Οι πωλητές επιχειρούν να βελτιώσουν τα έσοδά τους και την αφοσίωση, μέσα από συνδρομές επί πληρωμή και σε αυτό φαίνεται συμβάλλουν οι προσφορές ομορφιάς όπως δείχνουν τα δεδομένα από το Walmart+, μας λέει το PYMNTS.
Τι μας λένε τα νούμερα;
Η έκθεση "Walmart+ Week 2024" της PYMNTS Intelligence βασίζεται σε μια έρευνα με περισσότερους από 7.700 καταναλωτές των ΗΠΑ τον Ιούνιο, εξετάζοντας τις καταναλωτικές τάσεις σχετικά με τις συνδρομές και τις αγορές κατά τη διάρκεια της εβδομάδας Walmart+ Week, η οποία διήρκεσε από τις 17 έως τις 23 Ιουνίου.
Διαπιστώθηκε ότι ανάμεσα σε περίπου 1 στους 3 συνδρομητές του Walmart+ που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα ειδικά για πρόσβαση στην εκδήλωση εκπτώσεων, τα τρία τέταρτα των συμμετεχόντων αγόρασαν προϊόντα υγείας και ομορφιάς, ποσοστό μεγαλύτερο από οποιοδήποτε άλλο κλάδο.

Το 71% των ατόμων που εγγράφηκαν στις συνδρομές προσφορών αγόρασαν είδη παντοπωλείου, καθιστώντας τα τη δεύτερη πιο περιζήτητη κατηγορία για αυτούς τους πελάτες, και το 58% αγόρασε είδη ένδυσης και αξεσουάρ.
Εν τω μεταξύ, μόνο το 56% των συμμετεχόντων στην εκδήλωση προσφορών που εγγράφηκαν στο πρόγραμμα για άλλους λόγους αγόρασαν προϊόντα υγείας και ομορφιάς, ποσοστό σημαντικά χαμηλότερο από το 63% των καταναλωτών αυτών που αγόρασαν είδη παντοπωλείου.

Οι περισσότεροι καταναλωτές αισθάνονται την πίεση από το πληθωρισμό στον προϋπολογισμό και επομένως αναζητούν εναλλακτικούς τρόπους για να αποκτήσουν τα αγαθά που θέλουν και δεν πρόκειται να θυσιάσουν. Από άλλα στοιχεία έρευνας του PYMNTS φαίνεται ότι το 70% των καταναλωτών αγοράζουν nice-to-have προϊόντα λιανικής τουλάχιστον μερικές φορές, και τα προϊόντα υγείας και ομορφιάς είναι η δεύτερη πιο κοινή τέτοια σπατάλη.
Η αναζήτηση λοιπόν για τρόπους ώστε να αποκτήσουν με χαμηλότερο κόστος τα προϊόντα που μπορεί κάποτε να αγόραζαν στην πλήρη τιμή ή να αγόραζαν από premium μάρκες του οδηγεί και στις συνδρομές και στις εναλλακτικές επιλογές brand.

"Η πλειονότητα" των ανθρώπων, δήλωσε ότι επιλέγει brand με χαμηλότερες τιμές αντί να κόψουν εντελώς ένα συγκεκριμένο προϊόν μακιγιάζ από τη ρουτίνα τους. Αυτές οι επιλογές είναι λοιπόν πρακτικές που θα έπρεπε να αξιολογήσουν οι πωλητές ώστε να συνεχίσουν να προσαρμόζονται και να βελτιώνουν τις εμπειρίες αγορών για να μπορέσουν να διατηρήσουν τους υπάρχοντες πελάτες.