Για τις επιχειρήσεις του eCommerce, τέτοια εργαλεία είναι σημαντικά για να συνδεθούν με τους καταναλωτές με έναν πιο άμεσο τρόπο, που βασίζεται στην εικόνα.

eCommerce personalization: Benefits & 7 tips για επιτυχία
Τι ειναι το eCommerce personalization, τι προσφέρει στα eshop και οι τακτικές για να το πετύχεις